Strona 1 z 1

: śr maja 07, 2008 22:29
autor: Kris-THC
lukasz-lach8 pisze:reguluje dawke dostarczanego powietrza
Nic nie reguluje tylko zamyka dopływ powietrze przy wyłączaniu silnika [motor staje łagodniej-bez wstrząsów].
Stożek też może być z obudową a nawet powinien [izolacja termiczna] ale do końca nie wiem czy poziom zanieczyszczeń nie wzrasta w przypadku stożka. Sam już w drugim TDI-ku używam wkładki K&N którą czyszczę i naoliwiam co 5kkm ale oprócz efektów dźwiękowych nie zauważyłem żadnych zmian. Jak cię bolą ze dwie setki to kup wkładkę ale turbina i tak zassie ile motor potrzebuje istotnym jest to aby nie zaciągała syfu.
Część którą pokazałeś na zdjęciu to klapa dogaszająca z zaworem EGR i możesz ją zastąpić rurą z dospawaną flanszą o tym samym rozstawie otworów pod śruby mocujące a wylot EGR-u zaślepić już na samym kolektorze wydechowym. Jeżeli zawór jest sprawny to na allegro dostaniesz za niego na pewno tyle ile potrzeba na dobry dolot w TDI-ku. Jeżeli masz fabryczny układ wydechowy z katalizatorem to w ogóle odpuść sobie całą zabawę i kup zwykłego Knechta a pozostałe 150pln wrzuć do skarbonki na poczet zmiany softu :grin:

zapytanie o czesc

: śr gru 29, 2010 02:37
autor: KoJ@K
Czyli krótko mówiąc nie ma za bardzo sensu wkładac stożka do TDI ka ? Bo mam z innego auta Simotke w boxie i się zastanawiam właśnie czy jest wogóle sens to montowac ?!

zapytanie o czesc

: śr gru 29, 2010 03:23
autor: Kris-THC
W sumie jak już masz to załóż i się przekonasz co i jak to nic nie kosztuje.

zapytanie o czesc

: śr gru 29, 2010 11:33
autor: KoJ@K
No założenie niby nie kosztuje,ale jak mam sobie tym zajechac turbine itd,to wole nie. Pytałem o sprawdzony sposób. ;)