dodatkowa pompa obiegu cieczy chłodzącej w SB
: pn maja 12, 2008 22:38
witam mam problem z elektryczną pompą cieczy chłodzącej a dokładniej to kiedy powinna pracować przy jakiej temp bo doszedłem do tego że czujnik na turbo ją powinien załączać wiem bo po zmostkowaniu pompa hula. a poruszam ten temat ponieważ takowa pompka mi ostatnio nawaliła tzn pękła plastikowa obudowa i ciekł płyn po jej wymianie grzeje mi sie bardziej bryka wskaźnik wychyla się za drugą kreskę co do tej pory do niej tylko sie zbliżała, no i płyn ma zajawki uzupełniłem pod maxa pojechałem do roboty 20 km i po zgaszeniu silnika nastąpił obfity wylew spod maski a dokładnie ze zbiorniczka za to po ostygnięciu brakowało. odpaliłem go zaczekałem aż sie zagrzeje i tu objaw temp rośnie płynu przybywa wentylator sie włącza płyn opada i tak dalej, wcześniej tego nie widziałem a mam go ponad pół roku. czy może mi ktoś pomóc chociaż przy jakiej temp powinna chodzić ta pompka i czy dostane gdzieś ten czujnik co tkwi w turbo od tej pompki załączania dzięki pozdrawiam kręcone klekoty i przesadzone kopciuchy.
[ Dodano: 12 Maj 2008 23:16 ]
napisał by ktoś coś
to ta pompa jest seryjna w tym modelu a nie jak goście ze sklepu z częściami do wszystkich aut i wszystko mają i o wszystkim wiedzą a nie mieli pojęcia co taka pompka robi w takim wynalazku jak mój klekot po okazaniu pompki stwierdzili że owszem ale od t4 za 500pln czy naprawdę mój silnik jest kombinowany jest tam kto
[ Dodano: 12 Maj 2008 23:16 ]
napisał by ktoś coś
to ta pompa jest seryjna w tym modelu a nie jak goście ze sklepu z częściami do wszystkich aut i wszystko mają i o wszystkim wiedzą a nie mieli pojęcia co taka pompka robi w takim wynalazku jak mój klekot po okazaniu pompki stwierdzili że owszem ale od t4 za 500pln czy naprawdę mój silnik jest kombinowany jest tam kto