Tuleje metalowo-gumowe tylnej belki.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Tuleje metalowo-gumowe tylnej belki.

Post autor: mariusz75 » ndz lip 06, 2008 14:44

Jak w temacie, co polecacie, co sprawdziło się na polskich baaaaaaaaaardzo dziurawych drogach.

Znalazłem takie:

1. http://moto.allegro.pl/item388915893_tu ... sklep.html za 17 zł
2. http://moto.allegro.pl/item395232758_no ... ento_.html za 49.90 zł

Czy cena idzie w parze z jakością i trwałością??? :kac: Tuleje jakiej firmy warto kupić??


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

vwgolf fan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 12:49
Lokalizacja: zgorzelec

Post autor: vwgolf fan » ndz lip 06, 2008 15:06

ja wymienialem u siebie ponad rok temu na tuleje Febi i do dzisiaj jest wszystko ok

polecam również Lemforder - jest droższy ale wielu ludzi poleca tą firme

Harta nie kupuj - kiedys kupiłem amory tej firmy do starego golfa i pojezdzilem na nich pół roku :kac:

Meyle to tez dobra firma ale tuleje febi powinny byc pare zł tańsze a jakość dobra



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 06, 2008 16:50

mariusz-1975, nie kupuj shitu z allegro bo to nie tuleje przednie gdzie latwo sie je wymienia

febi sa ok ale jak dla mnie za miekkie, teraz mam lemfordera i jest ok

na takich rzeczach sie nie oszczedza bo koszta ponownej wymiany przekrocza parokrotnie ta roznice w cenie czesci


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » ndz lip 06, 2008 22:01

A do varianta w mk3 to lepiej miekkie czy twardzsze kupowac?
febi sa ok ale jak dla mnie za miekkie
Co miales na mysli? jak sie Golfik zachowywal?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lip 06, 2008 22:06

micky, znaczy ze bujalo mi tylem bo guma byla za miekka i nie stawiala odpowiedniego oporu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » ndz lip 06, 2008 22:12

heh, a czy normalne jest to ze w variancie tylnia belka glosno wybiera nierownosci i przy kazdej poprzecznej nierownosci slychac "łup" ;)



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz lip 06, 2008 23:06

Adamm pisze:mariusz-1975, nie kupuj shitu z allegro bo to nie tuleje przednie gdzie latwo sie je wymienia

febi sa ok ale jak dla mnie za miekkie, teraz mam lemfordera i jest ok

na takich rzeczach sie nie oszczedza bo koszta ponownej wymiany przekrocza parokrotnie ta roznice w cenie czesci
O taką odpowiedż mi chodziło :bigok: Kupie Lemfordera - mam zawieche od GTI i twarda guma jak najbardziej. :hmm: A co do wymiany to zrobie to sobie sam na warsztacie - pracuje w autoryzowanym serwisie VW :jezor:
Ostatnio zmieniony ndz lip 06, 2008 23:40 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Orange
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn mar 03, 2008 00:38
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Orange » ndz lip 06, 2008 23:53

micky,
Wydaje mi sie ze nie powinna tak pracować belka, sam mam Varianta i to samo na nierównościach, na stacji diagnostycznej powiedzieli mi ze tylne tuleje są do wymiany i chyba przez to jest "łup".


Czy na "łup" moze składać sie jeszcze jakaś inna część?



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn lip 07, 2008 00:28

Objawami zużycia i wybicia tulei tylnej osi jest właśnie takie ŁUP przy jeździe po dziurach dochodzące z tyłu auta.

Sprawdżcie to praktycznie. Wybierzcie na bocznej drodze niedużą nierówność na której słychać to ŁUP dochodzące z tylnej osi, przejedżcie przez nią normalnie tak ok. 60 km/godz i wtedy będzie słychać owo ŁUP, a następnie jeszcze raz ale z zaciągniętym hamulcem ręcznym( normalnie na biegu kiedy auto ciągnie + lekko ręczny)

Wtedy auto ciągnie przodem, hamuje tylną osią i powstają naprężenia w tulejach co powoduje brak swobodnych luzów i brak owegi ŁUP kiedy przejedziemy przez dziure.
Ostatnio zmieniony pn lip 07, 2008 00:31 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

pioczel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: sob wrz 22, 2007 21:59
Lokalizacja: zabrze
Kontakt:

Post autor: pioczel » pn lip 07, 2008 17:00

mi robiło łup..w sobote zmieniłem seryjne amorki na gazowe sascha czerwone auto sporo sie podniosło i nie robi ,,łup''..aha amorki to używki po 30 zł sztuka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 223 gości