Licznik od GTI do GTD??? da rade?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Licznik od GTI do GTD??? da rade?

Post autor: -pawlo111 » wt maja 13, 2008 18:11

Robiłem jakiś czas temu swap silnika do budy GTI i mam teraz silnik SB ale licznik dalej z GTI z MFA.
Gdzieś chyba była możliwość podłaczenia obrotka. Wiem że pod cewke normalnie nie da rady ale chyba było to gdzies opisane. Jak ktos wie jak albo gdzie był ten temat to prosze o pomoc.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt maja 13, 2008 18:25

normalnie obrotek w D bierze sygnał z alternatora, więc bez przeróbek sie nie obejdzie, ale dokładnie nie powiem co i jak


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » pn cze 02, 2008 22:33

-pawlo111, i jak, wykminiłeś coś w tej sprawie? Mam teraz dokładnie ten sam problem



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt cze 03, 2008 10:52

jak jest mfa to kiepskawa sprawa z obrotkiem trzeba by tam przeprogramować układzik (pamięć?) w zegarach

bez mfa do się przerobić obrotek no ale trzeba powymieniac trochę elementów elektronicznych


Nissan Patrol K160

adi87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 584
Rejestracja: pt maja 26, 2006 21:54
Lokalizacja: GPU
Auto: Octavia 1 '99
Silnik: AEE
Kontakt:

Post autor: adi87 » wt cze 03, 2008 11:12

Ja będę miał oryginalne z diesla z obrotkiem a pytam tak tylko z czystej ciekawości :) a jak wyglądałaby sprawa przełożenia tyłu (ścieżki) z zegarów na dwie kostki do zegarów na jedną kostkę? będzie działać? Nie mam zegarów na jedną kostkę teraz więc nie mogę porównać dlatego pytam. Wiem tylko że miejsca na mocowanie dwóch kostek są w nowszych budzikach. napewno czujnik temp bym musiał dać starego typu albo dorobić przejście do kontrolki. Chcę zrobić taki myk bo zegary które będę miał są na jedną kostkę a moje na dwie. Mógłbym szukać takie na dwie ale wiadomo jeśli to są z diesla z obrotomierzem to się nie wybrzydza :P



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości