Strona 1 z 1

Kopci jak mu dam za wysoki bieg

: wt cze 10, 2008 21:05
autor: untaztood
Przykładowo jadąc 50 km/h na 3 biegu (Tak, żeby obroty wyniosły około 1300) jak wcisnę gaz samochód zaczyna kopcić. Jak zredukuję bieg i go nawet przeciągnę to już tak nie kopci.
Czy to normalne?

Silnik to AAZ ze boost-pinem od 1.6 TD

: wt cze 10, 2008 22:59
autor: EasyRider
Po pierwsze AAZ przy 50km/h ma 1300 obrotów na 5 biegu a nie na 3. Jest to całkowicie normalne, a przyspieszanie w ten sposób zabójcze dla silnika. Milion razy już napisano, że do przyspieszania redukuje się bieg tak żeby mieć około 2000 obr. Kopci i się nie zbiera tak jak powinien bo brakuje mu powietrza i nie przepala dostarczonej ropy.

: śr cze 11, 2008 07:38
autor: untaztood
EasyRider pisze:Po pierwsze AAZ przy 50km/h ma 1300 obrotów na 5 biegu a nie na 3. Jest to całkowicie normalne, a przyspieszanie w ten sposób zabójcze dla silnika. Milion razy już napisano, że do przyspieszania redukuje się bieg tak żeby mieć około 2000 obr. Kopci i się nie zbiera tak jak powinien bo brakuje mu powietrza i nie przepala dostarczonej ropy.
Oczywiście chodziło mi o 5 bieg. Zdaje sobie z tego sprawę, że to zabójcze katować w ten sposób samochód, ale raz tak mi się przytrafiło i zauważyłem taki efekt.
Z ciekawości powtórzyłem jeszcze raz i efekt był taki sam.

Swoją drogą sprzedaję samochód - miałem już jazdę próbną i szanowny Pan po wykonaniu nawrotki miał na liczniku 30km/h i wrzucił 3 bieg. Gdy samochód zaczął się krztusić, powiedział że coś jest nie tak, bo diesel powinien być bardziej elastyczny :kac:
No i miał pretensje, że MKIII nie jest reprezentacyjnym samochodem, bo "jak się na budowę do klienta jeździ..." ;)

: śr cze 11, 2008 07:57
autor: lowi85
EasyRider pisze:MKIII nie jest reprezentacyjnym samochodem, bo "jak się na budowę do klienta jeździ..." ;)
Niech sobie Żuka kupi albo Multicara najlepiej M22. Po co wsiada do auta zakładając ze go nie kupi :toimonster:

: śr cze 11, 2008 09:45
autor: EasyRider
untaztood pisze:woją drogą sprzedaję samochód - miałem już jazdę próbną i szanowny Pan po wykonaniu nawrotki miał na liczniku 30km/h i wrzucił 3 bieg. Gdy samochód zaczął się krztusić, powiedział że coś jest nie tak, bo diesel powinien być bardziej elastyczny :kac:
No i miał pretensje, że MKIII nie jest reprezentacyjnym samochodem, bo "jak się na budowę do klienta jeździ..." ;)
Ja na 3 biegu przy 30km/h mam 1500 obrotów. Nie cisne go wtedy, ale jak trzeba to nawet się zbierze ładnie z tej prędkości. Ale bez modów też się krztusił, ale tylko odrobine. Po zmianie pina jest jak być powinno :bigok: Może masz już troche przytkanego kata i Ci zamula.