Strona 1 z 1
Silnik po remoncie
: śr maja 21, 2008 16:21
autor: rafal77
Mam taki problem, przeprowadziłem kapitałkę silnika, przejechałem już 400 km na dotarciu, samochód ładnie przyśpiesza, niestety trzęsie silnikiem na wolnych obrotach, czy jak dotrę silnik czyli przejadę pełny przebieg ok 2000 km to się uspokoi. Dodam że przed remontem tak samo było.
: śr maja 21, 2008 17:48
autor: vision
podnieś obroty na pompie , uważam że po 2000 to się nie zmieni
: czw maja 22, 2008 00:30
autor: grandi
Tak jak kolega pisze za małe obroty powinny oscylować w 750-800
: czw maja 22, 2008 02:41
autor: Sztomel
grandilodz pisze:obroty powinny oscylować w 750-800
gdyby oscylowały w podanych przez Ciebie granicach to silnik albo nadal by podskakiwał albo zdechł po chwili - prawidłowo powinno być 850 +/-30 obr/min na biegu jałowym a gdyby pompą Boscha nie dało się osiągnąć tych parametrów to wymaga ona wtedy fachowej regulacji przez specjalistę.
Taki zakres jaki podałeś był ustawiany dla MK2 1.6 D do VII 1985 roku na pompach CAV a i tak wynosił dokładnie tyle - 850 +/-100 obr/min.
: czw maja 22, 2008 12:16
autor: grandi
Przepraszam nie wiedziełęm
: czw maja 22, 2008 13:30
autor: tomogolf2
u mnie przy 750-800 tez telepie silnikiem, podniosłem obroty do 900-950 i jak ręką odjoł, zrob to samo.
: pt maja 23, 2008 10:53
autor: rafal77
U mnie obroty są na poziomie 950, czasem na chwilkę wskoczy 1000 więc to nie to, poduszki wymienione.
: pt maja 23, 2008 16:59
autor: oldstaszek
Początek wtrysku i wtryski były sprawdzone/robione?
Jak z zużyciem paliwa?
: sob maja 24, 2008 12:36
autor: rafal77
Zużycie paliwa ok. Spadło. Mechanik kazał jeździć nie na całym bucie ale tak żeby się turbina załączała i spalanie wyniosło nieco ponad 6 l, większość w mieście. Auto jest co raz mocniejsze, powiedziałem bym bardzo mocniejsze, przyśpieszenie rewelacja, a jeszcze jest niedotarty. Co do wtrysków są nowe a wczoraj wykryliśmy prawdopodobną przyczynę trzęsienia silnika na wolnych obrotach, prawdopodobnie pompa paliwa nie podaje równego ciśnienia na wtryski i dlatego tak się dzieje. W poniedziałek mam zostawić auto na regulacje. Napisze czy to oto chodziło.
Przekładki we wtryskach
: sob maja 24, 2008 23:23
autor: oldstaszek
Dasz do sprawdzenia - to ponownie sprawdź wtryski a szczególnie przekładki nad rozpylaczami.Wybite igłą rozpylacza oznacza większy skok igły i tym samym paliwo.Zmieniając - zmieniaj we wszystkich.Nasi mechanicy często nie zwracają na to uwagi.
: pn maja 26, 2008 15:36
autor: rafal77
Witam. Problem się wyjaśnił 3 wtryski są do wymiany, rok temu wymieniałem wszystkie u innego mechanika i jestem z tego powodu trochę zirytowany zapłaciłem 60 zł za jeden. Teraz zastanawiam się czy wymieni na zamienniki, czy na oryginalne, chyba kupie oryginały bo na zamiennikach dobrze nie wyszedłem. Stare trochę podregulowali i auto ciszej i równiej pracuje, w środę wymieniam na nowe.
[ Dodano: 29 Maj 2008 15:47 ]
Jestem po wymianie wtrysków na oryginalne i wszystko ok, gra gitara silnik chodzi równo i nie trzęsie. Rewla.