Problem z głowicą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z głowicą
Witam mam pytanko czy podejdzie do silnika 1,6TD głowica z 1,6D ,i czym one się w zasadzie różnią . Za pomoc wielkie dzięki.
Ostatnio zmieniony wt kwie 22, 2008 17:51 przez sebii78, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Moim zdaniem głowice TD od D się niczym nie różnią, może głowica od SB jest mocniejsza, ale wątpię w to. Mam uturbionego JPka i przez ponad rok jeździłem na zwykłej głowicy od JPka, w dodatku pękniętej i było OK, ale z czasem pęknięcie sie powiększyło i zaczęło wywalać płyn, zmieniłem na głowicę od SB i jest OK. Ale pewnie jakbym założył głowicę od JPka, też by było dobrze. Tak więc, jak masz okazje to śmiało zakładaj...
To jest tak samo jak z blokami, czy TD czy D i tak każdy ma wybite na bloku 1.6 D
To jest tak samo jak z blokami, czy TD czy D i tak każdy ma wybite na bloku 1.6 D
Dzięki chłopy mam motor 1,6 TD JR turbo T3 i moja głowica pada a praktycznie padła więc z tąd moje pytanko ponieważ mam zamiar kupić głowice z 1,6D i jak piszecie nie ma problemu jej załozyc jak wszytko pasuje to fajnie ,tylko jaka uszczelke zało zyć tą z TD chyba a i czy przełozyc wałek rozżądu moga zawory sie inaczej otwierac tak mysle i jeszcze mało pytanko czy mozna zmienic na hydropopychacze b o jak sie nie myle to chyba w zwykłej była regulacja płytkowa .Jakby co to piszćie w was jest nadzieja że znowu mój JR będzie smigał jak dawniej.
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Załóż oryginalna uszczelka do 1.6 TD, polecam firmy Goetze (u mnie wytrzymuje ciśnienie 1.3 bara, już od prawie roku ).sebii78 pisze:ylko jaka uszczelke zało zyć tą z TD chyba
wałka nie przekładaj, wszystkie zawory otwierają się tak samo w TD jak i w D.sebii78 pisze:czy przełozyc wałek rozżądu moga zawory sie inaczej otwierac
Głowice z hydrauliczną regulacja luzu zaworowego były montowane w silnikach 1.6 TD i D od rok 1986, po tym roku, każda głowica była na hydraulice czy to TD czy D.sebii78 pisze:mało pytanko czy mozna zmienic na hydropopychacze b o jak sie nie myle to chyba w zwykłej była regulacja płytkowa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości