Pekniety tlok i blok do planowania
: czw maja 29, 2008 07:51
Samochod Passat B5, silnik AJM 115KM, po zdjeciu glowicy uszczelka na 2 cyl przerzarta do 2 kanalow wodnych, moje pytanie: czy jest potrzeba planowania bloku w takim przypadku, fotka miejsca przerzarcia na bloku:

Kolejna sprawa: pierwszy tlok na strasznie nierowna powierzchnie jak na zdjeciu:


Spotkalem sie z tym 2 raz, tylko wtedy bylo na kierownicach na turbinie.
Od czego mogla sie zrobic taka powierzchnia ?? Moje przypuszczenia padaja na lejacy wtrysk, a co za tym idzie duze EGT na tym cyl...
Jeszcze na koniec pekniecie tloka:


Z peknieciem tloka w AJM na ori sofcie spotkalem sie juz 4 raz.

Kolejna sprawa: pierwszy tlok na strasznie nierowna powierzchnie jak na zdjeciu:


Spotkalem sie z tym 2 raz, tylko wtedy bylo na kierownicach na turbinie.
Od czego mogla sie zrobic taka powierzchnia ?? Moje przypuszczenia padaja na lejacy wtrysk, a co za tym idzie duze EGT na tym cyl...
Jeszcze na koniec pekniecie tloka:


Z peknieciem tloka w AJM na ori sofcie spotkalem sie juz 4 raz.