Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
gimol2
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
- Lokalizacja: siedlce
-
Kontakt:
Post
autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 08:20
witam. proszę o pomoc z moim passatem 19.tdi 94 rok..
obawy są następujące . podczas pierwszego odpalania rano trzeba kręcić rozrusznikiem ok 2 min. potem pokazukie sie wieka chmura białego dymu . co zrobiłem co wymieniłem . na początku myślałem ze paliwo sie cofa awiec wszystkie zaworki w pompie wymienione ( paliwo stoi w miejscu ) dalej ustawienie pompy +zmiana rozrządu na nowy+kat wtrysku . czujnik temperatury silnika działa . świece po spięciu na kurtko grzeją sie . teraz najważniejsze po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec mrygnie tylko na niecałe pół sekundy na przekręconym zapłonie niema napięcia na świecach .ach bym zapomniał po zdjęciu czujnika temperatury świece grzeją sie ok 30 sek. i wtedy pali na dotyk ale czujnik jest ok bo sprawdzałem zmieniłem ok 4 sztuk nowe i z innego passata
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 14:07 przez
gimol2, łącznie zmieniany 2 razy.
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 09:04
gimol2 pisze:teraz najważniejsze po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec mrygnie tylko na niecałe pół sekundy na przekręconym zapłonie niema napięcia na świecach .
normalne ... w tyczh temp. świece nie grzeją ...
daj grupę 000 BS
-
gimol2
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
- Lokalizacja: siedlce
-
Kontakt:
Post
autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 11:58
damcio151, jeszcze raz proszę o pomoc bo juz mnie ku...... bierze
-
VW User
- Mały gagatek
- Posty: 135
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
- Lokalizacja: Kielce- okolice
-
Kontakt:
Post
autor: VW User » wt cze 10, 2008 13:31
gimol2 pisze:bo juz mnie ku...... bierze
gimol2 to co ci
damcio151 pisze:daj grupę 000 BS
to sprawdz Vagiem na ciepłym silniku w Basic settings grupa 000 i wrzuć na forum
[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]
-
oldstaszek
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
-
Kontakt:
Post
autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 13:36
A jak się ma ciśnienie sprężania oraz wtryskiwacze.
Jak pali na ciepłym...
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
gimol2
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
- Lokalizacja: siedlce
-
Kontakt:
Post
autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 13:38
wszystko było podłączane do komputera i niema błędów jedynie zły regulator napięcia ale to chyba nie tego wina VW User,
[ Dodano: 10 Cze 2008 13:40 ]
oldstaszek, jak juz zapali rano potem pali na dotyk równa i cicha praca wręcz wzorowa
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 13:39 przez
gimol2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 13:42
co z tego , że był na komputerze i sprawdzili błędy
przecież to nie o to w tym chodzi ... sprawdzasz grupę 000 , 004 , 007 , 013
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 13:43 przez
damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
-
gimol2
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
- Lokalizacja: siedlce
-
Kontakt:
Post
autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 13:44
damcio151, chłopy napiszcie jak możecie po ludzku jak chłopu na miedzy
bo ja sie w tych grupach nie orietuje niewiem oco chodzi
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 13:49
masz na vagu grupy ... dane gdzie widać co dzieje się z poszczególnymi wartościami , częściami itd.
-
oldstaszek
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
-
Kontakt:
Post
autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 13:50
Możliwe że jak postoi to się zapowietrza - odpływa paliwo i pompa będzie mieszać resztówkę z powietrzem aż się odpowietrzy.
Pytanie:porównując rano i na ciepłym - pompa jest w którymś przypadku głośniejsza?
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 13:50
-
gimol2
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
- Lokalizacja: siedlce
-
Kontakt:
Post
autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 13:52
oldstaszek, sorr ale jaka pompka tu zadnej nie słychac paliwo stoi w przewodach nie cofa sie
-
oldstaszek
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
-
Kontakt:
Post
autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 13:55
gimol2 pisze:oldstaszek, sorr ale jaka pompka tu zadnej nie słychac paliwo stoi w przewodach nie cofa sie
OK - to jest zrozumiałe - paliwo się nie cofa.
Wrócę:wtryski i ciśnienie w cylindrach...masz jakąś info?
mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...
-
gimol2
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
- Lokalizacja: siedlce
-
Kontakt:
Post
autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 13:59
oldstaszek, nie na ten temat nic mi jeszcze niewiadoma ale jak podgrzeje świece przez wyciagniece czujnika temperatury to pali od pierwszwgo strzału podjade sprawdze to cisnienie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości