Strona 1 z 1
Kopci jak mu dam za wysoki bieg
: wt cze 10, 2008 21:05
autor: untaztood
Przykładowo jadąc 50 km/h na 3 biegu (Tak, żeby obroty wyniosły około 1300) jak wcisnę gaz samochód zaczyna kopcić. Jak zredukuję bieg i go nawet przeciągnę to już tak nie kopci.
Czy to normalne?
Silnik to AAZ ze boost-pinem od 1.6 TD
: wt cze 10, 2008 22:59
autor: EasyRider
Po pierwsze AAZ przy 50km/h ma 1300 obrotów na 5 biegu a nie na 3. Jest to całkowicie normalne, a przyspieszanie w ten sposób zabójcze dla silnika. Milion razy już napisano, że do przyspieszania redukuje się bieg tak żeby mieć około 2000 obr. Kopci i się nie zbiera tak jak powinien bo brakuje mu powietrza i nie przepala dostarczonej ropy.
: śr cze 11, 2008 07:38
autor: untaztood
EasyRider pisze:Po pierwsze AAZ przy 50km/h ma 1300 obrotów na 5 biegu a nie na 3. Jest to całkowicie normalne, a przyspieszanie w ten sposób zabójcze dla silnika. Milion razy już napisano, że do przyspieszania redukuje się bieg tak żeby mieć około 2000 obr. Kopci i się nie zbiera tak jak powinien bo brakuje mu powietrza i nie przepala dostarczonej ropy.
Oczywiście chodziło mi o 5 bieg. Zdaje sobie z tego sprawę, że to zabójcze katować w ten sposób samochód, ale raz tak mi się przytrafiło i zauważyłem taki efekt.
Z ciekawości powtórzyłem jeszcze raz i efekt był taki sam.
Swoją drogą sprzedaję samochód - miałem już jazdę próbną i szanowny Pan po wykonaniu nawrotki miał na liczniku 30km/h i wrzucił 3 bieg. Gdy samochód zaczął się krztusić, powiedział że coś jest nie tak, bo diesel powinien być bardziej elastyczny

No i miał pretensje, że MKIII nie jest reprezentacyjnym samochodem, bo "jak się na budowę do klienta jeździ..."

: śr cze 11, 2008 07:57
autor: lowi85
EasyRider pisze:MKIII nie jest reprezentacyjnym samochodem, bo "jak się na budowę do klienta jeździ..."

Niech sobie Żuka kupi albo Multicara najlepiej M22. Po co wsiada do auta zakładając ze go nie kupi

: śr cze 11, 2008 09:45
autor: EasyRider
untaztood pisze:woją drogą sprzedaję samochód - miałem już jazdę próbną i szanowny Pan po wykonaniu nawrotki miał na liczniku 30km/h i wrzucił 3 bieg. Gdy samochód zaczął się krztusić, powiedział że coś jest nie tak, bo diesel powinien być bardziej elastyczny

No i miał pretensje, że MKIII nie jest reprezentacyjnym samochodem, bo "jak się na budowę do klienta jeździ..."

Ja na 3 biegu przy 30km/h mam 1500 obrotów. Nie cisne go wtedy, ale jak trzeba to nawet się zbierze ładnie z tej prędkości. Ale bez modów też się krztusił, ale tylko odrobine. Po zmianie pina jest jak być powinno

Może masz już troche przytkanego kata i Ci zamula.