Jaka turbina w AJM 115KM ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
boria
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 06, 2005 14:20
Lokalizacja: Gliwice

Jaka turbina w AJM 115KM ?

Post autor: boria » pn maja 26, 2008 22:01

Witam!

Niedawano mialem wymianiana turbinke, poprzednia sie rozleciala wiec wymienilem na regenrowaną z roczną gwarancją. Po włożeniu do samochodu zauważyłem jednak lekką różnicę w działaniu w samochodzie. Poniżej 2000 obrotów jest widoczna turbodziura. Poprzednio tak jakby troche mniej to odczuwałem. Zastanawiam się czy aby dali mi dobrą turbinę. Ta co dostałem ma oznaczenie 03825301A Garret GT1749. Z tego co widziałem w katalogu to jest to turbo do 110KM :/ Czyżby dali mi słabszą turbinę?



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn maja 26, 2008 22:57

w tym numerku brakuje chyba 9 przed A, natomiast oznaczenie GT1749 powinno miec jeszcze literke na koncu. jesli nie ma to masz turbo od merca albo hyundaia :) tak mowia moje ksiegi, ale moze sie myle.

jesli do numeru wstawic 9 przed A, to wtedy wychodzi, ze montowana w 101/110/115 i jest to GT1749V
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2008 23:02 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » pn maja 26, 2008 23:11

Pewnie zle ustawili regulacje sztangi i tyle...


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Awatar użytkownika
boria
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt gru 06, 2005 14:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: boria » pn maja 26, 2008 23:37

faktycznie zjadłem 9 tke ;) pełny numer to 038253019A i jest to GT1749V.
Pewnie zle ustawili regulacje sztangi i tyle...
a jak się upewnić, że to tylko to? Czy mogę sam sobie to podregulować ? :)

Jeszcze jedno pytanie. Moze troche laickie czy przypadkiem GT1749V nie jest ze zmienną geometrią ? Z tego co wiem to takie turbiny nie powinny być regenerowane...



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt maja 27, 2008 00:14

boria pisze:czy przypadkiem GT1749V nie jest ze zmienną geometrią ? Z tego co wiem to takie turbiny nie powinny być regenerowane...
jest ze zmienną geometrią,
producent nie zaleca regeneracji (wiadomo, bo trzepie kasę na sprzedaży nowych)
ale się regeneruje pod warunkiem, że zajmuje się tym warsztat ze specjalistycznym sprzętem, istotne jest idealne wyważenie wałka turbiny bo przy prędkościach, które on osiąga szybko by się rozleciała,
co innego kwestia czyszczenia kierownic - to można wykonać we własnym zakresie czego najlepszym przykładem są zamieszczone w necie fotoporady.
Ostatnio zmieniony wt maja 27, 2008 04:46 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości