Kopci jak mu dam za wysoki bieg

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Kopci jak mu dam za wysoki bieg

Post autor: untaztood » wt cze 10, 2008 21:05

Przykładowo jadąc 50 km/h na 3 biegu (Tak, żeby obroty wyniosły około 1300) jak wcisnę gaz samochód zaczyna kopcić. Jak zredukuję bieg i go nawet przeciągnę to już tak nie kopci.
Czy to normalne?

Silnik to AAZ ze boost-pinem od 1.6 TD
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 21:05 przez untaztood, łącznie zmieniany 1 raz.



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » wt cze 10, 2008 22:59

Po pierwsze AAZ przy 50km/h ma 1300 obrotów na 5 biegu a nie na 3. Jest to całkowicie normalne, a przyspieszanie w ten sposób zabójcze dla silnika. Milion razy już napisano, że do przyspieszania redukuje się bieg tak żeby mieć około 2000 obr. Kopci i się nie zbiera tak jak powinien bo brakuje mu powietrza i nie przepala dostarczonej ropy.
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 23:00 przez EasyRider, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » śr cze 11, 2008 07:38

EasyRider pisze:Po pierwsze AAZ przy 50km/h ma 1300 obrotów na 5 biegu a nie na 3. Jest to całkowicie normalne, a przyspieszanie w ten sposób zabójcze dla silnika. Milion razy już napisano, że do przyspieszania redukuje się bieg tak żeby mieć około 2000 obr. Kopci i się nie zbiera tak jak powinien bo brakuje mu powietrza i nie przepala dostarczonej ropy.
Oczywiście chodziło mi o 5 bieg. Zdaje sobie z tego sprawę, że to zabójcze katować w ten sposób samochód, ale raz tak mi się przytrafiło i zauważyłem taki efekt.
Z ciekawości powtórzyłem jeszcze raz i efekt był taki sam.

Swoją drogą sprzedaję samochód - miałem już jazdę próbną i szanowny Pan po wykonaniu nawrotki miał na liczniku 30km/h i wrzucił 3 bieg. Gdy samochód zaczął się krztusić, powiedział że coś jest nie tak, bo diesel powinien być bardziej elastyczny :kac:
No i miał pretensje, że MKIII nie jest reprezentacyjnym samochodem, bo "jak się na budowę do klienta jeździ..." ;)



lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » śr cze 11, 2008 07:57

EasyRider pisze:MKIII nie jest reprezentacyjnym samochodem, bo "jak się na budowę do klienta jeździ..." ;)
Niech sobie Żuka kupi albo Multicara najlepiej M22. Po co wsiada do auta zakładając ze go nie kupi :toimonster:
Ostatnio zmieniony śr cze 11, 2008 07:58 przez lowi85, łącznie zmieniany 1 raz.



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » śr cze 11, 2008 09:45

untaztood pisze:woją drogą sprzedaję samochód - miałem już jazdę próbną i szanowny Pan po wykonaniu nawrotki miał na liczniku 30km/h i wrzucił 3 bieg. Gdy samochód zaczął się krztusić, powiedział że coś jest nie tak, bo diesel powinien być bardziej elastyczny :kac:
No i miał pretensje, że MKIII nie jest reprezentacyjnym samochodem, bo "jak się na budowę do klienta jeździ..." ;)
Ja na 3 biegu przy 30km/h mam 1500 obrotów. Nie cisne go wtedy, ale jak trzeba to nawet się zbierze ładnie z tej prędkości. Ale bez modów też się krztusił, ale tylko odrobine. Po zmianie pina jest jak być powinno :bigok: Może masz już troche przytkanego kata i Ci zamula.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 188 gości