czy to oznaki że pompa jest do regeneracji?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czy to oznaki że pompa jest do regeneracji?
witam. niedawno zmieniłem pompe w swoim td, i mam takie objawy że na tej pompie dłużej trzeba kręcic rozrusznikiem żeby zapalił, jak zapali to troche szarpie silnikiem czasem, troche gorzej chodzi jak na poprzedniej i więcej pali (większośc trasa, troche miasta i jakieś 8,5 wyhodzi może nawet więcej, przy dość dynamicznej jeździe, ale bez szaleństw). i nie wiem czy ta pompa jest do d... czy co. jak był taki temat to sory..
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
oldstaszek, sluchaj sparawdz swiece bo jak telepie to znaczy ze albo popma albo wtryski albo swiece ;p
jak chcesz sprawdzic pompe czy nie kuleje to odpal go i idz pod maske i powoli(POWOLI) dodawaj gazu do maksymalnych obrotow, powienien sie wkrecac rownomiernie i bron borze przepuszczac, szarpac. bo jak tak to zaczyna sie koniec pompki.
generalnie powienienes kat ustawic zeby wykluczyc to.
jak chcesz sprawdzic pompe czy nie kuleje to odpal go i idz pod maske i powoli(POWOLI) dodawaj gazu do maksymalnych obrotow, powienien sie wkrecac rownomiernie i bron borze przepuszczac, szarpac. bo jak tak to zaczyna sie koniec pompki.
generalnie powienienes kat ustawic zeby wykluczyc to.
Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 20:22 przez tberent, łącznie zmieniany 1 raz.
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
-
- Forum Master
- Posty: 1128
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
miałem tak przedwczoraj. przyczyna - rozrząd przeskoczył z powodu przeskoczenia klina w dolnym kole rozrządu... na szczęście kielichy całe... radze nie jeździć nim i jak najszybciej wyregulować rozrząd(czytaj wymienić dolne koło najlepiej z paskiem rozrządu i napinaczem od razu...)Dziara pisze:Witam!!!ja mam ten sam problem tylko że silnik mi szarpie cały czas jak jest wyłączone ssanie czy jest zimny czy ciepły....Dopiero jak załacze ssanie problem ustepuje No i kopci na niebiesko normalnie jak lokomotywa......Co może być przyczyną????Dodam że problem pojawił się nagle
Ostatnio zmieniony pn cze 09, 2008 22:23 przez crowley, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości