Strona 1 z 1

Bąbelki powietrza

: pn maja 19, 2008 22:14
autor: Joel
Witam mój golf 110KM 1.9tdi ma drgawki szukałem na forum i znalazłem parę informacji ale nic nie pomagało (odpiecie czujnika itd) ale zauważyłem jedna rzecz mianowicie w wężyku idącego od filtra powietrza podczas pracy silnika jest mnustwo pęchęrzyków powietrza i kiedy one przepływają to silnik pracuje nierówno. I moje pytanie jak mam się zabrać do sprawdzenia przewodu jak to znaleść? I jeszcze jedno jak zatankuje zwykła ropę a nie np ultimate to jest ten objaw jeszcze gorszy
pozdrawiam

ps. zmieniałem już filtr paliwa bo myślałem że to to jest winą

: wt maja 20, 2008 00:18
autor: mariusz75
Miałem dokładnie ten sam problem z silnikiem AFN, prblem powstał gdy robiłem mu przegląd, wymieniłem filtry olej i sprawdziłem naciąg paska rozrządu i po tym zabiegu autko zaczeło nierówno pracować, aprzy maksymalnym butowaniu nawet czasami traciło moc :grrr: :grrr: :grrr: .

przyczyna- powietrze w układzie paliwowym.

dlaczego- przewód zasilający pompe wtryskową idący od filtra paliwa składa się z trzech części, gumowy wężyk-twarda plastikowa rurka-gumowy wężyk i właśnie na łączeniu wężyka z rurką powstała nieszczelność i tamtędy zaciągał powietrze. Dodam że tylko zaciągał powietrze, nie było najmniejszego śladu wycieku czy nawet opocenia - suchutko!!! :goof:

naprawa- wymieniłem wsztsykie wężyki na nowe w całości gumowe i jak ręką odjoł. Teraz śmiga jak dawniej i ciągnie równiutko do 200 km/h. :jezor: :jezor: :jezor:

[ Dodano: 20 Maj 2008 00:22 ]
Dodam jeszcze że nieszczelność powstała pewnie gdy zdejmowałem lub zakładałem osłone rozrządu i odchylałem wężyki paliwowe żeby ją wyjąć. :helm:

: wt maja 20, 2008 01:24
autor: EnJoy
tutaj tez conieco o drgawkach, szczegolnie w AHF-ach
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

: wt maja 20, 2008 09:56
autor: Joel
mariusz-1975 pisze:Miałem dokładnie ten sam problem z silnikiem AFN, prblem powstał gdy robiłem mu przegląd, wymieniłem filtry olej i sprawdziłem naciąg paska rozrządu i po tym zabiegu autko zaczeło nierówno pracować, aprzy maksymalnym butowaniu nawet czasami traciło moc :grrr: :grrr: :grrr: .

przyczyna- powietrze w układzie paliwowym.

dlaczego- przewód zasilający pompe wtryskową idący od filtra paliwa składa się z trzech części, gumowy wężyk-twarda plastikowa rurka-gumowy wężyk i właśnie na łączeniu wężyka z rurką powstała nieszczelność i tamtędy zaciągał powietrze. Dodam że tylko zaciągał powietrze, nie było najmniejszego śladu wycieku czy nawet opocenia - suchutko!!! :goof:

naprawa- wymieniłem wsztsykie wężyki na nowe w całości gumowe i jak ręką odjoł. Teraz śmiga jak dawniej i ciągnie równiutko do 200 km/h. :jezor: :jezor: :jezor:

[ Dodano: 20 Maj 2008 00:22 ]
Dodam jeszcze że nieszczelność powstała pewnie gdy zdejmowałem lub zakładałem osłone rozrządu i odchylałem wężyki paliwowe żeby ją wyjąć. :helm:
a jaki koszt jest wymiany tych weżyków?

: wt maja 20, 2008 11:16
autor: skowron69
Ja zakupiłem w Castoramie takie przezroczyste wzmacniane i założyłem z obu stron filtra paliwa,teraz dokładnie wiem czy jest powietrze i skąd by sie pojawiało w razie co.
Koszt takiego zabiegu jest minimalny.

: wt maja 20, 2008 15:41
autor: kluhaa
Miałem dokładnie to samo w AAZ. Wymieniłem na taki jak podał kolega wyżej i jest ok wiec całą operacja powinna coś zaradzić. Powodzenia

: wt maja 20, 2008 15:43
autor: mariusz75
Cena wężyków nie będzie zbyt wielka, mnie to wyniosło ok. 50 zł

: ndz maja 25, 2008 17:54
autor: luzipower
ja też z tym walczę:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1909914#1909914

wymienie te wężyki z castoramy !