Strona 1 z 2

MK2 GTD Strasznie kopci

: pt maja 02, 2008 12:23
autor: GOLFERGTD
Witam
Mam problem z moim GTD(bez intercoolera), strasznie kopci na kolor niebieski, nawet na wolnych obrotach wydziela sie dosc sporo spalin, a po dodaniu gazu to juz lekka chmura sie robi.

Bardzo prosilbym o pomoc

: pt maja 02, 2008 16:22
autor: GOLFERGTD
a powie mi ktoś jak ustawić zapłon i rozrząd?? :bigok:
tylko bez zdań typu oddaj do mechanika :green_fuck:

: pt maja 02, 2008 20:47
autor: Krzylu
sam mozesz ustawic rozrzad ale konta wtrysku sam nie ustawisz

: pt maja 02, 2008 21:06
autor: adam16v
Niebieski dym to obiaw spalanego oleju silnikowego. Ubywa ci oleju?

: pt maja 02, 2008 22:04
autor: bettek
możliwe, że pierścienie do wymiany

: pt maja 02, 2008 22:24
autor: ChorwatVW
Pewnie pierścienie zgarniające do wymiany...napewno jeszcze śmierdzi spalanym olejem,racja?

: pt maja 02, 2008 22:38
autor: GOLFERGTD
Jeszcze was troche naprowadze, musze odpalac na ssaniu, jak spuszcze z ssania to silnikiem rzuca na boki, oleju to nie wiem czy ubywa, bo mam go okolo miesiac, a zrobilem moze ze 100KM, bo robie go od podstaw, oleju nie wyrzuca ani przez miarke, ani przez korek wlewu.

: pt maja 02, 2008 22:47
autor: salaciarz
Jaki koszt wymiany takich pierścieni +- ?

: pn maja 05, 2008 15:01
autor: tberent
salaciarz, ok 200 pln
Krzylu, i rozrzad i kat da sie ustawic samemu ;)

GOLFERGTD,
1. ustaw dobrze rozrzad, wałki na znaki a pompe nie koniecznie, moze byc +/- 1 zab
2. kat wtrysku
3. sprawdzaj ten olej ale wg mie jak ktos napisal zbierajace ci juz sie skonczyly

: wt maja 06, 2008 23:07
autor: EasyRider
maciek88 pisze:ludzie czy wy wogóle wiecie co piszecie bo chyba nie,jak by palił olej to kopciłby na czarno a nie na biesko.Jak na niebiesko to znaczy ze ropy nie dopala.Po co pisać głupoty i naciągać odrazu na wymiane pierścieni.Ustaw rozrząd i ciesz się życiem.Na forum juz było poszukaj i zrób to sam za freeeeeeeeeeee
Mój pasek przy jeździe zakopci na czarno a oleju nie bierze ani troche... To ciekawe co spala jak nie rope....

: śr maja 07, 2008 09:03
autor: dzidzia24
GOLFERGTD pisze:Jeszcze was troche naprowadze, musze odpalac na ssaniu, jak spuszcze z ssania to silnikiem rzuca na boki
A ja na twoim miejscu sprawdził bym kółko wału czy się nie "giba" po odpaleniu.
Objawy takie same jak opisujesz

: śr maja 07, 2008 11:09
autor: twardy
maciek88 pisze:ak by palił olej to kopciłby na czarno a nie na biesko.Jak na niebiesko to znaczy ze ropy nie dopala.
ciekawa teoria :grin:
tberent pisze:1. ustaw dobrze rozrzad, wałki na znaki a pompe nie koniecznie, moze byc +/- 1 zab
2. kat wtrysku
tak jak napisał Tomek sprawdzic rozrząd i ustawić kat to podstawa żeby zacząć coś więcej grzebać .