Strona 1 z 1

Czy pompa na fotce posiada mechanizm LDA.

: ndz maja 25, 2008 20:31
autor: Lukas827
Witam posiadam golf3 1,9 td 75 km. Na forum szukałem instrukcji jak podnieść moc silnika w tym aucie! Jedna z nich mówi że najlepiej wymienić mechanizm LDA w pompie! Cały dowcip polega na tym ze mam jakąś inna niż na fotce w podanej instrukcji! Czy to oznacza że mam pompe bez tego mechanizmu? Jeśli tak to jakie inne możliwości mi zostaja? Doładowanie ciśnienia w turbinie , a może zwiększenie dawki paliwa? Chce zaznaczyć że nie zalęży mi na stworzeniu "potwora" satysfakcojnuje mnie podniesienie mocy z 75 do 100 km max. Z góry dzieki za wszystkie rady. Obrazek

: ndz maja 25, 2008 20:36
autor: EasyRider
Masz LDA. Zdejmij metalową osłonę po lewej stronie a pod nią jest grzybek na 4 śrubki do którego dochodzi wężyk od kolektora. Pod grzybkiem jest membrana z pinek, który trzeba zmienić lub szlifnąć :bigok:

: ndz maja 25, 2008 22:23
autor: Lukas-182
TAK, to jest pompa wtryskowa z układem LDA :chytry: więc masz silnik 1.9TD o oznaczeniu AAZ 75KM. Zamulony właśnie przez ten nieszczęsny boost pin, będziesz musiał go na pewno zmienić, bo twój jeśli nigdy nie było grzebane w LDA jest prosty bez wcięcia na pinie i zeszlifowanie podkładki pod pinem nic ci nie da, musisz go wymienić na takiego z np. 1.6TD (JR, SB). Jak dobrze poszukasz na forum, to jeden z naszych kolegów sprzedaje takie piny z 1.6TD bodajże za 80zł.

: pn maja 26, 2008 00:07
autor: untaztood
Lukas-182 pisze:TAK, to jest pompa wtryskowa z układem LDA :chytry: więc masz silnik 1.9TD o oznaczeniu AAZ 75KM. Zamulony właśnie przez ten nieszczęsny boost pin, będziesz musiał go na pewno zmienić, bo twój jeśli nigdy nie było grzebane w LDA jest prosty bez wcięcia na pinie i zeszlifowanie podkładki pod pinem nic ci nie da, musisz go wymienić na takiego z np. 1.6TD (JR, SB). Jak dobrze poszukasz na forum, to jeden z naszych kolegów sprzedaje takie piny z 1.6TD bodajże za 80zł.
już ma taniej, poszukaj na Allegro :)

: pn maja 26, 2008 00:25
autor: Lukas-182
untaztood pisze:już ma taniej, poszukaj na Allegro :)
Zgadza się, poniżej masz link do aukcji, cena 55zł + koszty wysyłki, razem: 59.5zł :)

http://moto.allegro.pl/item370063155_bo ... wane_.html

Śmiało możesz go brać, na pewno się nie zawiedziesz...

Bost pin

: pn maja 26, 2008 07:27
autor: Lukas827
DZięki za odpowiedż!!! Mam jeszcze jedno pytanko - mianowicie na forum są różne opinie co do zużycia paliwa po zmianie bostpina!!! Jedni mówią że auto spala okoła 0,5 l więcej na setke , ja natomiast spotkałem się z opiniami ze spalanie wzrasta nawet z 6 do 8 l na setke!!! Czy ktoś mogłby wypowiedzieć się na ten temat?

: pn maja 26, 2008 09:47
autor: Lukas-182
Lukas827 pisze:mianowicie na forum są różne opinie co do zużycia paliwa po zmianie bostpina!!! Jedni mówią że auto spala okoła 0,5 l więcej na setke , ja natomiast spotkałem się z opiniami ze spalanie wzrasta nawet z 6 do 8 l na setke!!! Czy ktoś mogłby wypowiedzieć się na ten temat?
Nie wiem ile AAZ pali na setkę, ale mój 1.6TD po spiłowaniu podkładki pod boost pinem, zwiększeniu dawki o 1/2 obrotu (dużo :grin: ) i zwiększeniu doładowania do 1.3bara autko pali maks 6 l/100km, przed zmianami palił 5,5 - 5,6l/100km, więc ten wzrost spalania o 2-3 l litry to sobie możesz wsadzić między bajki :) 8 litrów to on może spali jak go depczesz non stop 180Km/h, a nie przy zwykłej jeździe, gdzie rzadko jeździ się więcej niż 130km/h.

: pn maja 26, 2008 13:07
autor: EasyRider
U mnie spalanie jest zależne od butowania:D Przed boost pinem AAZ palił 6-6,5. Teraz wciągnie nawet 8, ale wtedy nie butowałem a teraz jest co to się ciśnie. Przy normalnej jeździe spalanie nie wzrasta a nawet odrobine spada :bigok: