niebieski dym?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

niebieski dym?

Post autor: golfir » pn maja 26, 2008 17:39

witam ma taki problem - mianowicie po odpaleniu auto kopci mi na niebiesko dodam ze kąt wzorowy czyli 51 wymienione mam popychacze i uszczelniacze zaworowe niby do tego auta ale jakos nie jestam tak na 100% przekonany gdzyz wydaje mi sie ze zbyt luzno wchodziły na zawory pomyslałem nawet ze to moze pierscienie ale auto odpala od strzału chodzi pieknie i dziwne bo przestaje kopcic na niebiesko jak sie zagrzeje! a wydaje mi sie ze jakbym miał pierscienie wyjechane to chyba by własnie kopcił mocniej na ciepły? chyba ze sie myle co według was mogłobyb byc jeszcze przyczyna? aha oleju w sumie za duzo nie łyka w zaleznosci oczywiscie jak sie jezdzi:) za wszystkie podpowiedzi z góry dzieki



oldstaszek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1128
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 14:40
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Post autor: oldstaszek » pn maja 26, 2008 19:07

Wtryski sprawdzone?
To ile tego oleju żre?Za mało informacji aby coś napisać. :pub:


mojego auta jeszcze nie wyprodukowano...

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pn maja 26, 2008 19:20

wtryski niby good korekcje po 0,8 a oleju jakby dostawał w dupe tak naprawde pozadnie to mysle ze w okolicy 2 litrów a przy normalnej jezdzie oleju ubywaja znikome ilosci motor to 1Z



arwam

Post autor: arwam » wt maja 27, 2008 19:22

Daj do sprawdzenia na stole niech Ci sprawdzą ciśnienia otwarcia piewszego i drugiego stopnia.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt maja 27, 2008 20:45

koledzy ! przecież kopci na niebiesko, więc zostawcie w spokoju wtryski,
silnik przepala olej ale nie napędowy tylko olej smarowania silnika.


Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt maja 27, 2008 21:07

to dlaczego po zmianie konta wrtysku często dymienie ustaje?

[ Dodano: 27 Maj 2008 21:13 ]
Za powyższe brednie nie biorę kasy ani
odpowiedzialności !


nic dodać nic ująć :helm:



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt maja 27, 2008 23:00

arwam pisze:to dlaczego po zmianie konta wrtysku często dymienie ustaje?

[ Dodano: 27 Maj 2008 21:13 ]
Za powyższe brednie nie biorę kasy ani
odpowiedzialności !


nic dodać nic ująć
jeżeli masz źle ustawiony kąt wtrysku (zbyt opóźniony) to kopci Ci na niebiesko czy
czarno ?
poczytaj trochę zanim zdecydujesz się kogoś poprawiać :bajer:

[ Dodano: 27 Maj 2008 23:19 ]
i nie wiem czy potrafisz czytać co jest napisane :
golfir pisze:auto kopci mi na niebiesko dodam ze kąt wzorowy czyli 51
nic dodać nic ująć ! nie dość, że daltonista to jeszcze słabo widzi.


Obrazek

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Re: niebieski dym?

Post autor: gOOzOl » śr maja 28, 2008 00:48

golfir pisze:witam ma taki problem - mianowicie po odpaleniu auto kopci mi na niebiesko dodam ze kąt wzorowy czyli 51 wymienione mam popychacze i uszczelniacze zaworowe niby do tego auta ale jakos nie jestam tak na 100% przekonany gdzyz wydaje mi sie ze zbyt luzno wchodziły na zawory pomyslałem nawet ze to moze pierscienie ale auto odpala od strzału chodzi pieknie i dziwne bo przestaje kopcic na niebiesko jak sie zagrzeje! a wydaje mi sie ze jakbym miał pierscienie wyjechane to chyba by własnie kopcił mocniej na ciepły? chyba ze sie myle co według was mogłobyb byc jeszcze przyczyna? aha oleju w sumie za duzo nie łyka w zaleznosci oczywiscie jak sie jezdzi:) za wszystkie podpowiedzi z góry dzieki
pierscienei to watpie bo by ci wiecej oleju bral na pewno i kopcil caly czas :) przecwiczone na wlasnym motorze :P sprawdz te cisnienia o ktorych pisze arwam.
uszczelniacze moga byc no ale piszesz ze wymieniles :> jak kupiles w jakims normalnym sklepie albo serwisie to raczej musza byc ok.
Sztomel pisze:
jeżeli masz źle ustawiony kąt wtrysku (zbyt opóźniony) to kopci Ci na niebiesko czy
czarno ?
tu nie chodzi o kat bo sam zacytowales ze jest dobrze ustawiony



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr maja 28, 2008 01:54

gOOzOl pisze:Sztomel napisał/a:


jeżeli masz źle ustawiony kąt wtrysku (zbyt opóźniony) to kopci Ci na niebiesko czy
czarno ?


tu nie chodzi o kat bo sam zacytowales ze jest dobrze ustawiony
gOOzOl wiem, że nie chodzi o kąt wtrysku, arwam o to pytał więc mu odpowiedziałem, pewnie myślał że przy źle ustawionym kącie dymi też na niebiesko
a właściwie to nie wiem dlaczego zadał mi pytanie o kąt wtrysku skoro dymienie na niebiesko u golfira nie ma z tym nic wspólnego ](*,)


Obrazek

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » śr maja 28, 2008 07:39

Sztomel pisze:pewnie myślał że przy źle ustawionym kącie dymi też na niebiesko
Panowie jesli kat jest zbyt opozniony to samochod bedzie dymil na niebiesko !!! Kto wam takich bredni naopowiadal ze na czarno kopci ??

Co do tematu, turbinke masz ok ?? Jest olej w dolnym wezu od IC ??

No i podstawowe pytanie, choc moze byc trudne: dym jest olejowy czy paliwowy ?? Paliwowy jest taki charakterystyczny, i szczypie w oczy.
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 07:40 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

VW User
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lut 06, 2008 18:39
Lokalizacja: Kielce- okolice
Kontakt:

Post autor: VW User » śr maja 28, 2008 09:25

Dario84 pisze:Panowie jesli kat jest zbyt opozniony to samochod bedzie dymil na niebiesko !!!
Dokładnie tak było w moim przypadku- jasno niebieski dym a kąt wynosił w okolicach od 001-003 czyli opózniony baaardzooo! Ale tak jak
golfir pisze:kąt wzorowy czyli 51
więc....tu nie o to chodzi :helm:
Ostatnio zmieniony śr maja 28, 2008 09:25 przez VW User, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=117]Meine white Golf:)[/size][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=181061]Niepozorny Varia(n)t[/url]
[b]Chcę się kto podpiąć do VAGa proszę o kontakt[/b]

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » śr maja 28, 2008 16:32

musze spr ten dym bo niewiem czy szzypie w oczy ale pewnie jak kazdy dym hehe do dam ze jak jade i włoze noge to widac za autem niebieska poswiate mija to po rozgrzaniu motory tylko jak temp jest 90st!!! np przy 70st jeszcze podkapca!!! :grrr:



Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » śr maja 28, 2008 17:17

golfir pisze:ze kąt wzorowy czyli 51
Tylko jest pytanie czy to w Basic Settings, czy nie?


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » śr maja 28, 2008 17:24

a no to jak sie sprawdza kat tylko w zablokowanych nastawach :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości