po wymianie pompy wrysku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
po wymianie pompy wrysku
szwankowała mi pompa ale obecnie już działa co mnie cieszy BARDZO
ale auto ma teraz inne objawy... nie chce zapalać, jak jest zimny, mieli i mili, niby zaskakuje a nie pali, jakby się dławił... potem jak zaskoczy to kopci jak diabli, przez jakieś 5-10 min
na rozgrzanym pali od ręki, jak nówka sztuka , bez dymu
jest też wyczuwalny inny myk... co jakiś czas jakby auto miało zgasnąć, jakby zmniejszenie obrotów, tak na sekundę, może nawet mniej
i pytam się ... CO ZNOWU ?!
wymieniłem bezpiecznik świec żarowych, bo poprzedni się rozleciał w rękach
wkurza mnie to odpalanie
co to może być ? wtryski ? rozrząd ? czy jeszcze coś innego ?
ale auto ma teraz inne objawy... nie chce zapalać, jak jest zimny, mieli i mili, niby zaskakuje a nie pali, jakby się dławił... potem jak zaskoczy to kopci jak diabli, przez jakieś 5-10 min
na rozgrzanym pali od ręki, jak nówka sztuka , bez dymu
jest też wyczuwalny inny myk... co jakiś czas jakby auto miało zgasnąć, jakby zmniejszenie obrotów, tak na sekundę, może nawet mniej
i pytam się ... CO ZNOWU ?!
wymieniłem bezpiecznik świec żarowych, bo poprzedni się rozleciał w rękach
wkurza mnie to odpalanie
co to może być ? wtryski ? rozrząd ? czy jeszcze coś innego ?
A po wymianie pompy ustawiales kat wtrysku? Bo to moze byc przez to... Ew. sprawdz jeszcze swiece (jest o tym przyklejony temat powyzej). Moze byc tez kolo na wale ale to juz hardkorowa sytuacja.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/315147.html][img]http://images.spritmonitor.de/315147.png[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:14
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja
- Kontakt:
tak jak poprzednicy pisali: kat wtrysku do sprawdzenia. jesli kat bedzie OK to moze powietrze w ukladzie? a swiece to sobie daruj bo w tych temperaturach tdi-k swiec nie uzywa...
Ostatnio zmieniony czw maja 29, 2008 13:31 przez hakerek3, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdziwiłbyś się.hakerek3 pisze:a swiece to sobie daruj bo w tych temperaturach tdi-k swiec nie uzywa...
Świece przed uruchomieniem włączają się poniżej około 8 stopni, a po zapaleniu grzeją do temperatury silnika około 20 stopni. Przestają jeśli nie uzyskałeś 20 stopni a przekroczyłeś około 2500-3000 obrotów i jak obroty spadną włączają się znowu, albo przestają grzać jak uzyskasz 20 stopni.
I nie mówię tu o świecach podgrzewających płyn chłodzący, tylko żarowych.
Jeśłi nie chcecie wierzyć zapytajcie kumatego tunera, jede z nich potwierdził moje przypuszczenia.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:14
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja
- Kontakt:
tak tylko ze teraz temperatury sa na tyle wysokie ze kazdy w miare poczciwy tdi powinien zapalic bez problemu nawet bez zadnej sprawnej swiecy... wiem od ilu stopni swiece nie grzeja. od pewnego czasu swiece u mnie nie podgrzewaja przed rozruchem, jest tylko krotkie mrugniecie - sprawdzenie poprawnosci ukladu i to wsio... a to o czym wspomniales po zapaleniu to dogrzewanie silnika zeby poprawic kulture pracy i o tym tez wiem. po prostu uwazam ze w tym przypadku swiece nie ponosza winy... a co do tych obrotow to dokladnie powyzej 2500 rpm swiece nie dzialaja...Grześko pisze:Zdziwiłbyś się.hakerek3 pisze:a swiece to sobie daruj bo w tych temperaturach tdi-k swiec nie uzywa...
Świece przed uruchomieniem włączają się poniżej około 8 stopni, a po zapaleniu grzeją do temperatury silnika około 20 stopni. Przestają jeśli nie uzyskałeś 20 stopni a przekroczyłeś około 2500-3000 obrotów i jak obroty spadną włączają się znowu, albo przestają grzać jak uzyskasz 20 stopni.
I nie mówię tu o świecach podgrzewających płyn chłodzący, tylko żarowych.
Jeśłi nie chcecie wierzyć zapytajcie kumatego tunera, jede z nich potwierdził moje przypuszczenia.
[ Dodano: 29 Maj 2008 20:00 ]
ale mimo wszystko dzieki za sprostowanie Grześko
Ostatnio zmieniony czw maja 29, 2008 19:59 przez hakerek3, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mały gagatek
- Posty: 63
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 00:33
- Lokalizacja: Pomorze
Kurcze, to moje świece chyba nie wiedziały o tym , bo jak miałem 4 spalone świece to tak samo odpalał jak po wymianie na nowe - sprawne. Oczywiście w "normalnych temperaturach, bo po niżej 0 C była już różnica.Grześko pisze:Zdziwiłbyś się.hakerek3 pisze:a swiece to sobie daruj bo w tych temperaturach tdi-k swiec nie uzywa...
Świece przed uruchomieniem włączają się poniżej około 8 stopni, a po zapaleniu grzeją do temperatury silnika około 20 stopni. Przestają jeśli nie uzyskałeś 20 stopni a przekroczyłeś około 2500-3000 obrotów i jak obroty spadną włączają się znowu, albo przestają grzać jak uzyskasz 20 stopni.
pzdr
maciek
Golf MK3 Variant 1.9TDI 1Z
tyle pije: [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/199705.html][img]http://images.spritmonitor.de/199705.png[/img][/url]
tyle pije: [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/199705.html][img]http://images.spritmonitor.de/199705.png[/img][/url]
Ja tego oczywiście nie negujęhakerek3 pisze:tak tylko ze teraz temperatury sa na tyle wysokie ze kazdy w miare poczciwy tdi powinien zapalic bez problemu nawet bez zadnej sprawnej swiecy
Właśnie o sprostowanie mi chodziło, bo bardzo wiele osób myśli, że świece działają tylko w ujemnych temperaturach.hakerek3 pisze:ale mimo wszystko dzieki za sprostowanie Grześko
A co do jeszcze jednego sprostowania - lampka od świec ma niewiele wspólnego z długością grzania świec. Spróbuj kiedyś podpiąć się voltomierzem na świece i popatrz kiedy gaśnie kontrolka jak grzeją się świece, a kiedy faktycznie komputer ściąga napięcie z świec. Nawet wtedy gdy lampka mrugnie a temperatura oscyluje w granicach 5-7 stopni i wydaje się że świece nie grzeją to napięcie na świece jest podawane.
Słychać w samochodzie pstrykanie przekaźnika, ale dokładnie nie pamiętałem.hakerek3 pisze:a co do tych obrotow to dokladnie powyzej 2500 rpm swiece nie dzialaja...
Ostatnio zmieniony czw maja 29, 2008 20:24 przez Grześko, łącznie zmieniany 1 raz.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
-
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:14
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja
- Kontakt:
musze przyznac ze tego nie wiedzialemGrześko pisze: A co do jeszcze jednego sprostowania - lampka od świec ma niewiele wspólnego z długością grzania świec. Spróbuj kiedyś podpiąć się voltomierzem na świece i popatrz kiedy gaśnie kontrolka jak grzeją się świece, a kiedy faktycznie komputer ściąga napięcie z świec. Nawet wtedy gdy lampka mrugnie a temperatura oscyluje w granicach 5-7 stopni i wydaje się że świece nie grzeją to napięcie na świece jest podawane.
widze ze znasz sie na rzeczy Grześko
P.S.: od tego mamy forum zeby sie wzajemnie uzupelniac i uczyc od siebie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 47 gości