Strona 1 z 2

dawka na max a nic nie dymi

: pt maja 30, 2008 05:25
autor: adi87
Witam. Jestem po swapie na JR. Problem polega na tym że silnik nie puści kompletnie żadnego dymka czarnego a dawka paliwa jest ustawiona na max. Do tego jest mułowaty strasznie ledwo co do 100 się go da rozbujać. Sprawdzałem i wiem już że jest przestawiony rozrząd jednakże ustawię go dopiero w sobotę. Czy to że nic nie dymi to też może być od rozrządu?

: pt maja 30, 2008 16:32
autor: oldstaszek
Niekoniecznie.Ustawisz -zobaczysz że nie bardzo.
Piszesz - dawka na maxa...nie za bardzo chce się wierzyć.Dawka na max=czarny dym... :pub:

: pt maja 30, 2008 18:48
autor: MaSa_Golf
a moze przekrekiles odwrotnie i zmniejszyles na maxa?? dawke zwieksza sie WKRECAJAC srube :bigok:

: pt maja 30, 2008 20:50
autor: adi87
taki głupi to ja nie jestem :P miałem już z dieslami do czynienia także wiem gdzie się ustawia dawkę obroty itp. wkręcona na maxa do kontry i nic nawet bączka nie puści. A może coś jest w pompie nie tak z tym dynksem gdzie są te sprężynki co ustawia dawkę

[ Dodano: 30 Maj 2008 20:52 ]
ten dynks miałem na myśli to na czym się gov moda robi :P

[ Dodano: 30 Maj 2008 22:07 ]
Zauważyłem też że turbo słabiutko dmucha ale wirnik nie ma żadnego luzu oleju zbytnio nie widać w wężach tyle co taki nalot wewnątrz nich. Myślę sobie że to może być właśnie od tego że auto nie kopci (mniej spalin=mniejsza prędkość wirnika)

[ Dodano: 30 Maj 2008 22:08 ]
a i też mi dmucha lekko w dolot. Co to może być?

: pt maja 30, 2008 23:15
autor: MaSa_Golf
stawiam na cos z pompa, bo gdyby bylo padniete turbo to tym bardziej kopcilby na potege, bo powietrza bardzo malo a paliwo bardzo duzo. sprawdz najpierw czy filr paliwa nie jest zamulony, a najlepiej go wymien

: pt maja 30, 2008 23:33
autor: adi87
MaSa_Golf pisze:filr paliwa
nowka sztuka jest :bigok:

: sob maja 31, 2008 08:28
autor: oldstaszek
Dla jasności - jak nawet dymka nie puści i turbo słabiutko...niby jak ma dmuchać kiedy spaliny nie gonią - co napędza turbo?Masz sprawę w pompie - za mała dawka. :pub:

: sob maja 31, 2008 14:44
autor: adi87
oldstaszek, o tym właśnie mówię kilka postów wyżej :)

: sob maja 31, 2008 14:50
autor: oldstaszek
Rozrząd sprawdziłeś i ewentualnie ustawiłeś?..
Pisałeś - niejednoznacznie - sorry. :pub:

: sob maja 31, 2008 14:56
autor: adi87
oldstaszek pisze:Rozrząd sprawdziłeś i ewentualnie ustawiłeś?..
dzisiaj będę się zajmował autem i sprawdzę rozrząd :) wcześniej nie robiłem tego bo nie miałem uszczelki nowej na klawiature a jest to wymiany to bedzie za jedna robotą :bigok:

[ Dodano: 01 Cze 2008 14:49 ]
rozrząd idealnie, wszystko ustawione na znaki. diabeł siedzi w pompie. obróciłem trochę samą ośkę względem dźwigni tej gdzie linka gazu przychodzi. nie schodzi z obrotów a żeby chciał zejść to muszę zmniejszyć dawkę ale wtedy muł nieziemski absolutnie nic naprzód :P
Czy wina może tkwić w tym mechanizmie co reguluje dawkę? tam gdzie te sprężynki są

[ Dodano: 01 Cze 2008 14:52 ]
Aha, pompę mam tą zwykłą. Widać że była wcześniej z LDA a ta ma ślady montażu świeżego np. czyste miejsce po podkładce w miejscu gdzie powinna być śruba :P (pod wyjściami na wtryski)

[ Dodano: 01 Cze 2008 21:55 ]
to może spytam tak: jak zwiększyć dawkę gdy regulacja się kończy (sruba wkręcona do końca)

: ndz cze 01, 2008 23:03
autor: To_mas
adi87, a silnik chodzi fajnie równo ?? na wszystkie ??
bo to co piszesz to jak juz wyzej było wspomniane wina pompy ale wątpie byś sam sobie z tym dał rade ... i 3a ją będzie oddać do kogoś kto sie tym zajmuje :)

: ndz cze 01, 2008 23:11
autor: adi87
To_mas, właśnie chodzi jak igła równiutko, odpala elegancko czy zimny czy ciepły tylko kurde ta dawka... jutro zwale gore z pompy i zobacze moze cos jest z tym regulatorem dawki wewnatrz pompy

[ Dodano: 02 Cze 2008 09:43 ]
jestem już na etapie załatwiania pompy z LDA :helm: :helm: :helm:

: pn cze 02, 2008 12:09
autor: kITA
Mój kumpel kiedyś zamienił śruby przelotowe paliwowe(dolotową z powrotem)i miał podobne objawy.Śruba od powrotu paliwa ma napis AUT