Czy pompa na fotce posiada mechanizm LDA.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lukas827
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 24, 2008 08:51
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Kontakt:

Czy pompa na fotce posiada mechanizm LDA.

Post autor: Lukas827 » ndz maja 25, 2008 20:31

Witam posiadam golf3 1,9 td 75 km. Na forum szukałem instrukcji jak podnieść moc silnika w tym aucie! Jedna z nich mówi że najlepiej wymienić mechanizm LDA w pompie! Cały dowcip polega na tym ze mam jakąś inna niż na fotce w podanej instrukcji! Czy to oznacza że mam pompe bez tego mechanizmu? Jeśli tak to jakie inne możliwości mi zostaja? Doładowanie ciśnienia w turbinie , a może zwiększenie dawki paliwa? Chce zaznaczyć że nie zalęży mi na stworzeniu "potwora" satysfakcojnuje mnie podniesienie mocy z 75 do 100 km max. Z góry dzieki za wszystkie rady. Obrazek



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » ndz maja 25, 2008 20:36

Masz LDA. Zdejmij metalową osłonę po lewej stronie a pod nią jest grzybek na 4 śrubki do którego dochodzi wężyk od kolektora. Pod grzybkiem jest membrana z pinek, który trzeba zmienić lub szlifnąć :bigok:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz maja 25, 2008 22:23

TAK, to jest pompa wtryskowa z układem LDA :chytry: więc masz silnik 1.9TD o oznaczeniu AAZ 75KM. Zamulony właśnie przez ten nieszczęsny boost pin, będziesz musiał go na pewno zmienić, bo twój jeśli nigdy nie było grzebane w LDA jest prosty bez wcięcia na pinie i zeszlifowanie podkładki pod pinem nic ci nie da, musisz go wymienić na takiego z np. 1.6TD (JR, SB). Jak dobrze poszukasz na forum, to jeden z naszych kolegów sprzedaje takie piny z 1.6TD bodajże za 80zł.



Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » pn maja 26, 2008 00:07

Lukas-182 pisze:TAK, to jest pompa wtryskowa z układem LDA :chytry: więc masz silnik 1.9TD o oznaczeniu AAZ 75KM. Zamulony właśnie przez ten nieszczęsny boost pin, będziesz musiał go na pewno zmienić, bo twój jeśli nigdy nie było grzebane w LDA jest prosty bez wcięcia na pinie i zeszlifowanie podkładki pod pinem nic ci nie da, musisz go wymienić na takiego z np. 1.6TD (JR, SB). Jak dobrze poszukasz na forum, to jeden z naszych kolegów sprzedaje takie piny z 1.6TD bodajże za 80zł.
już ma taniej, poszukaj na Allegro :)



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn maja 26, 2008 00:25

untaztood pisze:już ma taniej, poszukaj na Allegro :)
Zgadza się, poniżej masz link do aukcji, cena 55zł + koszty wysyłki, razem: 59.5zł :)

http://moto.allegro.pl/item370063155_bo ... wane_.html

Śmiało możesz go brać, na pewno się nie zawiedziesz...



Lukas827
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob maja 24, 2008 08:51
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Kontakt:

Bost pin

Post autor: Lukas827 » pn maja 26, 2008 07:27

DZięki za odpowiedż!!! Mam jeszcze jedno pytanko - mianowicie na forum są różne opinie co do zużycia paliwa po zmianie bostpina!!! Jedni mówią że auto spala okoła 0,5 l więcej na setke , ja natomiast spotkałem się z opiniami ze spalanie wzrasta nawet z 6 do 8 l na setke!!! Czy ktoś mogłby wypowiedzieć się na ten temat?



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » pn maja 26, 2008 09:47

Lukas827 pisze:mianowicie na forum są różne opinie co do zużycia paliwa po zmianie bostpina!!! Jedni mówią że auto spala okoła 0,5 l więcej na setke , ja natomiast spotkałem się z opiniami ze spalanie wzrasta nawet z 6 do 8 l na setke!!! Czy ktoś mogłby wypowiedzieć się na ten temat?
Nie wiem ile AAZ pali na setkę, ale mój 1.6TD po spiłowaniu podkładki pod boost pinem, zwiększeniu dawki o 1/2 obrotu (dużo :grin: ) i zwiększeniu doładowania do 1.3bara autko pali maks 6 l/100km, przed zmianami palił 5,5 - 5,6l/100km, więc ten wzrost spalania o 2-3 l litry to sobie możesz wsadzić między bajki :) 8 litrów to on może spali jak go depczesz non stop 180Km/h, a nie przy zwykłej jeździe, gdzie rzadko jeździ się więcej niż 130km/h.



EasyRider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 121
Rejestracja: pn mar 31, 2008 23:20
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: EasyRider » pn maja 26, 2008 13:07

U mnie spalanie jest zależne od butowania:D Przed boost pinem AAZ palił 6-6,5. Teraz wciągnie nawet 8, ale wtedy nie butowałem a teraz jest co to się ciśnie. Przy normalnej jeździe spalanie nie wzrasta a nawet odrobine spada :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 147 gości