Strona 1 z 1

Olej w filtrze powietrza, remontowac?

: sob maja 24, 2008 20:09
autor: zeejay83
witam. kupiłe wczoraj jedynke za 1100 zł blachara zdrowa jak w niejednej trójce. ale silnik? olej w filtrze powietrza (sporo) a poza tym silnik pszczoła!! szkoda mi trochę tego silniczka a że ojciec ma warsztat blacharski mam możliwość go odratowania. Co zrobić żeby silniczek pochodził jeszcze z dwa latka? aha i gościu odłączył czujnik temp od grzania świec bo jak jes ciepły bez grzania nie odpali tak łatwo. czekam na fachową pomoc.

: sob maja 24, 2008 21:36
autor: vision
sprawdź rozrząd i kąt wtrysku , kompresja

: sob maja 24, 2008 22:21
autor: JABcok20
no jo z rozrzadem dam sobie rade ale z katem wtrysku?? raczej nie. jak to zrobic . naprowadz mnie chociaz troche na temat

: ndz maja 25, 2008 00:14
autor: jackyz
Mam takiego samego golfa i też przerabiałem ten sam temat.Zrobiłem tulejowanie bloku,nowe panewki i pierscienie jakieś 5 lat temu i po złożeniu dalej chodzi i zapala czy przez zime czy lato.

: ndz maja 25, 2008 01:21
autor: Sztomel
JABcok20 jeśli nie masz czujnika zegarowego do ustawiania początku tłoczenia pompy wtryskowej to nie ustawisz tego dokładnie (chyba że na słuch) ale nie jest to skomplikowana czynność a zatem i niedroga więc lepiej niech ci to ustawi mechanik dysponujący tym czujnikiem.

: ndz maja 25, 2008 09:07
autor: JABcok20
ale co z tym olejem w filtrze?

: ndz maja 25, 2008 09:43
autor: Bananicho
ale co z tym olejem w filtrze?
pierścienie, kumpel w mk1 to samo ma

: ndz maja 25, 2008 11:54
autor: vision
JABcok20 pisze:no jo z rozrzadem dam sobie rade ale z katem wtrysku?? raczej nie. jak to zrobic . naprowadz mnie chociaz troche na temat
jak wszystkie znaki się zgadzają to luzujesz pompę wtryskową 4 śruby ma klucz 13 i ruszasz nią w lewo przyspieszasz w prawo opóźniasz w twoim przypadku bym lekko przyspieszył , tak jak kolega napisał zegarem się ustawia lub na słuch i ja tak robie

: śr maja 28, 2008 18:06
autor: anaba255
Z olejem mialem to samo i bym sie za bardzo nie przejmowal, te silniki przy sporym zuzyciu chyba tak maja, przydalo by sie wymienic uszczelniacze na zaworach,
zeejay83 pisze:jak jes ciepły bez grzania nie odpali tak łatwo.
To moze byc brak cisnienia, wymienilem tylko pierscionki, koszt nie wielki, bez chonowania cylindrów, tylko w sklepie polecili mi pierscienie z miekszego materialu " zestaw naprawczy" i silniczek odpalal w mrozy bez problemu.

: czw maja 29, 2008 00:20
autor: jackyz
Też mam małe ilości oleju we filtrze,ale to podobno jest standart.

: czw maja 29, 2008 00:39
autor: Pyton50
MK I tak ma zrobiony kolektor ssący że widać wszystko co wyrzuci odma i dość szokująco na pierwszy rzut oka to wygląda ale prawda jest taka że ważne jest ile oleju z bagnetu znika a nie co się znajduje w kolektorze.A jezeli stoi tam dużo oleju to trzeba udrożnić takie miniaturowe otworki odprowadzajace go do poszczególnych cylindrów. :bigok:

: pn cze 09, 2008 21:03
autor: garczus
a ja miałem ten sam problem.
pojawil sie po zmianie dekla zaworow na polerowany.
okazało sie ze dekiel byl zasyfiony tam przy odmie.
Założyłem z powrotem stary i wszystko wróciło do normy :)