Poszarpał, kontrolki i wskaźniki oszalały, zgasł i koniec.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Poszarpał, kontrolki i wskaźniki oszalały, zgasł i koniec.
Witam.
Jade sobie dzisiaj moim Passatem TDI (1Z 1994 rok) i nagle auto zaczyna poszarpywać ale inaczej niż przy nastawniku. Zaczyna coraz mocnij i mocniej, aż w końcu silnik sam sobie reguluje obroty przez moment (gaz puszczony). Nagle wskazówki od obr. i prędkościomierza chwile polatały po skali i silnik zgasł. Na pobocze próba odpalenia i nic. Kontrolka od świec mruga (czyli jakieś błędy połapał). Pasek rozrządu na miejścu, paliwo w przewodach. Auto będe vazył wieczorem zobacze co mi powie i dam znać.
Kolega mirass podpowiada mi (za co wielkie dzięki), że albo koło na wale się przestawiło (ale wtedy nie wiadomo czemu wskazówki zwariowały) albo puścił lut w nastawniku.
Jakieś pomysły co mogło się stać??
Pozdrawiam
Jade sobie dzisiaj moim Passatem TDI (1Z 1994 rok) i nagle auto zaczyna poszarpywać ale inaczej niż przy nastawniku. Zaczyna coraz mocnij i mocniej, aż w końcu silnik sam sobie reguluje obroty przez moment (gaz puszczony). Nagle wskazówki od obr. i prędkościomierza chwile polatały po skali i silnik zgasł. Na pobocze próba odpalenia i nic. Kontrolka od świec mruga (czyli jakieś błędy połapał). Pasek rozrządu na miejścu, paliwo w przewodach. Auto będe vazył wieczorem zobacze co mi powie i dam znać.
Kolega mirass podpowiada mi (za co wielkie dzięki), że albo koło na wale się przestawiło (ale wtedy nie wiadomo czemu wskazówki zwariowały) albo puścił lut w nastawniku.
Jakieś pomysły co mogło się stać??
Pozdrawiam
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
żebyś wiedział co u mnie się działoTurbonalepa pisze:Oby to był nastawnik. Zastanawia mnie tylko czemu wskazówki oszalały.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... e61ce1ca74
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
damcio151 pocieszyłeś mnie Przeczytałem twój temat i wydaje mi się, że u mnie też sie to stało. Naprawa przełożona na jutro - dzisiaj za dużo już i nie dam rady. Jutro od rana ide z tematem.
Dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam
Dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa! Czekamy na rozwiazanie tematu z niecierpliwoscia. Pozdro. Ps. jak cos to jestem do pomocy (vag)
Ford galaxy MKI `00 90KM 1,9 tdi pd
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
Altea XL `11 105KM 1,6 TDI CR
MB190E 2,3-16v `85 185KM 2,3-16 B
Naprawa pomp VP44, VP30, VP37, diagnoza VAG, kąt wtrysku, czyszczenie turbin, itp. itd.:
Konri - tel. 0 693 030 931, GG: 146044
Turbonalepa - tel. 0 602 859 936, GG: 1549145
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Problem został w niedziele rozwiązany ale dzisiaj rano powrócił.
Okazało sie, że urwał się lut od czujnika RSW, do tego sam RSW się poluzował i latał i do tego rolka napinająca rozrząd się prawie rozsypała i na pompie o jeden ząbek przeskoczyło. Rolkę zmieniłem rozrząd ustawiłem nastawnik zmieniłem na inny i zagadał. I niby ok do dzisiaj do rana. Odpalił normalnie przejechałem z 500 m poszarpał i zgasł. Pokręciłem chwilę odpalił na jakeś 10 s i koniec. Obstawiam znowu lut w nastawniku i zastanawia mnie czemu drugi raz to samo (jeśli to właśnie to). Albo za duże napięcie i się lut roztapia, albo paliwo do bani.
Jakieś pomysły??
Okazało sie, że urwał się lut od czujnika RSW, do tego sam RSW się poluzował i latał i do tego rolka napinająca rozrząd się prawie rozsypała i na pompie o jeden ząbek przeskoczyło. Rolkę zmieniłem rozrząd ustawiłem nastawnik zmieniłem na inny i zagadał. I niby ok do dzisiaj do rana. Odpalił normalnie przejechałem z 500 m poszarpał i zgasł. Pokręciłem chwilę odpalił na jakeś 10 s i koniec. Obstawiam znowu lut w nastawniku i zastanawia mnie czemu drugi raz to samo (jeśli to właśnie to). Albo za duże napięcie i się lut roztapia, albo paliwo do bani.
Jakieś pomysły??
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Z tymi lutami to trochę nieciekawa sprawa musi być solidna lutownica żeby dobrze przegrzała elementy,dobrze zabielone drut i blaszka i dopiero razem do kupy zlutowane.No i jeszcze próba rozerwania przed złozeniem,jak nie idzie rozdzielić elementów to musi grać.
Ostatnio zmieniony pn kwie 28, 2008 09:25 przez Pyton50, łącznie zmieniany 1 raz.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Turbonalepa, ja nie wiem jak Wy to lutujecie zrobilem juz paredziesiat tych nastawnikow i jeszcze w zadnym nie mialem tego problemu :/
a uzywam zwyklej lutownicy hehe
a uzywam zwyklej lutownicy hehe
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
ba te blaszki najgorsze co może być w nastawniku ... najwięcej roboty przy tym przed lutowaniem przejedź je kwasem i powinno być dobrzeTurbonalepa pisze: Jakieś pomysły??
uwierz Adam , że lutownica nie jest mi obca bardzo często jej używam , ale jak kwasem tych blaszek nie przejechałem , to z cyny robił się glut ... maź która się paprała i nie chciała złapaćAdamm pisze:Turbonalepa, ja nie wiem jak Wy to lutujecie zrobilem juz paredziesiat tych nastawnikow i jeszcze w zadnym nie mialem tego problemu :/
a uzywam zwyklej lutownicy hehe
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Hehe będę dzisiaj działał ostro z tymi blaszkami. Mam taki patent jak to zrobić i dzisiaj może go w życie wprowadzę. Zrobie po pracy fotki co się stało z moim nastawnikiem i dzisiaj z tym od kolegi.
Ogólnie to nawet już się nie wk..... tylko śmieję się z tego.
Pozdrawiam
[ Dodano: 30 Kwi 2008 10:50 ]
Problem chwilowo rozwiazany. Zlutowałem swój nastawnik i jeżdze. Ten od kolegi musi byc jakoś uszkodzony bo sie okazało, że ma luty sprawne a auto czasami nie chce na nim odpalić (komp błędów wtedy nie łapie).
Pozdrawiam
Ogólnie to nawet już się nie wk..... tylko śmieję się z tego.
Pozdrawiam
[ Dodano: 30 Kwi 2008 10:50 ]
Problem chwilowo rozwiazany. Zlutowałem swój nastawnik i jeżdze. Ten od kolegi musi byc jakoś uszkodzony bo sie okazało, że ma luty sprawne a auto czasami nie chce na nim odpalić (komp błędów wtedy nie łapie).
Pozdrawiam
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 176 gości