Strona 1 z 2
					
				czy to oznaki że pompa jest do regeneracji?
				: wt maja 27, 2008 22:59
				autor: kuba2955
				witam. niedawno zmieniłem pompe w swoim td, i mam takie objawy że na tej pompie dłużej trzeba kręcic rozrusznikiem żeby zapalił, jak zapali to troche szarpie silnikiem czasem, troche gorzej chodzi jak na poprzedniej i więcej pali (większośc trasa, troche miasta i jakieś 8,5 wyhodzi może nawet więcej, przy dość dynamicznej jeździe, ale bez szaleństw). i nie wiem czy ta pompa jest do d... czy co. jak był taki temat to sory..
			 
			
					
				
				: wt maja 27, 2008 23:12
				autor: Sztomel
				przyspieszyć kąt wtrysku bo jest zbyt opóźniony.
			 
			
					
				
				: śr maja 28, 2008 09:33
				autor: oldstaszek
				Tak jak kolega wyżej napisał.
Jeżeli w porządku to sprawdzenie pompy tj ciśnienie na wysokim.Może być graniczne i wtryski "plują"nie rozpylają. 

 
			 
			
					
				
				: czw maja 29, 2008 09:29
				autor: kuba2955
				aha i dochodzi jeszcze to że jak silnik szarpie przy odpalaniu z rana to z tyłu chmura dymu jest, na poprzedniej pomietego nie było. a zeby przyspieszyc kat wtrysku to trzeba pompe lekko w strone silnika przekręcić tak?
			 
			
					
				
				: czw maja 29, 2008 09:36
				autor: oldstaszek
				Tak - przeciwnie do kierunku obrotów. 

 
			 
			
					
				
				: czw maja 29, 2008 15:12
				autor: GOLFERGTD
				na jaki kolor Ci kopci??
			 
			
					
				
				: śr cze 04, 2008 15:49
				autor: Dziara
				Witam!!!ja mam ten sam problem tylko że silnik mi szarpie cały czas jak jest wyłączone ssanie czy jest zimny czy ciepły....Dopiero jak załacze ssanie problem ustepuje No i kopci na niebiesko normalnie jak lokomotywa......Co może być przyczyną????Dodam że problem pojawił się nagle
			 
			
					
				
				: sob cze 07, 2008 00:31
				autor: tberent
				oldstaszek, sluchaj sparawdz swiece bo jak telepie to znaczy ze albo popma albo wtryski albo swiece ;p
jak chcesz sprawdzic pompe czy nie kuleje to odpal go i idz pod maske i powoli(POWOLI) dodawaj gazu do maksymalnych obrotow, powienien sie wkrecac rownomiernie i bron borze przepuszczac, szarpac. bo jak tak to zaczyna sie koniec pompki.
generalnie powienienes kat ustawic zeby wykluczyc to.
			 
			
					
				
				: sob cze 07, 2008 18:37
				autor: oldstaszek
				@tberent ?..
Pozdrawiam  

 
			 
			
					
				
				: sob cze 07, 2008 20:23
				autor: tberent
				oldstaszek, sorki, pomylilem cie z autorem tematu 

 
			 
			
					
				
				: pn cze 09, 2008 17:11
				autor: GOLFERGTD
				Dziara,  miałem identyczny problem, opóznienie zaplonu pomogło:) bo jak kopci na niebiesko to jest przyspiesozny.
			 
			
					
				
				: pn cze 09, 2008 19:21
				autor: Dziara
				GOLFERGTD,  Ok w piątek jak zjadę do domu z akademika to zabiore sie za gofra :)Dam znać czy się udało 

 
			 
			
					
				
				: pn cze 09, 2008 22:22
				autor: crowley
				Dziara pisze:Witam!!!ja mam ten sam problem tylko że silnik mi szarpie cały czas jak jest wyłączone ssanie czy jest zimny czy ciepły....Dopiero jak załacze ssanie problem ustepuje No i kopci na niebiesko normalnie jak lokomotywa......Co może być przyczyną????Dodam że problem pojawił się nagle
miałem tak przedwczoraj. przyczyna - rozrząd przeskoczył z powodu przeskoczenia klina w dolnym kole rozrządu... na szczęście kielichy całe... radze nie jeździć nim i jak najszybciej wyregulować rozrząd(czytaj wymienić dolne koło najlepiej z paskiem rozrządu i napinaczem od razu...)
 
			 
			
					
				
				: sob cze 14, 2008 17:11
				autor: Dziara
				crowley, Dzięki za podpowiedz Dziś zrobiłem gofra i właśnie ścięcie klina na dolnym kole było przyczyną przestawienia zapłonu Wszystko zostało wymienione i wyregulowane także gofer zapier.... jeszcze lepiej   
