wymienialem przekladnie kierownicza (maglownice)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gadget69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 14:26
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

wymienialem przekladnie kierownicza (maglownice)

Post autor: gadget69 » ndz kwie 20, 2008 16:08

Mam golfa 4 1.9 tdi . Pare dni temu wymienialem przekladnie kierownicza , bo uciekal mi plyn od wspomagania . Po wymianie nie moge wylaczyc kontrolki od ESP ciagle sie pali na desce . Czy to wina tego,ze przy wymianie nie mialem rozlaczonego akumulatora ? Czy moze to cos innego ? Jezeli to mozliwe to prosze o pomoc bo nie wiem co robic . Samochod jezdzi , ABS dziala , ESP rowniez ale pali sie kontrolka .


gadget69

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz kwie 20, 2008 18:22

a tak nawiasem, radzilbym usunac jeden temat bo widze ze zalozyles dwa niemal o tej samej tresci, a to jest po prostu niepotrzebne zasmiecanie forum, niezgodne z regulaminem forum i grozi ostrzezeniami ze strony moderatorow



Ryszardo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:42
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Ryszardo » ndz kwie 20, 2008 21:43

Miałem to samo po wymianie maglownicy. Jeden szpec z komputerem nie potrafił tego zrobić (źle ustawili kierownicę po wymianie), nawet chcieli jeszcze raz wyciągać przekładnię. Dopiero inny fachowiec z komputerem mi to zrobił. Musiał jechac autem na próbę i w czasie jazdy korygował ustawienia ESP kompem. Od tej pory jest ok.



Pyton50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt lut 19, 2008 00:26
Lokalizacja: GCZ

Post autor: Pyton50 » ndz kwie 20, 2008 22:48

Po wymianie maglownicy należy ustawić geometrię kół,jak to nie pomaga to ustawić prawidłowo taśmę air bag pod kierownicą bo w niej jest czujnik który widzi prawidłową pozycję wału kierowniczego. :bigok:



gadget69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 14:26
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: gadget69 » pn kwie 21, 2008 00:35

ok dziekuje bardzo , jutro sie tym zajme i dam znac . Faktycznie kierownica byla krzywo po wymianie ale myslalem ,ze zbieznosc zalatwi sprawe ;)


gadget69

Gadziuszek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 15:00
Lokalizacja: Kleosin
Kontakt:

Post autor: Gadziuszek » pt cze 06, 2008 21:03

witam chce podgrzac temat wymienilem maglownice.... i ESP nie dziala mam kilka pytan:
1. Jak poznac ze tasma jest zerwana?Poduszka mi sie nie swieci.
2.Jak wysrodkowac kierownice (jak ustalic srodek tasmy)?
3.Jak kalibruje sie czujnik kata skretu
4. Jesli mam przekrecona kierownice o kilka obrotow to nadal mozna skalibrowac czujnik?


Oczywiscie wd vag blad czujnika kata skretu.


GOLF MK II 1.8 GT i GOLF IV VRIANT TDI... to z VW i tak o 2 zaduzo hehehe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 68 gości