ciezki rozruch rano

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gimol2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

ciezki rozruch rano

Post autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 08:20

witam. proszę o pomoc z moim passatem 19.tdi 94 rok.. :grrr: obawy są następujące . podczas pierwszego odpalania rano trzeba kręcić rozrusznikiem ok 2 min. potem pokazukie sie wieka chmura białego dymu . co zrobiłem co wymieniłem . na początku myślałem ze paliwo sie cofa awiec wszystkie zaworki w pompie wymienione ( paliwo stoi w miejscu ) dalej ustawienie pompy +zmiana rozrządu na nowy+kat wtrysku . czujnik temperatury silnika działa . świece po spięciu na kurtko grzeją sie . teraz najważniejsze po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec mrygnie tylko na niecałe pół sekundy na przekręconym zapłonie niema napięcia na świecach .ach bym zapomniał po zdjęciu czujnika temperatury świece grzeją sie ok 30 sek. i wtedy pali na dotyk ale czujnik jest ok bo sprawdzałem zmieniłem ok 4 sztuk nowe i z innego passata
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 14:07 przez gimol2, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 09:04

gimol2 pisze:teraz najważniejsze po przekręceniu kluczyka kontrolka od świec mrygnie tylko na niecałe pół sekundy na przekręconym zapłonie niema napięcia na świecach .
normalne ... w tyczh temp. świece nie grzeją ...
daj grupę 000 BS



gimol2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

Post autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 11:58

damcio151, jeszcze raz proszę o pomoc bo juz mnie ku...... bierze



VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » wt cze 10, 2008 13:31

gimol2 pisze:bo juz mnie ku...... bierze
gimol2 to co ci
damcio151 pisze:daj grupę 000 BS
to sprawdz Vagiem na ciepłym silniku w Basic settings grupa 000 i wrzuć na forum :helm:


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 13:36

A jak się ma ciśnienie sprężania oraz wtryskiwacze.
Jak pali na ciepłym... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

gimol2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

Post autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 13:38

wszystko było podłączane do komputera i niema błędów jedynie zły regulator napięcia ale to chyba nie tego wina VW User,

[ Dodano: 10 Cze 2008 13:40 ]
oldstaszek, jak juz zapali rano potem pali na dotyk równa i cicha praca wręcz wzorowa
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 13:39 przez gimol2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 13:42

co z tego , że był na komputerze i sprawdzili błędy :?: przecież to nie o to w tym chodzi ... sprawdzasz grupę 000 , 004 , 007 , 013
Ostatnio zmieniony wt cze 10, 2008 13:43 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



gimol2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

Post autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 13:44

damcio151, chłopy napiszcie jak możecie po ludzku jak chłopu na miedzy :goof: bo ja sie w tych grupach nie orietuje niewiem oco chodzi :bajer:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 13:49

masz na vagu grupy ... dane gdzie widać co dzieje się z poszczególnymi wartościami , częściami itd.



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 13:50

Możliwe że jak postoi to się zapowietrza - odpływa paliwo i pompa będzie mieszać resztówkę z powietrzem aż się odpowietrzy.
Pytanie:porównując rano i na ciepłym - pompa jest w którymś przypadku głośniejsza? :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt cze 10, 2008 13:50




gimol2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

Post autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 13:52

oldstaszek, sorr ale jaka pompka tu zadnej nie słychac paliwo stoi w przewodach nie cofa sie



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » wt cze 10, 2008 13:55

gimol2 pisze:oldstaszek, sorr ale jaka pompka tu zadnej nie słychac paliwo stoi w przewodach nie cofa sie
OK - to jest zrozumiałe - paliwo się nie cofa.
Wrócę:wtryski i ciśnienie w cylindrach...masz jakąś info? :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

gimol2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn cze 09, 2008 23:05
Lokalizacja: siedlce
Kontakt:

Post autor: gimol2 » wt cze 10, 2008 13:59

oldstaszek, nie na ten temat nic mi jeszcze niewiadoma ale jak podgrzeje świece przez wyciagniece czujnika temperatury to pali od pierwszwgo strzału podjade sprawdze to cisnienie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości