Strona 1 z 1

: pn cze 02, 2008 19:51
autor: EasyRider
Mam odwrotnie. Po zwiększeniu dawki chce naciągnąć linke żeby schodził z obrotó ale czekam na klucz bo LDA mi przeszkadza.

Co do Twojego problemu to po prostu zwiększ dawke. Bo ja tą srubkę podkręcisz żeby zlikwidować ten centymetr to będziesz miał luźny pedał gazu od góry.

Edit: nie doczytałem dokładnie. Jeżeli wkręcenie tej śrubki pomoże to ją dokręć i nie ruszaj dawki ;)

: pn cze 02, 2008 22:24
autor: EasyRider
To jak będzie muł to ruszyć dawke i się odmuli ;) Chyba że coś nie gra w silniku.

: wt cze 03, 2008 09:38
autor: oldstaszek
Pytanie:nie odkręcałeś dźwigni gazu?Może przestawił się wałek względem dźwigni - nie była dokręcona.Jak nie - dodanie dawki. :pub:

: wt cze 03, 2008 11:23
autor: Marcin_87
wkreć to srube na srubokret co jest zakontowana nakretką na 13 kluczyk tam masz na zdjęciu na niej zielony pasek farbą namalowany. dodał bym ci zdjecie ale wyskakuje mi bład strony. wkrec ja z pół obrotu a jak nie da efektu to znów trochę

: wt cze 03, 2008 17:20
autor: Marcin_87
jak to mówią jest dym jest moc :grin:

: wt cze 03, 2008 17:27
autor: EasyRider
HASAN_SAS pisze:
jakiej śrubki
Chodziło o tą od ogranicznika cięgna gazu;)

Jak będzie Ci kopcił podczas jazdy to kup wskaźnik doładowania i podkręć turbo.

: wt cze 03, 2008 21:39
autor: EasyRider
jak dokręcisz tą z czerwoną podkładką to zlikwidujesz luz. Sprawdź jeszcze przy pomocy kogoś czy jak wciskasz gaz to na desce naciąga się już ta sprężyna na cięgle gazu przy pompie. Ja miałem za krótki skok cięgna względem pedału więc odkręciłem troche tą dolną śrubkę i autko dostało przy pełnym bucie jeszcze ciut paliwa;)