Zawieszajacy sie wtrysk?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

nizus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 18, 2006 15:33
Lokalizacja: Ustanów
Kontakt:

Zawieszajacy sie wtrysk?

Post autor: nizus » pn cze 02, 2008 00:26

Od jakiegos czasu mam problem z moim VW. Przy dodawaniu gazu kopci, na czarno, zwlaszcza po dluzszej spokojnej jezdzie, potem kopcenie ustepuje, wydaje mi sie ze zawiesza sie tez czasem wtrysk, bo po dodaniu gazu dziwni halasuje na maksa kopci, gdy zdejme noge z gazu i przycisne ponownie, jedzie normlanie, puszczajac czarny dymek.

Moj model to 1.9TDI 110 KM,

wydaje mi sie ze musze nparawic wtryski, co radzicie??? wymienic same koncowki czy cale wtryski? mehcnaik twierdzil ze wymiana samych koncowek mija sie z celem , ze po 3 miesiacach problem powroci. przebieg mojego vw to 190 tys, rok produkcji koniec roku 2001.

w piatek mialem tez dziwne zdarzenie, w pewnej chwili przestalo calkowicie dzialac turbo, zachowywal sie jak zwykly diesel. wylaczenie i wlaczenie nic nie zmienilo, myslalem ze to zaworek. dopiero jak auto postalo 10 min, problem minal, do tej pory jezdzi normalnie. co to moglo byc?

pozdrawiam i dziekuje za wszelkie porady
Ostatnio zmieniony pn cze 02, 2008 12:38 przez nizus, łącznie zmieniany 1 raz.



seba899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt gru 28, 2007 22:56
Lokalizacja: Mazury

Turbina

Post autor: seba899 » pn cze 02, 2008 09:40

To co opisujesz to stawiałbym na turbinę, po prostu jest zabrudzona i nie działa prawidłowo, trzeba rozebrać i wyczyścić. Sporo jest o tym na forum, dokładnie opisane.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn cze 02, 2008 11:46

nizus pisze:dziekuje za wszelkie porady
trzeba auto zdiagnozować VAGiem dynamicznie pod obciążeniem, bo tak mozemy wróżyć z fusów
nizus pisze:mehcnaik twierdzil ze wymiana samych koncowek mija sie z celem , ze po 3 miesiacach problem powroci
zmień mechanika :)



nizus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 18, 2006 15:33
Lokalizacja: Ustanów
Kontakt:

Post autor: nizus » wt cze 03, 2008 12:08

Zeby bylo ciekawiej wczoraj wysiadla turbina, i jezdze zwyklym dieslem. Dzisiaj o 20.00 jade podlacyzc toto pod komputer, zobaczymy co wyjdzie. wszystko napisze tutaj:)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt cze 03, 2008 12:47

Dzisiaj o 20.00 jade podlacyzc toto pod komputer, zobaczymy co wyjdzie. wszystko napisze tutaj:)
nie podłączyć i zczytać błędy tylko zdiagnozować dynamicznie na drodze kiedy silnik jest pod obciążeniem



nizus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lip 18, 2006 15:33
Lokalizacja: Ustanów
Kontakt:

VAG

Post autor: nizus » śr cze 04, 2008 10:54

Czesc,

Wczoraj podlaczylismy moj wechikul po kompa, okazalo sie ze uszkodzony jest miernik dawkowania powietrza cos takiego . nowy bedzie na sobote , zalozymy na tydzien na testy zobaczymy jakie efekty przyniesie...



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 04, 2008 16:36

nizus pisze:okazalo sie ze uszkodzony jest miernik dawkowania powietrza cos takiego .
przepływomierz powietrza..

jak to się okazało, wyskoczył bład czyli kupujesz nowy ?

zrób logi dynamiczne grupy 008 i 003 i zobaczymy w jakim stanie przepływka



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości