Witam!
Niedawano mialem wymianiana turbinke, poprzednia sie rozleciala wiec wymienilem na regenrowaną z roczną gwarancją. Po włożeniu do samochodu zauważyłem jednak lekką różnicę w działaniu w samochodzie. Poniżej 2000 obrotów jest widoczna turbodziura. Poprzednio tak jakby troche mniej to odczuwałem. Zastanawiam się czy aby dali mi dobrą turbinę. Ta co dostałem ma oznaczenie 03825301A Garret GT1749. Z tego co widziałem w katalogu to jest to turbo do 110KM :/ Czyżby dali mi słabszą turbinę?
Jaka turbina w AJM 115KM ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
w tym numerku brakuje chyba 9 przed A, natomiast oznaczenie GT1749 powinno miec jeszcze literke na koncu. jesli nie ma to masz turbo od merca albo hyundaia
tak mowia moje ksiegi, ale moze sie myle.
jesli do numeru wstawic 9 przed A, to wtedy wychodzi, ze montowana w 101/110/115 i jest to GT1749V

jesli do numeru wstawic 9 przed A, to wtedy wychodzi, ze montowana w 101/110/115 i jest to GT1749V
Ostatnio zmieniony pn maja 26, 2008 23:02 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
Pewnie zle ustawili regulacje sztangi i tyle...
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
faktycznie zjadłem 9 tke
pełny numer to 038253019A i jest to GT1749V.

Jeszcze jedno pytanie. Moze troche laickie czy przypadkiem GT1749V nie jest ze zmienną geometrią ? Z tego co wiem to takie turbiny nie powinny być regenerowane...

a jak się upewnić, że to tylko to? Czy mogę sam sobie to podregulować ?Pewnie zle ustawili regulacje sztangi i tyle...

Jeszcze jedno pytanie. Moze troche laickie czy przypadkiem GT1749V nie jest ze zmienną geometrią ? Z tego co wiem to takie turbiny nie powinny być regenerowane...
jest ze zmienną geometrią,boria pisze:czy przypadkiem GT1749V nie jest ze zmienną geometrią ? Z tego co wiem to takie turbiny nie powinny być regenerowane...
producent nie zaleca regeneracji (wiadomo, bo trzepie kasę na sprzedaży nowych)
ale się regeneruje pod warunkiem, że zajmuje się tym warsztat ze specjalistycznym sprzętem, istotne jest idealne wyważenie wałka turbiny bo przy prędkościach, które on osiąga szybko by się rozleciała,
co innego kwestia czyszczenia kierownic - to można wykonać we własnym zakresie czego najlepszym przykładem są zamieszczone w necie fotoporady.
Ostatnio zmieniony wt maja 27, 2008 04:46 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości