Witam,
czy jeśli przy średniej prędkości 100 km/h wskaźnik temperatury pokazuje mi koło 100-105°C to mogę to uznać za standardowe wskazanie , czy raczej jest coś nie tak ?
Dodam , że na jałowych obrotach gdy doprowadzom golfka do temperatury 90 stopni dolna rura z chłodnicy jest ciepła , wentylatory załączają się prawidłowo i wody w zbiorniczku jest w sam raz. Pompa także wygląda na zdrową bo węże są twarde i sprężyste. Przy jeździe na autostradzie z prędkością powyżej 120-130 temperatura sięga 120 i ponad °C. Odnosze wrażenie jakby przepływ był za mały, czyli być może coś z termostatem lub zapchaną chłodnicą? Płyn chłodniczy nigdzie mi nie ucieka , a przewodem powrotnym do zb. wyrównawczego płynie płyn przy przygazowaniu.
Ponadto ciekawy jestem , co oznacza niebieskie dymienie ? Przy odpalaniu zimnego idzie siwo-niebieski kopciuch i na wysokich obrotach przy ciepłym silniku także. Co ciekawe nie ma nic czarnego , choćby i na 4krpm.
Z góry dziękuje za zopiniowanie
Pozdrawiam ,Krzysiek.
Swojego golfka rocznik '93 nie poddawałem żadnym modyfikacjom , póki co.
Wysoka temperatura pracy/niebieskie kopcenie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
no oleju sobie nie żałuje , łyka jakieś 0,5 L na 1kkm.
EDIT :
Ktoś kolwiek coś ma na myśli ?
EDIT :
Ktoś kolwiek coś ma na myśli ?
Ostatnio zmieniony ndz maja 04, 2008 16:32 przez salaciarz, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 146 gości