Problem z przekaznikiem prądu do swiec zarowych

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Steeflerowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:04
Lokalizacja: Olsztyn

Problem z przekaznikiem prądu do swiec zarowych

Post autor: Steeflerowski » wt lip 01, 2008 21:25

Jezdze Golfem II 1,6 TD, wsiadam pewnego ranka i patrze a tu nie pali sie dioda od swiec zarowych. Sholowalem go do mechanika, ktory wymienil swiece a tu dalej lipa, auto nie chce palic. Okazalo sie ze poszedl przekaznik pradu do swiec zarowych. Szukalem go po wszystkich sklepach i szrotach jakie sa w ololicy i nie ma. I tu moje pytanie do posiadaczy dieseków- jaki macie przekaznik. U mnie jest z 8 pinami i nigdzie takiego nie ma. W serwisie powiedzieli ze moga sprowadzic takowy za 600 zl!!! Moze ktos pomoze reaktywowac moje malenstwo...
Ostatnio zmieniony śr lip 02, 2008 00:41 przez Steeflerowski, łącznie zmieniany 1 raz.



FoKa1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 11:46
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Kontakt:

Post autor: FoKa1988 » wt lip 01, 2008 23:51

Steeflerowski pisze:Okazalo sie ze poszedl przekaznik pradu do swiec zarowych.
czy aby napewno się spalił?? :goof: Mózliwe że wystarczy przeczyścić zaśniedziale styki i sprobować ponownie


Piwo to moje paliwo

Steeflerowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:04
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Steeflerowski » śr lip 02, 2008 00:03

Sek w tym ze u mnie przekaznik ma 8 pinow. te ktore ogladalem na schematach maja po 7 i sa szersze. nie orientuje sie ktos czy jakbym zapodal przekaznik z 7 stykami to czy by dzialal?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lip 02, 2008 00:15

Steeflerowski pisze:Jezdze Golfem II TDI
NIE MA TAKIEGO MODELU
więc kolego nawet nie wiesz czym jeździsz a mechanika to masz boskiego tylko nie dawaj mu auta kolejny raz .... ile zapłaciłeś za wymiene świec ?? :panna:

Jak 8 pinów ?? to jakie ma wejścia ??
czyżby w SB było inaczej niz w pozostałych TD...



Steeflerowski
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:04
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Steeflerowski » śr lip 02, 2008 00:34

Tak wyglada ów przekaznik, stzralka zaznaczylem ten 8 pin ktory nie wiem do czego sluzy. sam przekaznik to :
VW Audi
Hella 12V
191 919 481
5DA 006 023-03
GZA
Steuergera(umlaut)t
Made In Germany, na górze jest cyfra 46
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr lip 02, 2008 00:38 przez Steeflerowski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » śr lip 02, 2008 15:20

Sprawdź najpierw bezpiecznik od świec żarowych, zwykle przepala się tam blaszka. Bezpiecznik masz pod maską w komorze silnika od strony przedniej szyby, powinieneś zobaczyć czarne plastikowe pudełko z przezroczystą pokrywką


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » pn lip 07, 2008 08:26

To_mas pisze:
Steeflerowski pisze:Jezdze Golfem II TDI
NIE MA TAKIEGO MODELU

Jak to nie ma takiego modelu???
A silnik SB, to co?O ile mi wiadomo TDI oznacza Turbo Diesel Intercooler.Silniki SB i RA maja wszystko co zawarte w tym skrócie.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn lip 07, 2008 08:58

dominik7 pisze:O ile mi wiadomo TDI oznacza Turbo Diesel Intercooler.
to sie doucz


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » pn lip 07, 2008 09:56

souler pisze:
dominik7 pisze:O ile mi wiadomo TDI oznacza Turbo Diesel Intercooler.
to sie doucz
Juz.
z ang.Turbodiesel Direct Injection-roznia się wtryskiem-TDI maja bezposredni.Tak to...W sumie niczym jesli np. porownac budowe SB i 1Z.


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn lip 07, 2008 10:02

Jest trochu więcej różnic, choćby większa ilość czujników i pompa starowana elektronicznie. Poza tym skrzynia i sprzęgło hydrauliczne.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn lip 07, 2008 10:17

dominik7,
souler pisze:to sie doucz
:bigok:
bo mnie rani jak ktoś nawet nie wie czym jeździ i upiera sie przy tym co znaczy TDI a pojęcia nie ma :P



VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » pn lip 07, 2008 15:58

Steeflerowski pisze:Okazalo sie ze poszedl przekaznik pradu do swiec zarowych.
Warto sprawdzic czujnik temp wody....


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

dominik7
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 872
Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
Lokalizacja: WGS//WP
Kontakt:

Post autor: dominik7 » wt lip 08, 2008 08:00

Spoko,spoko...
Miałem na myśli silnik.Ja widać główną różnicą między nimi jest sposób zasilania, pojemność, no i moc oczywiście.Poza tym elektronika (na szczęście jeszcze nie tak zaawansowana jak dzisiejsza).Ja już teraz sobie postanowilem ze moje nastepne auto to MK3 1Z w kombi...


http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości