Różnica głowic między 1.9D a 1.6TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Różnica głowic między 1.9D a 1.6TD

Post autor: VWjowiec » pt cze 06, 2008 11:19

Czy ktoś wie czy jest jakaś różnica między tymi głowicami?
patrząc na zdjęcia z allegro to głowice są bardzo podobne, lecz zawory ssące są chyba większe w 1.9 :hmm:
Czy do 1.6 TD można wsadzić głowicę z 1.9D ?
Jak sprawa wygląda z wałkami?
Przerabiał już ktoś ten temat?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt cze 06, 2008 11:28

da rade. od 1,9 są mocniejsze, więc powinno być nawet lepiej. ale osobiście nie przerabiałem tematu więc nie bardzo pomoge. zaprzala atakuj, oczytany jest :bigok:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
marewel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 20:20
Lokalizacja: Chełm

Post autor: marewel » pt cze 06, 2008 22:44

Ogolnie to te silniki roznia sie skokiem tloka czy srednica?



karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: karolp1 » pt cze 06, 2008 23:52

skokiem tłoka



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz cze 08, 2008 13:05

mozesz zalozyc ta glowice, kolektor dolotowy musi byc od 1.9 d/td/tdi


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
VWjowiec
..::Golf Black Club::..
..::Golf Black Club::..
Posty: 239
Rejestracja: pn wrz 20, 2004 22:04
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: VWjowiec » pn cze 09, 2008 17:23

dzieki bardzo za odpowiedz
a mam jeszcze takie pytanie czy jesli "bierze" mi olej to czy mozliwe jest to ze turbina pluje w wydech i przez to jest chmara dymu? nawet na biegu jałowym, a najbardziej jak gazu dodaje :crazy:
głowica wygląda na zdrową, silnik ma moc, pali około 5 litrów ropy na 100 w trasie, turbinka tez działa lecz jakieś wycieki są, a oleju musze dolewać po 200km zrobionych po mieście :grrr:



Awatar użytkownika
marewel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 20:20
Lokalizacja: Chełm

Post autor: marewel » pn cze 09, 2008 18:21

Chmura dymu moze powstac jak zarzuca ci olej w dolot.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn cze 09, 2008 20:35

1.9 ma nieznacznie wieksza srednice cylindra, slyszalem tez ze ma wieksze komory spalania



Awatar użytkownika
marewel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 20:20
Lokalizacja: Chełm

Post autor: marewel » pn cze 09, 2008 21:44

Musza tez byc inne wieksze/mniejsze komory spalania.
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 21:45 przez marewel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn cze 09, 2008 22:24

sa inne, ale mozna zakladac


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
marewel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 20:20
Lokalizacja: Chełm

Post autor: marewel » pn cze 09, 2008 23:51

Montujac do 1.6 z 1.9 zmniejszy sie stopien sprezania i moc silnika.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt cze 10, 2008 22:28

moc to bym nie powiedzial, 1.9 ma lepsze kanaly w glowicy, zawory itp jak juz bedzie glowica zdjeta to dobrze zrobic lekka obrobke


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Tygryscb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 27, 2007 16:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tygryscb » sob lut 14, 2009 17:08

witam
Odświeżę temat.
Ktoś taką zamianę robił ??
Jaki był efekt i co ewentualnie zmieniał ??
Jestem w zasadzie zdecydowany na coś takiego ale do końca (pewnie jak będę miał głowice 1.9 w reku wszystko się wyjaśni) nie jestem tego pewien, mam na myśli zgodność elementów blok 1.6 (odpowiednik SB? u mnie JX) i głowica 1.9(AAZ lub1Y). Blok 1.6 to blok pod hydraulikę z chłodzeniem denka.

Pozdrawiam
Tygryscb
Ostatnio zmieniony sob lut 14, 2009 17:15 przez Tygryscb, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » sob lut 14, 2009 21:46

jak masz Silnik z regulacją na płytki to będzie sporo rzeźby żeby głowicę założyć od 1.9.
Ale jak masz regulację na hydraulice to wystarczy założyć metalową uszzelkę pod głowicą i możesz wtedy więcej dmuchać za nim wystąpią objawy przeładowania.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 231 gości