Twarde węże od chlodnicy i cos jeszcze..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Twarde węże od chlodnicy i cos jeszcze..

Post autor: jakubek » pn cze 02, 2008 13:53

Dzisiaj pojechalem do sklepu kupic nowy korek od zbiorniczka wyrównawczego bo górny wąz od chłodnicy byl bardzo twardy. Kupilem zalozylem i myslalem ze wszystko bedzie ok. Pojechalem pozniej jeszcze do sklepu wsiadam do samochodu a nie chce mi zakrecic tak jakby nie dał rady sie przełamac mysle no to ładnie.. ale za ktoryms razem sie udało ale pracował tak jakby nie chodził na ktoryms garze. Jakos dojechalem do domu zagladam pod maske wąż nadal twardy, odkrecilem powoli korek uszło cisnienie silnik zaczła normalnie pracowac i wszystko jest ok. Jaka moze byc przyczyna takiego zachowania silnika ?? Z góry dzieki za wszelkie odpowiedzi :bajer:
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2008 13:55 przez jakubek, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
pakero
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 11, 2007 20:43
Lokalizacja: EOP

Post autor: pakero » pn cze 02, 2008 19:37

może miałeś pecha i nowy korek okazał się niesprawny. . . :bajer:



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn cze 02, 2008 19:49

a nie masz czasem za duzo plynu w ukladzie :-\


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: jakubek » wt cze 03, 2008 11:54

Własnie plynu bylo ponizej minimum odkrecilem korek i zrobilo sie maximum ;>


Obrazek

VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » wt cze 03, 2008 11:59

A nie przegrzałeś go? bo wygląda to na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą skoro
jakubek pisze:nie chce mi zakrecic tak jakby nie dał rady sie przełamac
może płyn się zbiera w cyl.?


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

Awatar użytkownika
jakubek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 780
Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: jakubek » wt cze 03, 2008 15:20

Mozliwe ze tak jest.. juz mniej wiecej wiem. Mam prawdopodobnie walniety blok;/ bo uszczelke robilem glowice tez skoro mowisz ze to moze byc przez to ze plyn zbiera sie w cylindrach to pewnie tak sie dzieje ;| No cóz czeka mnie zmiana silnika bądz auta. Dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony wt cze 03, 2008 15:30 przez jakubek, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » śr cze 04, 2008 14:40

Jesli byl przegrzany, to mogly 'napeczniec' tloki i na cieplym silniku beda tarly.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości