Strona 1 z 1

Nie chce zapalic na zimnym, krztusi sie

: ndz cze 08, 2008 12:29
autor: radekgrazka
Witam

Mam dwa prblemy odnosnie tego silnika :

1.Pierwszy to taki ze silnik nie hce zapalic jak jest zimny , zapali dopiero wtedy gdy zdejmnie sie wtyczke z czujnika od wody , bo wtedy zaczynaja grzac swiece i zapala , a gdy juz zapali to chodzi tak jakby na dwa tłoki i przez pare sekud nie chce wejsc na obroty , po chwili mu przechodzi i jest ok
2 drugi problem to taki ze jak jedzie sie obojetnie jakim biegiem i puscza sie gaz tak jakby chciało sie zachamowac silnikiem ,i ponownie naciska sie padał gazu aby przyspieszyc to silnik tak jakby sie krztusi i z tyłu pełno białego dymu nie wiem co sie dzieje :grrr: wdług vag-a wszytko ok
pomózcie forumowicze

: ndz cze 08, 2008 12:33
autor: misiek
radekgrazka pisze:zapali dopiero wtedy gdy zdejmnie sie wtyczke z czujnika od wody , bo wtedy zaczynaja grzac swiece i zapala
na to wygląda że czujka od wody jest walnięta i daje fałszywy impuls że silnik cały czas jest gorący mimo że już dawno ostygł

: ndz cze 08, 2008 12:37
autor: radekgrazka
misiek10111 pisze:na to wygląda że czujka od wody jest walnięta i daje fałszywy impuls że silnik cały czas jest gorący mimo że już dawno ostygł
problem wtym ze czujnik jest nowy i to nie pomogło

: ndz cze 08, 2008 12:39
autor: misiek
radekgrazka pisze:problem wtym ze czujnik jest nowy i to nie pomogło
ooooo a to już coś innego, zobaczymy co inni powiedzą - sam jestem ciekawy skoro vag pokazuje że wszystko ok

: ndz cze 08, 2008 12:43
autor: radekgrazka
misiek10111 pisze:sam jestem ciekawy skoro vag pokazuje że wszystko ok
i nawet byłem u dwóch gosci , bo ten pierwszy mnie nie przkonał ,ale u drugiego to samo

: ndz cze 08, 2008 12:46
autor: misiek
radekgrazka czasem zdarza sie tak jak z termostatami a mianowicie mimo że nowe i tak nie działają poprawnie - może podobnie jest z tym czujnikiem, ale poczekajmy na inne wypowiedzi

: ndz cze 08, 2008 13:21
autor: Grześko
radekgrazka pisze:wdług vag-a wszytko ok
Co znaczy że wszystko ok?
Nie ma błędów, czy ktoś robił logi i na ich podstawie stwierdził że jest dobrze?
Jeśli masz logi to wrzuć.
Na zagrzanym silniku:
statyczne:
000 w BS, 001, 003, 004, 007, 004 w BS, 003 w BS, 013,
dynamiczne:
003, 008, 011, 010, 004.
I na zimym silniku 007.

: ndz cze 08, 2008 13:24
autor: tommy-cichy
Ja miałem to samo,nie chciał palić mogłem kręcic i krecic jak zapalil po 5 min to byl sukces a z tyłu to biało że nic widać nie było ,jak sie ściągneło wtyczke to świece nagrzały i palił na dotyk,ale jak odpalił to twardo pracował.Okazało sie że pompa wtryskowa była padnieta,a dokladnie to jakiś elektroniczny przyśpieszacz początku wtrysku.Pompe zregenerowałęm i autko śmiga.Ja bym u ciebie też stawiał że może być pompa.Niech sie inni wypowiedzą na moje podejrzenia...

: ndz cze 08, 2008 13:58
autor: radekgrazka
Grześko pisze:Co znaczy że wszystko ok?
Nie ma błędów, czy ktoś robił logi i na ich podstawie stwierdził że jest dobrze?
Ja sie za bardzo na tym nia znam , jak powiedzieli ze jest ok to myslałem ze jest ale widocznie cos nie za bardzo ci maechanicy

[ Dodano: 08 Cze 2008 13:58 ]
tommy-cichy pisze:Okazało sie że pompa wtryskowa była padnieta,a dokladnie to jakiś elektroniczny przyśpieszacz początku wtrysku
A jaki koszt czegos takiego

: ndz cze 08, 2008 15:29
autor: Grześko
radekgrazka pisze:Ja sie za bardzo na tym nia znam , jak powiedzieli ze jest ok to myslałem ze jest ale widocznie cos nie za bardzo ci maechanicy
Być może jest OK i nie podważam zdania mechaników, ale myślałem że masz możliwość zrobienia logów i chętnie bym je zobaczył.
Może znajdź kogoś z forum kto Ci pomoże zrobić logi i je tu wrzucić.

: ndz cze 08, 2008 16:20
autor: radekgrazka
Może znajdź kogoś z forum kto Ci pomoże zrobić logi i je tu wrzucić.
No nie wiem , a jakmyslicie co moze byc popsute

: ndz cze 08, 2008 16:27
autor: tommy-cichy
Koszt regeneracji pompy kosztował mnie 1000zł w serwisie boscha w opolu z wymiana tego przyśpieszacza i uszczelnieniem itd.Ale wiem że ludzie tutaj na forum którzy sie tym zajmuja robią to o połowe taniej...

: ndz cze 08, 2008 17:23
autor: MIRO-PREZES
masz tu nr gg 1517612 do goscia z bełchatowa który regeneruje i sprzedaje zregenerowane pompy,gość jest świetny,regeneruje chyba za 500zl i nigdzie nie trzeba jezdzic wystarczy wysłac kurierem.
jezeli chcesz to dodatkowo moze ci rozwiercic i załozyc wiekszy tłoczek tłoczacy paliwo z seryjnych 9mm na 10 lub 11mm i auto wcale więcej nie pali
Napisz do niego to wszystko ci wytłumaczy
Polecam!!!

: pn cze 09, 2008 21:46
autor: radekgrazka
MIRO-PREZES pisze:masz tu nr gg 1517612 do goscia z bełchatowa który regeneruje i sprzedaje zregenerowane pompy,gość jest świetny,regeneruje chyba za 500zl i nigdzie nie trzeba jezdzic wystarczy wysłac kurierem.
jezeli chcesz to dodatkowo moze ci rozwiercic i załozyc wiekszy tłoczek tłoczacy paliwo z seryjnych 9mm na 10 lub 11mm i auto wcale więcej nie pali
Napisz do niego to wszystko ci wytłumaczy
Polecam!!!
Ok zapytam