[AUDI 80 1Z TDI] Problem z obrotami...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Solskier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 09:55
Lokalizacja: Dolnyśląsk - Kłodzko
Kontakt:

[AUDI 80 1Z TDI] Problem z obrotami...

Post autor: Solskier » ndz cze 01, 2008 16:27

Witam kolegów, szukam odpowiedzi na bardzo nurtujace mnie pytanie, ogólnie chodzi tu o auto Audi 80 1Z, dzieje sie dziwna rzecz na która nie znam odpowiedzi... Podczas jazdy (jade najnormalniej w swiecei) piaty bieg 90km/h noga lekko na gazie nagle obroty skacza na 3tys (tak szczałem - skok i powrót do normy)- tak było z dwa razy w przeciagu miesiaca, dzisaij podobna sytuacja jade nagle czuje skok obrotów i koniec jazdy (auto nie zgasło do puki było na biegu) wrzuciłem na luz spadło z obrotów i koniec (ewidenty brak paliwa) , zjechałem na pobocze czekam chwie i próbuje odpalic. Krce auto odpalił, wskoczyło na 3 tys obrotów (znowu takim szczałem) i zgasło, dwie kolejne próby to samo, odczekałem jeszcze chwile i dopiero odalił nie wskoczył na obroty i juz wszystko jest ok. Jak dla mnie mega dziwna sytacja. Ostatnim razem jak sie tak stało podpinałem vaga i zero błedów. Przypuszczam ze teraz bedzie podobnie ale jeszcze nie sprawdzałem. Ma ktoś jakies pomysły. Ja myśle albo pada nastawnik ale dziwne bo obroty nie faluja albo pompa sie zaciera tez dziwne bo auto odpala jak marzenie i wszystko działa. Na koniec jeszcze napisze na wszelki wypadek silnk jest zrobiony na 132PS i 310Nm, zmienione wtryski, sterownik, soft - tyle jesli chodzi o przeróbki samej jednoski, moze to nie wazne ale lepiej to wziasc pod uwage. Mam nadzieje ze temat nie poleci do kosza :pub:

[ Dodano: 01 Cze 2008 17:18 ]
Wlasnie podpiołem vaga i mam dwa błedy

01268 - Shareware Version. To Decode all DTCs
17-10 - Please Register/Activate - Intermittent
01268 - Shareware Version. To Decode all DTCs
19-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Nie ma pełnego vaga ale to i tak nic nie zmienia.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz cze 01, 2008 21:53

rozbierz nastawnik sprawdź czy nie jest zabrudzony oraz zobacz jak wyglądają połączenia między blaszkami a pręcikami



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz cze 01, 2008 22:23

damcio151, juz mu to radzilem :)

ale winny jest chyba przycinajacy sie walek w pompie


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

seba899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt gru 28, 2007 22:56
Lokalizacja: Mazury

Czujnik prędkości obrotowej

Post autor: seba899 » pn cze 02, 2008 09:44

U mojego kumpla był taki sam objaw, nawet nie było błędów na kompie, walczył z tym z 2 tygodnie i nikt nie wiedział co jest, a okazał się padnięty czujnik prędkości obrotowej silnika, wkręcany od strony skrzyni biegów. Podmień ten czujnik i sprawdż czy pomoże (nie jest drogi) Powodzenia.



Solskier
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 09:55
Lokalizacja: Dolnyśląsk - Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » pn cze 02, 2008 13:20

Rozebralem dzisiaj pompe... na wałku delikatnie przycina sie, ale jest to tak delikatne przyciecie ze ciezko w to uwiezyć iz to jest przyczyna. Teraz pytanie co robić, kupić nowy rozdzielacz cena około 800zł czy uzywna pompe cane okoł 700zł??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości