Brak reakcji wyciagniecia linki przyspieszacza/ssania

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Brak reakcji wyciagniecia linki przyspieszacza/ssania

Post autor: Naznaczony » czw kwie 17, 2008 20:26

objaw jest taki ze szarpie buda obroty bodajze 750 czy linka wyciagneita czy nie i tak tyle samo co gdzie sprawdzic ?



Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » czw kwie 17, 2008 21:05

Niektóre pompy wtryskowe nie reagowały zmianą obrotów silnika po zaciągnięciu linki urządzenia rozruchowego. Słychać było tylko wyraźnie ze silnik głośniej klekocze przy zaciągniętej lince. Zacznij na początek od sprawdzenia świec żarowych.



Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » czw kwie 17, 2008 22:13

ja ci powiem tak jak kupowalem go to babka odpalala bez tego ssania i w sumie jak jzu byl zapalony to trzeslo ja pociaglem ile wlezie za ta linkie i w sumie nic nie zauwazylem dizsiaj wieczorem pod domem juz na zapalonym i przejechanych paru metrach (przeparkowywalem auto) wyciaglem i jedyne co zdolalem zauwazyc to to jakby praktycznei niezauwazalnie silnik inaczej szedl obroty sie nei zwiekszyly ale taki w glebi jakos inaczej, te swieczki sprawdze choc i tak wole wymienic juz na nowe tak zeby byc pewien, a jest mozliwe ze cos jeszcze jest ?



Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » sob kwie 19, 2008 14:34

W takim razie urządzenie rozruchowe będzie ok. Najprawdopodobniej wina leży po stronie świec żarowych.



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob kwie 19, 2008 18:29

SławekUKF pisze:Niektóre pompy wtryskowe nie reagowały zmianą obrotów silnika po zaciągnięciu linki urządzenia rozruchowego
Tu się zgodze są takie pomy, które nie reagowały obrotami na wyciągniecie ssania (ale tylko delikatnie przyśpieszały zapłon). Świece możesz sprawdzić nie zaszkodzi :chytry:

Naznaczony, te 750 obr to masz na chłodnym silniku ?? Czy po rozgrzaniu zwiększają sie do ok 950 obr??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » sob kwie 19, 2008 19:03

niestety nie i na zimnym i na cieplym 750 wskazowka rowniotko na kresce ponizej 1k wlaczalem elektroniczny ale tam te wskazania skacza i nie bardzo umiem je odczytac



kudlaty64
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 15, 2006 11:54
Lokalizacja: sucha beskidzka

Post autor: kudlaty64 » ndz kwie 20, 2008 01:43

sprawdz poczatek wtrysku paliwa


hejka

Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » ndz kwie 20, 2008 08:06

jak to sprawdzić ? da sie to zrobić samemu lub z pomocą drugiej osoby ?


aha btw to jak wyciagne linke to pomiedzy pompą a silnikiem linka idzie po lini poziomej po czym przechodzi jakimś pręcikiem chyba do pionu i wzrusza jakąś wajche tylko że jak ta wajcha się wyciągnie to aż sie ugina w dół :/ ile tej rączki sie powinno wyciągnąć? być może ktoś już tam grzebał i te auto mi idzie cały czas na tym przyspieszaczu ? - nie mam nikogo aby porównać jak to ma chodzić...
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 08:08 przez Naznaczony, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
WRiTTeR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pt sty 05, 2007 23:10
Lokalizacja: Grudziądz
Kontakt:

Post autor: WRiTTeR » ndz kwie 20, 2008 14:39

Naznaczony pisze:jak to sprawdzić ? da sie to zrobić samemu lub z pomocą drugiej osoby ?


aha btw to jak wyciagne linke to pomiedzy pompą a silnikiem linka idzie po lini poziomej po czym przechodzi jakimś pręcikiem chyba do pionu i wzrusza jakąś wajche tylko że jak ta wajcha się wyciągnie to aż sie ugina w dół :/ ile tej rączki sie powinno wyciągnąć? być może ktoś już tam grzebał i te auto mi idzie cały czas na tym przyspieszaczu ? - nie mam nikogo aby porównać jak to ma chodzić...
jakby ciagle chodzilo to obr byly by wieksze niz 750

wymien swiece jak dalej talepie na zimnym jak pociagiem to moze cos w pompie stanelo nie tak i mimo ze ty za przyspieszacz ciagniesz to przy pompie cięgiełko sie przegina ale w pompie zadnego polozenia nie zmienia... do pompiarza...


eX MKIII 1.9 TDiC viewtopic.php?t=115730
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » ndz kwie 20, 2008 16:39

w sumie to trzeba to zrobić jak najszybciej, tylko ile taka usluga moze kosztować ? regulacja obrotów jałowych+ reg. obr. po ssaniu i sama regulacja ssania jak i być może sprawdzenei poczatku wtrysku tak na wszelki wypadek ?



Reszort
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt cze 29, 2007 07:48
Lokalizacja: Białogard k. K-lina :)

Post autor: Reszort » ndz kwie 20, 2008 20:42

Naznaczony pisze:w sumie to trzeba to zrobić jak najszybciej, tylko ile taka usluga moze kosztować ? regulacja obrotów jałowych+ reg. obr. po ssaniu i sama regulacja ssania jak i być może sprawdzenei poczatku wtrysku tak na wszelki wypadek ?
W Koszalinie za ten zestaw regulacji jeden pompiarz bierze 48,80zł (z VAT :grin: )

Pozdro



Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » ndz kwie 20, 2008 22:15

no do koszalina nie pojade 550km ale wazne zebym znal orientacyjna cene tak zeby mi pozniej kopara nie opadla :]



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn kwie 21, 2008 06:29

Naznaczony, mi sie wydaje, że musisz wyregulować obr. biegu jałowego i tyle!! Możesz sam to zrobić!! Na lice przy łaczeniu z cięgnem gazu na pompie jest takie zabezpieczenie, podciągasz troche linke i przekładasz zabezpieczenie. Ustaw ok 950obr i bedzie gitara. Bo przy takich obrotach co masz to bedzie telepało autem


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Naznaczony
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Naznaczony » pn kwie 21, 2008 10:40

no jak narazie to telepie niesamowicie a czy przy okolo 1000rpm powinno troche trzasc kierownicą ? bo jak dodam gazu to jeszcze lekko telepie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości