Odpala dopiero po dluzszym kreceniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Skórski Łukasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr maja 28, 2008 22:16
Lokalizacja: DZIERZKOWICE
Kontakt:

Odpala dopiero po dluzszym kreceniu

Post autor: Skórski Łukasz » śr maja 28, 2008 22:43

witam mam problem z moim diselem. Mam problem z uruchomienien silnika, łapie dopiero po dłuższym kręcęniu rozrusznikiem i na początku nie pracuje równo. Kiedy juz się unormuje chodzi pięknie poza przedziałem obrotów od 1600 do 2000. Przy tych obrotach silnik szarpie i dymi na biało.Świece żarowe są wymienione więc chyba to nie ma związku? pomóżcie!
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 23:08 przez Skórski Łukasz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr maja 28, 2008 23:00

Skórski Łukasz pisze:Świece żarowe są wymienione więc chyba to nie ma związku? pomóżcie!
a czy sprawdziłeś bezpiecznik i przekaźnik świec ?


Obrazek

Skórski Łukasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr maja 28, 2008 22:16
Lokalizacja: DZIERZKOWICE
Kontakt:

Post autor: Skórski Łukasz » śr maja 28, 2008 23:32

ze świecami wszystko jest ok czy to może być wina załonu?



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » czw maja 29, 2008 00:11

Tak to może być wina zapłonu.Ustaw rozrząd silnika na znaki i zobacz czy przypadkiem nie przeskoczył pasek.


Jacek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » czw maja 29, 2008 01:14

Skórski Łukasz pisze:ze świecami wszystko jest ok czy to może być wina załonu?
ze świecami OK to już wiem a przekaźnik nadal nie wiem, to że nowe to nie znaczy że grzeją !
zapłon ? raczej kąt wyprzedzenia wtrysku,
ale ten biały dym, czy kopci na biało także jak jest ciepły silnik ?
czy wzrasta Ci temperatura silnika na wskaźniku ?
biały dym wskazuje na przepalanie przez silnik wody lub płynu chłodzącego (zależy na czym aktualnie jeździsz), chyba uszczelka pod głowicą dostała w dupę ale musisz opisać wszystkie niedomagania silnika i jego układów (a przede wszystkim układu chłodzenia przy kopceniu na biało).


Obrazek

Skórski Łukasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr maja 28, 2008 22:16
Lokalizacja: DZIERZKOWICE
Kontakt:

Post autor: Skórski Łukasz » pt maja 30, 2008 21:51

świece były sprawdzane a temperatura utrzymuje sie cały czas na poziomie 90stopni dymi na biało przy rozruchu i tylko od 1600 do 2000 obr. Poza nimi jest ok i wydaje mi sie ze troche wiecej pali



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » sob maja 31, 2008 08:32

Wtryski sprawdzałeś?Jak podają rozpylacze - coś mi to wygląda na wtryski... :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

Skórski Łukasz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr maja 28, 2008 22:16
Lokalizacja: DZIERZKOWICE
Kontakt:

Post autor: Skórski Łukasz » wt cze 03, 2008 22:40

A WIEC SPROBUJE JESZCZE SPRAWDZIC WTRYSKI :blush:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości