turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mafinek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:25
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

turbo

Post autor: mafinek111 » sob maja 31, 2008 14:56

witam.puytanie mam.czy zakladaja turbo od 130 km do 110 km to moc sie zwiekszy silnika?nie bardzo sie w tym orientuje.logicznie myslac mocniejsze turbo wieksza moc.pozdrawiam



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » sob maja 31, 2008 15:06

Od samego turbo moc sie nie zwiększy. Jedynie będzie trochę lepiej ciągnął
na wysokich , ale żeby wykorzystać potencjał nowego turbo musisz zrobić wirusa
pod to turbo. Najlepiej to jeszcze zmienić wtryski na jakieś .216 albo .230 i
włożyć FMIC wtedy można zrobić około 170km.



mafinek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:25
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: mafinek111 » sob maja 31, 2008 15:11

oki dzieki za info.dzis sie dowiem czy mi padła turbina choc z tego co wiem wystrzału nie słyszalem a tym sie objawia jak padla .jesli padla zaloze od 130 km.bo juz raz czyscilem ja ale mało profesjonalnie bo tylko przez zanurzenie w nafcie mechanik mi robil.wiec lipa



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob maja 31, 2008 15:22

mafinek111 pisze:raz czyscilem ja ale mało profesjonalnie bo tylko przez zanurzenie w nafcie mechanik mi robil.wiec lipa
no to faktycznie lipa i pewnie nawet nie rozebrał części gorącej :chytry:
turbo na pewno Ci nie padło, co najwyżej zawaliło Ci łopatki zmiennej geometrii ale też nie jest to na 100% bo przyczyn kłopotów z doładowaniem może być kilka.
Mechanik robił Ci chociaż diagnozę dynamiczną VAG-iem, że stwierdził zapieczenie kierownic turbiny ?


Obrazek

mafinek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:25
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: mafinek111 » sob maja 31, 2008 22:57

na vagu wyskoczyl blad brak doladowania roznica cisnien dopiero 2 mech:)wpadl ze to kierowniczki zapieczone.powiedzail podczas jazdy ze turbo przeladowywaloi wchodzil w tryb awaryjny.potem wsadzil srubokret i faktycznie kierowniczka ani drgnela sama sadza byla na srubokrecie.wiec zostawilem mu autko i powiedzial ze w nafcie polezy dobe i przeczysci ale podejrzewam ze nie rozbieral poprostu poszedl na łatwizne.czekam teraz na diagnoze na vagu.



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz cze 01, 2008 09:53

że niby całe wsadził do nafty ? a kanał olejowy zaślepił chociaż? skąd wy bierzecie takich mechaników :grrr:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

mafinek111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:25
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: mafinek111 » ndz cze 01, 2008 16:59

hehe a nie wiem napatoczyl sie taki:)nie wiem jak to zrobil nie mowil mi dobrze ze to tylko rzecz nabyta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości