Zgasł podczas jazdy i już niechce odpalić

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jacdoma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 16, 2007 20:20
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Zgasł podczas jazdy i już niechce odpalić

Post autor: jacdoma » ndz kwie 20, 2008 15:05

Witam wszystkich formowiczów szukam odpowiedzi na jedno pytanko , jak w temacie zgasł podczas jazdy i już niechciał odpalić, po przekręceniu kluczyka stacyjki nie słychać pompy wtryskowej , wiem że przyczyn może być duzo ale od czego najlepiej zacząć. Przed awarją wydawało się że wszystko jest wporządku. silnik 1.9 TDI 1z. Za wszystkie odpowiedzi wielkie dzięki.


jacek

Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Re: Zgasł podczas jazdy i już niechce odpalić

Post autor: WRiTTeR » ndz kwie 20, 2008 15:09

jacdoma pisze:Witam wszystkich formowiczów szukam odpowiedzi na jedno pytanko , jak w temacie zgasł podczas jazdy i już niechciał odpalić, po przekręceniu kluczyka stacyjki nie słychać pompy wtryskowej , wiem że przyczyn może być duzo ale od czego najlepiej zacząć. Przed awarją wydawało się że wszystko jest wporządku. silnik 1.9 TDI 1z. Za wszystkie odpowiedzi wielkie dzięki.
a słychac kiedykolwiek pompe wtryskową?

kreci wogole rozrusznikiem cyz jak?!
pasek sprawdzales?


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

jacdoma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 16, 2007 20:20
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Post autor: jacdoma » ndz kwie 20, 2008 15:15

Pasek był wymieniany jakieś 1000km temu nie sprawdzałem. Kontrolka świec normalnie się zapala i gaśnie tak jak powinna rozrusznik także kręci jak przed awarją po odkręceniu przewodu do wtrysku niema ciśnienia.


jacek

Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » ndz kwie 20, 2008 15:17

jacdoma pisze:...po przekręceniu kluczyka stacyjki nie słychać pompy wtryskowej...
pierwsze słysze, chyba ze jestem juz tak głuuuuuuuchy ;], to nie jest benzyna (fuj) ze po przekęceniu slychac pompe paliwa :)

najgorsze co moze byc to rozrząd, ale wyeliminujmy ta opcje gdyz szkoda silniczka :P, następnie moze się zapowietrzyl ale to tez wątpliwa opcja,
a co juz wogule nie chce palic, nic, rozrusznik nawet nie kręci ??
A jaka mniej wiecej miales predkosc gdy to sie stalo ??


MK2 JP lubi OR :D

Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » ndz kwie 20, 2008 15:19

jacdoma pisze:Pasek był wymieniany jakieś 1000km temu nie sprawdzałem. Kontrolka świec normalnie się zapala i gaśnie tak jak powinna rozrusznik także kręci jak przed awarją po odkręceniu przewodu do wtrysku niema ciśnienia.
może głupie ale -> masz paliwo? a moze gdzies uszkodzil sie rpzewod paliwowy? sprawdz cyz paliwo dochodzi do filtra....

a pasek tez sprawdz to tylko zdjecie obudowy a błędy przy wymianie sie zdazaja


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » ndz kwie 20, 2008 15:21

jacdoma pisze:Pasek był wymieniany jakieś 1000km temu nie sprawdzałem. Kontrolka świec normalnie się zapala i gaśnie tak jak powinna rozrusznik także kręci jak przed awarją po odkręceniu przewodu do wtrysku niema ciśnienia.
teraz to przeczytalem gdyz bylem w trakcie pisania :P

no to pompa wtr. :/ moze kąt ustawienia wtrysku pasek przeskoczyl i dup..a

hhhmmm a masz ropke ?? :P


MK2 JP lubi OR :D

jacdoma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 16, 2007 20:20
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Post autor: jacdoma » ndz kwie 20, 2008 15:25

Wydawało mi się że coś powinno być słychać no ale jeśli nie to ok. Co do prędkości to wyjeżdżałem z ronda i przyspieszenie 4ty biek ok 60-70 km. Ropki 3/4 zbiornika.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 15:30 przez jacdoma, łącznie zmieniany 1 raz.


jacek

Awatar użytkownika
mobi65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: mobi65 » ndz kwie 20, 2008 15:28

dla mnie to wyglada na filtr paliwa (zapchany) sprawdz czy dochodzi paliwo
:smoke:



Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » ndz kwie 20, 2008 15:32

jacdoma, sprawdz pasek, bo jak przeskoczyl to kapa, pododpalane, a w sumie to nawet nie probuj bo jeszcze pogorszysz sprawe

moze tak jak kolega pisze ze WRiTTeR, jakis przewod paliwowy gdzies sie poluznil i w takim przypdaku jest to najlepsza wiadomosc.

A mówiles ze odkręceniu przewodu do wtrysku niema ciśnienia, tzn chodzilo ci ze paliwo nie leci ??


MK2 JP lubi OR :D

jacdoma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 16, 2007 20:20
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Post autor: jacdoma » ndz kwie 20, 2008 15:38

Filtr paliwa wymieniany przed rozrządym jakieś 1200km temu ale nie wykluczam, paliwo w przewodzie do pompy było zero powietrza, tak po odkreceniu przewoduod wtrysku i kreceniu stacyjką nie leci paliwko.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 16:09 przez jacdoma, łącznie zmieniany 1 raz.


jacek

Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » ndz kwie 20, 2008 15:42

mobi65, podczas jazdy nie zapcha sie filter, co najwyzej po nocce moze sie odłozyc parafina i wtedy sie zapcha

jacdoma, sprawdz czy leci paliwko do pompy z filtra, najlepiej pociagnać ustami :P głupio brzmi ale.... warto sprawdzic :)


MK2 JP lubi OR :D

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » ndz kwie 20, 2008 15:45

jacdoma, jak dlamnie to sciety klin na kole zamachowym


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

jacdoma
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt paź 16, 2007 20:20
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Post autor: jacdoma » ndz kwie 20, 2008 16:07

Zdjołem przewud zasilający pompę i po pociągnięciu paliwko leci bez najmniejszych oporów.


jacek

Awatar użytkownika
Bananicho
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: sob wrz 30, 2006 11:18
Lokalizacja: K-ce

Post autor: Bananicho » ndz kwie 20, 2008 16:20

jacdoma, mówisz ze na rondzie ci sie to stało, może wążssący w baku zassał powietrze w tym momencie i sie zapowietrzyl, jest taka mozliwosc ale cięzko

zrób tak, odkręć przewód z jednego wtrysku i probuj go palic do momentu az wyleci ropka, zrób tak później z kolejnymi przewodami, moze to pomoże

Jak co to pisz co sie dzieje

Powodzonka :)
Scotto pisze:jak dlamnie to sciety klin na kole zamachowym
jesli tak sie dzieje to sprawdz, tzn zdejmij obudowe paska rozrzadu i niech druga osoba patrzy czy pasek chodzi, jak nie to kolega Scotto ma racje :)
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 16:24 przez Bananicho, łącznie zmieniany 1 raz.


MK2 JP lubi OR :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości