nr końcówek wtrysków ASV

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kwaśny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 29, 2007 15:26
Lokalizacja: Szczecin

nr końcówek wtrysków ASV

Post autor: kwaśny » sob maja 03, 2008 09:43

witam
mam okazje kupić końcówki niby od ASV , chciałbym się od Was dowiedzieć jak rozpoznać te końcówki jakie mają oznaczenia,numer
pozdrawiam



Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » sob maja 03, 2008 11:39

chodzi ci o końcówki, czy cale wtryski?



Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Re: nr końcówek wtrysków ASV

Post autor: Radion » sob maja 03, 2008 18:59

kwaśny pisze:witam
mam okazje kupić końcówki niby od ASV , chciałbym się od Was dowiedzieć jak rozpoznać te końcówki jakie mają oznaczenia,numer
pozdrawiam
Witam,

Całe, kompletne wtryski to:
038 130 202 A szt. 3
038 130 202 E szt. 1 (wtrysk sterujący)

pozdr.
Radek



kwaśny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 29, 2007 15:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kwaśny » sob maja 03, 2008 19:04

chodzi mi o same końcówki wtrysków,a nie o całe wtryski



Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » sob maja 03, 2008 21:06

Same końcówki maja numer katalogowy BOSCHa: 2 437 010 077



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » sob maja 03, 2008 21:23

Radion pisze:038 130 202 E szt. 1 (wtrysk sterujący)
Owszem ale w roku modelowym 2002 i nowszysch (do 2005 r włącznie), ten konkretny ma kostkę nowego typu. Starszy ma końcówkę nr "B" i ten własnie pasuje P&P dostarszy TDI bez lutowania kostki.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » ndz maja 04, 2008 12:28

Jeszcze w kwestji uzupełnienia:
wyzej podany przeze mnie numer dotyczy calego zestawu naprawczego koncowkji wtrysku (jest tam tez trzpien i podkladka).
Jesli chodzi o sama koncowke to ma ona numer DSLA150P873

Oznaczenie to jest nadrukowane na koncowce ASV

pozdrawiam

[ Dodano: 04 Maj 2008 12:29 ]
W razie watpliwosci tu jest link do katalogu:
http://www.chinanozzle.cn/bosch_other_kz.htm



kwaśny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 29, 2007 15:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kwaśny » ndz maja 04, 2008 15:59

jarorlit,
wielkie dzięki za pomoc o ten numer właśnie mi chodziło, końcówki już mam i teraz tylko przekładka :grin:



Awatar użytkownika
jarorlit
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: śr kwie 05, 2006 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: jarorlit » ndz maja 04, 2008 17:11

Nie ma sprawy :)

Tak sie przy kazji zapytam...Wymieniasz te koncowki sam, czy gdzies dajesz do wymiany? Wymiana jest prosta, ale z tego co slyszalem trzeba ustawic po wymianie cisnienie poczatkowe...
Pytam sie, bo tez bede prawdopodobnie u siebie wymienial



hudy21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: hudy21 » ndz maja 04, 2008 19:52

Witam i życzę powodzenia w wymianie samych końcówek wtryskiwaczy. Jest niewielu bardzo dobrych fachowców którzy się takiej wymiany podejmą i dadzą jeszcze gwarancję. Wtryskiwacze do grupy VAG są dwu ciśnieniowe i tego się wielu boi. Ale i tak życzę powodzenia.



kwaśny
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob gru 29, 2007 15:26
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kwaśny » ndz maja 04, 2008 22:07

będe wymieniał je w warsztacie sam wole nie grzegbać, a pozaty i tak ktoś musi ustawić ciśnienie. Po wymianie końcówek będzie mały wirusik ,a późnieeeeeeeeejjjj.... pomyśle o nowym turbo :grin:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt maja 06, 2008 13:16

kwaśny pisze:Po wymianie końcówek będzie mały wirusik ,a późnieeeeeeeeejjjj.... pomyśle o nowym turbo
tzreba było kupić końcówki 216, jak masz takie plany

kosztują tyle samo a są o wiele lepsze :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 230 gości