1Z Problem z moca wynikajacy z przekroczenia 4500obr....

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

1Z Problem z moca wynikajacy z przekroczenia 4500obr....

Post autor: olek256 » ndz cze 08, 2008 18:08

pare dni temu przy wyprzedzaniu niestety przetrzymalem silnik z wlaczonym opornikiem w granicach 5000obr przez okolo sekunde.Pozniej nie zauwazylem zadnych problemow.Dopiero przedwczoraj zauwazylem ze na kazdym biegu bardzo szybko traci moc przy 3200obr. Nie ma juz tego "kopa"(zrywu) przy max Nm. na wskazniku turbo tak jakby pompowalo troszke szybciej niz przedtem i latwo osiaga swoje max. Mam ogolne wrazenie jakby sprzeglo sie juz konczylo....
Myslalem ze to bedzie N75 bo przy 110 na 5 biegu nei chce wogole isc... ale zaworek cyka.... wiem ze to nie jest wskaznik jego prawidlowego dzialania ale to byla moja pierwsza mysl.Wyraznie czuc ze jest slabszy powyzej 3000obr. nie mam katalizatora wiec zapchanie odpada.
aha, i spalanie wzroslo o okolo 2 litry ;( i czuje jakbym jezdzil czystym dieslem....
ma ktos jakies pomysly?prosze o pomoc.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz cze 08, 2008 18:34

dawaj logi z diagnozy dynamicznej ...



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz cze 08, 2008 18:40

damcio, dynamicznej juz dzis chyba nie zrobie bo nie mam z kim jechac...ale postaram sie cos zalatwic.
jak na razie mam tylko zczytane bledy jesli to pomoze : 01117, 00625, 00550, 65535.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » ndz cze 08, 2008 18:57

01117 Sygnał ładowania generatora terminala DF
00625 Sygnał prędkości pojazdu
00550 Kontrola startu wtrysku
65535 P0603 Błąd jednostki kontrolnej lub modułu wewnętrznej kontroli. Błąd pamięci podtrzymującej (KAM) lub brak zasilania jednostki kontrolnej lub zły kontakt z uziemieniem lub nie zapisano żadnych usterek (jeśli MIL nie jest podświetlony)

Cokolwiek by to miało znaczyć....hihi



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz cze 08, 2008 19:02

olek256 pisze:01117
sprawdź przewody od altka do ECU i regulator napięcia - ten błąd nie ma wpływu na moc
olek256 pisze:00625
prędkość pojazdu ... też olej
olek256 pisze:00550
kąt wtrysku ... sprawdź rozrząd i sam kąt oraz czy napinacz paska rozrządu jest dobrze ustawiony
olek256 pisze:65535
też możesz olać .. częsty błąd w starych sterownikach , chyba , ze walnął Map sensor



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz cze 08, 2008 19:43

3 bieg
Obrazek
4 bieg
Obrazek


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz cze 08, 2008 20:05

Zrob porzadnie log 1500-4500obr bez zdejmowania nogi z gazu


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » ndz cze 08, 2008 20:10

powyzej 3500 obr nie ma sensu bo sie boje ze mi zaraz auto sie zatrze.....takie mam wrazenie a po drugie juz dalej nie idzie... tzn jedzie ale baaaaaardzo wolno przyspiesza...


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz cze 08, 2008 22:34

sprawdź ten rozrząd i grupę 000 BS



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » pn cze 09, 2008 09:20

kręcenie TDików na pompie 5000obr/min i wyżej jest niebezpieczne (chodź sam mialem odcinkę na 5400 :satan: ). Grozi to uszkodzeniem walka rozrządu wiec proponuje zrzucić pokrywę i pooglądać krzywki.


www.vagtune.pl tel. 502730289

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pn cze 09, 2008 19:11

oto co dzis mi sie udalo wylapac odnosnie katu wtrysku

Obrazek


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn cze 09, 2008 19:14

olek256, to wylap to samo ale w Basic settings

a do tego jeszcze grupa 004 w MB i BS


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » pn cze 09, 2008 19:18

c.d.

Obrazek

tamten timing oscyluje miedzy 28 a 36

Adamm, co to jest MB i BS ?
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 19:21 przez olek256, łącznie zmieniany 1 raz.


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn cze 09, 2008 19:26

olek256,

MB - mess blocks
BS - basic settings


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 151 gości