AHU Gaśnie powyżej 100Km/h

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

AHU Gaśnie powyżej 100Km/h

Post autor: look4me » wt cze 24, 2008 22:09

Co może być przyczyną gaśnięcia auta (silnik AHU) powyżej ok 100km/h. Auto nie dławi się tylko gaśnie a potem po odpaleniu znowu jedzie do ok. 100km/h.

Komputer nie pokazuje żadnych błędów.



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » wt cze 24, 2008 23:10

Hmm odepnij impulsator od skrzyni i się przejedź, się zobaczy czy komp go gasi po przekroczeniu pewnej prędkości czy coś innego.
Zrób diagnozę dynamiczną itp wtedy można coś powiedzieć.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Post autor: look4me » wt cze 24, 2008 23:28

Powodem takiego działania może być katalizator, pompa paliwa, pompa wtryskowa ? (lub które z nich napewno nie będą powodem)



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » wt cze 24, 2008 23:38

Kat nie, gdyby się rozpadł to by go dławiło cały czas, pompa paliwa to część pompy wtryskowej.
Pompy wykluczyć się nie da, ale na oko to chłop w szpitalu umarł. Może być winny komp, może...
Zrób logi (właściwe) to coś powinno wyjść.
A zawsze przy przekraczaniu 100 gaśnie czy tylko czasem?


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Post autor: look4me » wt cze 24, 2008 23:46

W AHU nie ma pompy w zbiorniku paliwa ?

Zawsze po przekroczeniu 100-110Km/h gaśnie i trzeba ponownie zapalić i tak jakby się zapowietrzał bo trzeba chwilkę pokręcić.



Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » śr cze 25, 2008 00:37

Kolego, filt paliwa do wymiany.



elvisPSE
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: pt maja 11, 2007 20:29
Lokalizacja: Śrem

Post autor: elvisPSE » śr cze 25, 2008 17:10

No właśnie kolego,filtr paliwa sprawdź.
Depnij mu trochę na 2 biegu, i pare sekund jedź na wysokich obrotach.



Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Post autor: look4me » śr cze 25, 2008 18:04

Po dniu testów objawy są troszku inne auto traci moc a potem gaśnie po pewnym czasie jazdy. Tzn. 120 można jechać długo ale bez gazowania bo wystarczy dać but w podłogę na pewien czas, moc sie traci a potem gaśnie sam silnik.

Bez obciążenia auto może jechać bardzo długo ale pomimo to jest słabsze niż zwykle.

Dzisiaj sprawdziłem na trójce od 1tys obrotów z butem w podłodze auto idzie baaardzo wolno ale nie zgaśnie.
Auto wogóle nie dymi 0 dymu, nawet z butem w podłodze. Ogólnie auto cały czas jest dużo słabsze niż niż wcześniej.

Filtr paliwa nowy i sprawny, turbina pompuje prawidłowo, przepływka sprawna, nie ma błędów na komputerze.

Pompa wtryskowa czy może coś innego ?
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 18:05 przez look4me, łącznie zmieniany 2 razy.



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » śr cze 25, 2008 20:39

look4me pisze:nie ma błędów na komputerze.
Masz Vag-a jak widać, pełna diagnostyka potrzebna. Jak zmienia się kąt początku wtrysku, dawka paliwa, ciśnienie, masa powietrza a wtedy coś się wyduma.



Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Post autor: look4me » śr cze 25, 2008 20:47

No właśnie niestety nie mogę podpiąć pod niego vag-a bo to auto znajomego a obecnie przebywa na 2 końcu polski...
Był na diagnostyce (pomiar dynamiczny podczas jazdy) i podobno wszystko jest ok. dawki, ciśnienie turbiny itd.

Podnieśli mu chwilowo dawkę paliwa (nie wiem po co...) i dało to tylko to że auto gaśnie szybciej (po krótszej jeździ) niż na standardowej.

Moja diagnoza jest taka że po dłuższej jeździe rośnie temp pompy wtryskowej i się rozszczelnia tylko że podobno nie ma żadnego wycieku, co o tym sądzicie ?
Ostatnio zmieniony śr cze 25, 2008 20:48 przez look4me, łącznie zmieniany 1 raz.



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » śr cze 25, 2008 23:45

Ja myśle tak jak koledzy powyżej. Że to wina filtra paliwa.



Awatar użytkownika
look4me
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn maja 30, 2005 17:59
Lokalizacja: śląsk

Post autor: look4me » czw cze 26, 2008 00:32

Przecież napisałem że filtr paliwa jest nowy i był wymieniony na nowy dwukrotnie (Filtron i Knecht)



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » czw cze 26, 2008 08:39

look4me pisze:Przecież napisałem że filtr paliwa jest nowy i był wymieniony na nowy dwukrotnie (Filtron i Knecht)
Sorki, to mi umknęło :blush: :blush: :blush: Chyba pozostaje wizyta u pompiarza, skoro kat i filtry są w porządku



Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » czw cze 26, 2008 10:34

czy to auto nie ma BOX'a przypadkiem ??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości