Strona 1 z 2

niebieski dym?

: pn maja 26, 2008 17:39
autor: golfir
witam ma taki problem - mianowicie po odpaleniu auto kopci mi na niebiesko dodam ze kąt wzorowy czyli 51 wymienione mam popychacze i uszczelniacze zaworowe niby do tego auta ale jakos nie jestam tak na 100% przekonany gdzyz wydaje mi sie ze zbyt luzno wchodziły na zawory pomyslałem nawet ze to moze pierscienie ale auto odpala od strzału chodzi pieknie i dziwne bo przestaje kopcic na niebiesko jak sie zagrzeje! a wydaje mi sie ze jakbym miał pierscienie wyjechane to chyba by własnie kopcił mocniej na ciepły? chyba ze sie myle co według was mogłobyb byc jeszcze przyczyna? aha oleju w sumie za duzo nie łyka w zaleznosci oczywiscie jak sie jezdzi:) za wszystkie podpowiedzi z góry dzieki

: pn maja 26, 2008 19:07
autor: oldstaszek
Wtryski sprawdzone?
To ile tego oleju żre?Za mało informacji aby coś napisać. :pub:

: pn maja 26, 2008 19:20
autor: golfir
wtryski niby good korekcje po 0,8 a oleju jakby dostawał w dupe tak naprawde pozadnie to mysle ze w okolicy 2 litrów a przy normalnej jezdzie oleju ubywaja znikome ilosci motor to 1Z

: wt maja 27, 2008 19:22
autor: arwam
Daj do sprawdzenia na stole niech Ci sprawdzą ciśnienia otwarcia piewszego i drugiego stopnia.

: wt maja 27, 2008 20:45
autor: Sztomel
koledzy ! przecież kopci na niebiesko, więc zostawcie w spokoju wtryski,
silnik przepala olej ale nie napędowy tylko olej smarowania silnika.

: wt maja 27, 2008 21:07
autor: arwam
to dlaczego po zmianie konta wrtysku często dymienie ustaje?

[ Dodano: 27 Maj 2008 21:13 ]
Za powyższe brednie nie biorę kasy ani
odpowiedzialności !


nic dodać nic ująć :helm:

: wt maja 27, 2008 23:00
autor: Sztomel
arwam pisze:to dlaczego po zmianie konta wrtysku często dymienie ustaje?

[ Dodano: 27 Maj 2008 21:13 ]
Za powyższe brednie nie biorę kasy ani
odpowiedzialności !


nic dodać nic ująć
jeżeli masz źle ustawiony kąt wtrysku (zbyt opóźniony) to kopci Ci na niebiesko czy
czarno ?
poczytaj trochę zanim zdecydujesz się kogoś poprawiać :bajer:

[ Dodano: 27 Maj 2008 23:19 ]
i nie wiem czy potrafisz czytać co jest napisane :
golfir pisze:auto kopci mi na niebiesko dodam ze kąt wzorowy czyli 51
nic dodać nic ująć ! nie dość, że daltonista to jeszcze słabo widzi.

Re: niebieski dym?

: śr maja 28, 2008 00:48
autor: gOOzOl
golfir pisze:witam ma taki problem - mianowicie po odpaleniu auto kopci mi na niebiesko dodam ze kąt wzorowy czyli 51 wymienione mam popychacze i uszczelniacze zaworowe niby do tego auta ale jakos nie jestam tak na 100% przekonany gdzyz wydaje mi sie ze zbyt luzno wchodziły na zawory pomyslałem nawet ze to moze pierscienie ale auto odpala od strzału chodzi pieknie i dziwne bo przestaje kopcic na niebiesko jak sie zagrzeje! a wydaje mi sie ze jakbym miał pierscienie wyjechane to chyba by własnie kopcił mocniej na ciepły? chyba ze sie myle co według was mogłobyb byc jeszcze przyczyna? aha oleju w sumie za duzo nie łyka w zaleznosci oczywiscie jak sie jezdzi:) za wszystkie podpowiedzi z góry dzieki
pierscienei to watpie bo by ci wiecej oleju bral na pewno i kopcil caly czas :) przecwiczone na wlasnym motorze :P sprawdz te cisnienia o ktorych pisze arwam.
uszczelniacze moga byc no ale piszesz ze wymieniles :> jak kupiles w jakims normalnym sklepie albo serwisie to raczej musza byc ok.
Sztomel pisze:
jeżeli masz źle ustawiony kąt wtrysku (zbyt opóźniony) to kopci Ci na niebiesko czy
czarno ?
tu nie chodzi o kat bo sam zacytowales ze jest dobrze ustawiony

: śr maja 28, 2008 01:54
autor: Sztomel
gOOzOl pisze:Sztomel napisał/a:


jeżeli masz źle ustawiony kąt wtrysku (zbyt opóźniony) to kopci Ci na niebiesko czy
czarno ?


tu nie chodzi o kat bo sam zacytowales ze jest dobrze ustawiony
gOOzOl wiem, że nie chodzi o kąt wtrysku, arwam o to pytał więc mu odpowiedziałem, pewnie myślał że przy źle ustawionym kącie dymi też na niebiesko
a właściwie to nie wiem dlaczego zadał mi pytanie o kąt wtrysku skoro dymienie na niebiesko u golfira nie ma z tym nic wspólnego ](*,)

: śr maja 28, 2008 07:39
autor: Dario84
Sztomel pisze:pewnie myślał że przy źle ustawionym kącie dymi też na niebiesko
Panowie jesli kat jest zbyt opozniony to samochod bedzie dymil na niebiesko !!! Kto wam takich bredni naopowiadal ze na czarno kopci ??

Co do tematu, turbinke masz ok ?? Jest olej w dolnym wezu od IC ??

No i podstawowe pytanie, choc moze byc trudne: dym jest olejowy czy paliwowy ?? Paliwowy jest taki charakterystyczny, i szczypie w oczy.

: śr maja 28, 2008 09:25
autor: VW User
Dario84 pisze:Panowie jesli kat jest zbyt opozniony to samochod bedzie dymil na niebiesko !!!
Dokładnie tak było w moim przypadku- jasno niebieski dym a kąt wynosił w okolicach od 001-003 czyli opózniony baaardzooo! Ale tak jak
golfir pisze:kąt wzorowy czyli 51
więc....tu nie o to chodzi :helm:

: śr maja 28, 2008 16:32
autor: golfir
musze spr ten dym bo niewiem czy szzypie w oczy ale pewnie jak kazdy dym hehe do dam ze jak jade i włoze noge to widac za autem niebieska poswiate mija to po rozgrzaniu motory tylko jak temp jest 90st!!! np przy 70st jeszcze podkapca!!! :grrr:

: śr maja 28, 2008 17:17
autor: Grześko
golfir pisze:ze kąt wzorowy czyli 51
Tylko jest pytanie czy to w Basic Settings, czy nie?

: śr maja 28, 2008 17:24
autor: golfir
a no to jak sie sprawdza kat tylko w zablokowanych nastawach :helm: