Strona 1 z 3

ciezki rozruch rano

: wt cze 10, 2008 08:20
autor: gimol2
witam. proszę o pomoc z moim passatem 19.tdi 94 rok.. :grrr: obawy są następujące . podczas pierwszego odpalania rano trzeba kręcić rozrusznikiem ok 2 min. potem pokazukie sie wieka chmura białego dymu . co zrobiłem co wymieniłem . na początku myślałem ze paliwo sie cofa awiec wszystkie zaworki w pompie wymienione ( paliwo stoi w miejscu ) dalej ustawienie pompy +zmiana rozrządu na nowy+kat wtrysku . czujnik temperatury silnika działa . świece po spięciu na kurtko grzeją sie . teraz najważniejsze po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec mrygnie tylko na niecałe pół sekundy na przekręconym zapłonie niema napięcia na świecach .ach bym zapomniał po zdjęciu czujnika temperatury świece grzeją sie ok 30 sek. i wtedy pali na dotyk ale czujnik jest ok bo sprawdzałem zmieniłem ok 4 sztuk nowe i z innego passata

: wt cze 10, 2008 09:04
autor: damcio151
gimol2 pisze:teraz najważniejsze po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec mrygnie tylko na niecałe pół sekundy na przekręconym zapłonie niema napięcia na świecach .
normalne ... w tyczh temp. świece nie grzeją ...
daj grupę 000 BS

: wt cze 10, 2008 11:58
autor: gimol2
damcio151, jeszcze raz proszę o pomoc bo juz mnie ku...... bierze

: wt cze 10, 2008 13:31
autor: VW User
gimol2 pisze:bo juz mnie ku...... bierze
gimol2 to co ci
damcio151 pisze:daj grupę 000 BS
to sprawdz Vagiem na ciepłym silniku w Basic settings grupa 000 i wrzuć na forum :helm:

: wt cze 10, 2008 13:36
autor: oldstaszek
A jak się ma ciśnienie sprężania oraz wtryskiwacze.
Jak pali na ciepłym... :pub:

: wt cze 10, 2008 13:38
autor: gimol2
wszystko było podłączane do komputera i niema błędów jedynie zły regulator napięcia ale to chyba nie tego wina VW User,

[ Dodano: 10 Cze 2008 13:40 ]
oldstaszek, jak juz zapali rano potem pali na dotyk równa i cicha praca wręcz wzorowa

: wt cze 10, 2008 13:42
autor: damcio151
co z tego , że był na komputerze i sprawdzili błędy :?: przecież to nie o to w tym chodzi ... sprawdzasz grupę 000 , 004 , 007 , 013

: wt cze 10, 2008 13:44
autor: gimol2
damcio151, chłopy napiszcie jak możecie po ludzku jak chłopu na miedzy :goof: bo ja sie w tych grupach nie orietuje niewiem oco chodzi :bajer:

: wt cze 10, 2008 13:49
autor: damcio151
masz na vagu grupy ... dane gdzie widać co dzieje się z poszczególnymi wartościami , częściami itd.

: wt cze 10, 2008 13:50
autor: oldstaszek
Możliwe że jak postoi to się zapowietrza - odpływa paliwo i pompa będzie mieszać resztówkę z powietrzem aż się odpowietrzy.
Pytanie:porównując rano i na ciepłym - pompa jest w którymś przypadku głośniejsza? :pub:

: wt cze 10, 2008 13:50
autor: damcio151

: wt cze 10, 2008 13:52
autor: gimol2
oldstaszek, sorr ale jaka pompka tu zadnej nie słychac paliwo stoi w przewodach nie cofa sie

: wt cze 10, 2008 13:55
autor: oldstaszek
gimol2 pisze:oldstaszek, sorr ale jaka pompka tu zadnej nie słychac paliwo stoi w przewodach nie cofa sie
OK - to jest zrozumiałe - paliwo się nie cofa.
Wrócę:wtryski i ciśnienie w cylindrach...masz jakąś info? :pub:

: wt cze 10, 2008 13:59
autor: gimol2
oldstaszek, nie na ten temat nic mi jeszcze niewiadoma ale jak podgrzeje świece przez wyciagniece czujnika temperatury to pali od pierwszwgo strzału podjade sprawdze to cisnienie