Strona 1 z 2

Slabe przyspieszenie powyzej 3tys

: pn cze 30, 2008 19:10
autor: milek_22
Witam. Silnik to 1.9TDi AFN 98r 190tys/km. Moim problemem jest marne przyspieszenie na 3, 4, 5 biegu powyzej 3 tys. nie jest to notfaul bo samochód smiga ponad 120, wczoraj mykał 150 i jakies to przyspieszanie tam jest ale żadnego wgniatania w fotel, pozatym niema ruznicy po zgaszeniu i odpaleniu auta. Dużo lepiej zbiera sie od 1500 do 2000 niz powyzej 3000. Jakie odczucia są przy tym trybie awaryjnym, czy to wlasnie tak wygląda?? Wężyki ok, sztanga sie rusza lekko, n75 wymieniany, turbo gwizda aż miło juz od 1200obr A może sztanga jest przestawiona od sterowania łoptkami?? Nie zdążyłem jeszcze zrobić logów ale lada dzień postaram sie to uczynić....jakieś pomysły??

: pn cze 30, 2008 19:22
autor: cowboy
milek_22 pisze:jakieś pomysły??
przepływka obcina dawke paliwa

zloguj grupe 008 i 011 i na dokładke 003

: pn cze 30, 2008 19:24
autor: skowron69
Może to przepływka albo juz do mocy przywykłes i Ci mało :grin:
A jak masz notlaufa to na 3 pierwszych biegach ciągnie na maxa a na 4 lub 5 czuc jak łapie totalnego muła.

: sob lip 05, 2008 17:23
autor: milek_22
no wiec mam do czynienia z dziurą w dolocie tylko ze dziury niema:/ moze to byc niedomykający sie egr??

: ndz lip 06, 2008 14:01
autor: gOOzOl
jak slyszysz glosny swist no to wtedy szukalby tej dziury :chytry: egr to raczej nie za bardzo, zreszta mozesz zobaczyc na vagu jak nim komp steruje, zrob logi i bedzie wszystko jasne

: ndz lip 06, 2008 14:33
autor: milek_22
w której grupie są dane z egr?? to jest to z 004?? swistu jako tako nie słychać

: ndz lip 06, 2008 23:57
autor: gOOzOl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=610170 post BruceLee30 :) masz pieknie w tabelce co gdzie jest. zasilanie EGR w 003

: czw lip 17, 2008 23:35
autor: milek_22
niewiem czy to ma coś do tego ale na zgaszonym aucie kiedy grucha jest na dole to jestem w stanie jakieś 0.5cm ją dopchnąć jeszcze do dołu!! jesli ktoś sie zainteresuje to logi posle mailem bo niebardzo wiem jak je tu wstawić a czasu brak zeby sie z tym teraz bawić :/

: pt lip 18, 2008 00:33
autor: SzostakP
milek_22 ja mam silnik 1Z i chyba takie same objawy, powyżej 3 tys. jak mam wciśnięty gaz do końca samochód przyspiesza ale tak jakbym pedał puszczał i wciskał... bardziej jest to odczuwalne jak mam pasażerów (bo wiadomo ze większe obciążenie)

wydaje mi się, że lepiej przyspiesza jak mam gaz wciśnięty na 3/4 niż jak do podłogi

ja podejrzewam przepływomierz bo jak N75 by byl zły to by bylo chyba duzo gorzej.
Jakbyś znalazł przyczynę wcześniej niż ja to napisz co i jak. Ja logi będę miał może dopiero za tydzień

: pt lip 18, 2008 08:14
autor: Adamm
SzostakP, jesli przyspiesza Ci falujac to duze prawdopodobienstwo ze to n-75

mialem to samo a widac bylo to na wskazniku

przy pelnym gazie bylo 1 bar - 0.5 bar - 0.8 bar - 0.6 bar

po wymianie idzie jak trzeba

: pt lip 18, 2008 13:11
autor: camelmk
albo wężyki do n75 dziurawe

: pt lip 18, 2008 14:07
autor: Adamm
camelmk, wtedy bylby notlauf

a jesli zaworek dziala jeszcze ale juz nie w pelni dobrze to wlasnie sa wachlowania doladowania

: pt lip 18, 2008 23:16
autor: milek_22
mi nie faluje, poprostu okolo 2300 jest chwilowe przeladowanie i potem do ok 3600 niedoładowanie!!!! rozruszałem dzisiaj sztange, te ok 5mm co blokowalo i chyba idzie plynniej, ale cos zaczelo swiszczec , niewiem co to znowu jest :/ jutro zrobie logi i sie zobaczy

[ Dodano: 18 Lip 2008 23:23 ]
logi przed rozruszaniem sztangi.....

[ Dodano: 18 Lip 2008 23:28 ]
przepływka raczej ok, pokazuje ponad 1000 bo jest przeladowanie w tym momecie

: sob lip 19, 2008 07:30
autor: Adamm
milek_22, nie odpowiadalem akurat Tobie tylko koledze SzostakP,