Olej w filtrze powietrza, remontowac?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zeejay83
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 19, 2007 14:25
Lokalizacja: Lebork
Kontakt:

Olej w filtrze powietrza, remontowac?

Post autor: zeejay83 » sob maja 24, 2008 20:09

witam. kupiłe wczoraj jedynke za 1100 zł blachara zdrowa jak w niejednej trójce. ale silnik? olej w filtrze powietrza (sporo) a poza tym silnik pszczoła!! szkoda mi trochę tego silniczka a że ojciec ma warsztat blacharski mam możliwość go odratowania. Co zrobić żeby silniczek pochodził jeszcze z dwa latka? aha i gościu odłączył czujnik temp od grzania świec bo jak jes ciepły bez grzania nie odpali tak łatwo. czekam na fachową pomoc.
Ostatnio zmieniony ndz maja 25, 2008 20:17 przez zeejay83, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » sob maja 24, 2008 21:36

sprawdź rozrząd i kąt wtrysku , kompresja



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » sob maja 24, 2008 22:21

no jo z rozrzadem dam sobie rade ale z katem wtrysku?? raczej nie. jak to zrobic . naprowadz mnie chociaz troche na temat



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » ndz maja 25, 2008 00:14

Mam takiego samego golfa i też przerabiałem ten sam temat.Zrobiłem tulejowanie bloku,nowe panewki i pierscienie jakieś 5 lat temu i po złożeniu dalej chodzi i zapala czy przez zime czy lato.


Jacek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz maja 25, 2008 01:21

JABcok20 jeśli nie masz czujnika zegarowego do ustawiania początku tłoczenia pompy wtryskowej to nie ustawisz tego dokładnie (chyba że na słuch) ale nie jest to skomplikowana czynność a zatem i niedroga więc lepiej niech ci to ustawi mechanik dysponujący tym czujnikiem.


Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz maja 25, 2008 09:07

ale co z tym olejem w filtrze?



Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » ndz maja 25, 2008 09:43

ale co z tym olejem w filtrze?
pierścienie, kumpel w mk1 to samo ma


MK2 JP lubi OR :D

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » ndz maja 25, 2008 11:54

JABcok20 pisze:no jo z rozrzadem dam sobie rade ale z katem wtrysku?? raczej nie. jak to zrobic . naprowadz mnie chociaz troche na temat
jak wszystkie znaki się zgadzają to luzujesz pompę wtryskową 4 śruby ma klucz 13 i ruszasz nią w lewo przyspieszasz w prawo opóźniasz w twoim przypadku bym lekko przyspieszył , tak jak kolega napisał zegarem się ustawia lub na słuch i ja tak robie



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » śr maja 28, 2008 18:06

Z olejem mialem to samo i bym sie za bardzo nie przejmowal, te silniki przy sporym zuzyciu chyba tak maja, przydalo by sie wymienic uszczelniacze na zaworach,
zeejay83 pisze:jak jes ciepły bez grzania nie odpali tak łatwo.
To moze byc brak cisnienia, wymienilem tylko pierscionki, koszt nie wielki, bez chonowania cylindrów, tylko w sklepie polecili mi pierscienie z miekszego materialu " zestaw naprawczy" i silniczek odpalal w mrozy bez problemu.



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » czw maja 29, 2008 00:20

Też mam małe ilości oleju we filtrze,ale to podobno jest standart.


Jacek

Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » czw maja 29, 2008 00:39

MK I tak ma zrobiony kolektor ssący że widać wszystko co wyrzuci odma i dość szokująco na pierwszy rzut oka to wygląda ale prawda jest taka że ważne jest ile oleju z bagnetu znika a nie co się znajduje w kolektorze.A jezeli stoi tam dużo oleju to trzeba udrożnić takie miniaturowe otworki odprowadzajace go do poszczególnych cylindrów. :bigok:



Awatar użytkownika
garczus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 181
Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
Lokalizacja: Katowice[SK]
Kontakt:

Post autor: garczus » pn cze 09, 2008 21:03

a ja miałem ten sam problem.
pojawil sie po zmianie dekla zaworow na polerowany.
okazało sie ze dekiel byl zasyfiony tam przy odmie.
Założyłem z powrotem stary i wszystko wróciło do normy :)


nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 161 gości