Strona 1 z 1
Problem z głowicą
: wt kwie 22, 2008 12:46
autor: sebii78
Witam mam pytanko czy podejdzie do silnika 1,6TD głowica z 1,6D ,i czym one się w zasadzie różnią . Za pomoc wielkie dzięki.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: wt kwie 22, 2008 17:44
autor: norman
z tego co sie orientuje to sie rozni inne ma kanaly olejowe
: wt kwie 22, 2008 17:54
autor: Bananicho
norman ma racje, jak jest to TD to glowica z TD jak zwykły D to glowica ze zwykłego D proste, lepiej nie mieszac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt kwie 22, 2008 20:13
autor: Lukas-182
Moim zdaniem głowice TD od D się niczym nie różnią, może głowica od SB jest mocniejsza, ale wątpię w to. Mam uturbionego JPka i przez ponad rok jeździłem na zwykłej głowicy od JPka, w dodatku pękniętej i było OK, ale z czasem pęknięcie sie powiększyło i zaczęło wywalać płyn, zmieniłem na głowicę od SB i jest OK. Ale pewnie jakbym założył głowicę od JPka, też by było dobrze. Tak więc, jak masz okazje to śmiało zakładaj...
To jest tak samo jak z blokami, czy TD czy D i tak każdy ma wybite na bloku 1.6 D
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: wt kwie 22, 2008 20:55
autor: arwam
Olać to .
Ważne żeby z diesla była i paqsowała do naszego silnika i była w conajmniej dobrym stanie.
Ja w swojej bestii zarzuciłem czapkę z JP i auto idzie jak Huron w szale bojowym.
: wt kwie 22, 2008 20:55
autor: arwam
Olać to .
Ważne żeby z diesla była i paqsowała do naszego silnika i była w conajmniej dobrym stanie.
Ja w swojej bestii zarzuciłem czapkę z JP i auto idzie jak Huron w szale bojowym.
: wt kwie 22, 2008 22:28
autor: Lukas-182
Olać to .
Ważne żeby z diesla była i paqsowała do naszego silnika i była w conajmniej dobrym stanie.
Ja w swojej bestii zarzuciłem czapkę z JP i auto idzie jak Huron w szale bojowym.
Prawidłowo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
1.6TD i 1.6D maja identyczne bloki i głowice, różnica to tylko osprzęt...
: śr kwie 23, 2008 00:08
autor: sebii78
Dzięki chłopy mam motor 1,6 TD JR turbo T3 i moja głowica pada a praktycznie padła więc z tąd moje pytanko ponieważ mam zamiar kupić głowice z 1,6D i jak piszecie nie ma problemu jej załozyc jak wszytko pasuje to fajnie ,tylko jaka uszczelke zało zyć tą z TD chyba a i czy przełozyc wałek rozżądu moga zawory sie inaczej otwierac tak mysle i jeszcze mało pytanko czy mozna zmienic na hydropopychacze b o jak sie nie myle to chyba w zwykłej była regulacja płytkowa .Jakby co to piszćie w was jest nadzieja że znowu mój JR będzie smigał jak dawniej.
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
: śr kwie 23, 2008 00:39
autor: Lukas-182
sebii78 pisze:ylko jaka uszczelke zało zyć tą z TD chyba
Załóż oryginalna uszczelka do 1.6 TD, polecam firmy Goetze (u mnie wytrzymuje ciśnienie 1.3 bara, już od prawie roku
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
).
sebii78 pisze:czy przełozyc wałek rozżądu moga zawory sie inaczej otwierac
wałka nie przekładaj, wszystkie zawory otwierają się tak samo w TD jak i w D.
sebii78 pisze:mało pytanko czy mozna zmienic na hydropopychacze b o jak sie nie myle to chyba w zwykłej była regulacja płytkowa
Głowice z hydrauliczną regulacja luzu zaworowego były montowane w silnikach 1.6 TD i D od rok 1986, po tym roku, każda głowica była na hydraulice czy to TD czy D.
: śr kwie 23, 2008 11:17
autor: sebii78
Dzięki to wszystko juz wiem co i jak !!!!!!!!!!!!
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)