Brak reakcji wyciagniecia linki przyspieszacza/ssania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Naznaczony
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
- Lokalizacja: Siemianowice
Brak reakcji wyciagniecia linki przyspieszacza/ssania
objaw jest taki ze szarpie buda obroty bodajze 750 czy linka wyciagneita czy nie i tak tyle samo co gdzie sprawdzic ?
- Naznaczony
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
- Lokalizacja: Siemianowice
ja ci powiem tak jak kupowalem go to babka odpalala bez tego ssania i w sumie jak jzu byl zapalony to trzeslo ja pociaglem ile wlezie za ta linkie i w sumie nic nie zauwazylem dizsiaj wieczorem pod domem juz na zapalonym i przejechanych paru metrach (przeparkowywalem auto) wyciaglem i jedyne co zdolalem zauwazyc to to jakby praktycznei niezauwazalnie silnik inaczej szedl obroty sie nei zwiekszyly ale taki w glebi jakos inaczej, te swieczki sprawdze choc i tak wole wymienic juz na nowe tak zeby byc pewien, a jest mozliwe ze cos jeszcze jest ?
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Tu się zgodze są takie pomy, które nie reagowały obrotami na wyciągniecie ssania (ale tylko delikatnie przyśpieszały zapłon). Świece możesz sprawdzić nie zaszkodziSławekUKF pisze:Niektóre pompy wtryskowe nie reagowały zmianą obrotów silnika po zaciągnięciu linki urządzenia rozruchowego
Naznaczony, te 750 obr to masz na chłodnym silniku ?? Czy po rozgrzaniu zwiększają sie do ok 950 obr??
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- Naznaczony
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
- Lokalizacja: Siemianowice
- Naznaczony
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
- Lokalizacja: Siemianowice
jak to sprawdzić ? da sie to zrobić samemu lub z pomocą drugiej osoby ?
aha btw to jak wyciagne linke to pomiedzy pompą a silnikiem linka idzie po lini poziomej po czym przechodzi jakimś pręcikiem chyba do pionu i wzrusza jakąś wajche tylko że jak ta wajcha się wyciągnie to aż sie ugina w dół :/ ile tej rączki sie powinno wyciągnąć? być może ktoś już tam grzebał i te auto mi idzie cały czas na tym przyspieszaczu ? - nie mam nikogo aby porównać jak to ma chodzić...
aha btw to jak wyciagne linke to pomiedzy pompą a silnikiem linka idzie po lini poziomej po czym przechodzi jakimś pręcikiem chyba do pionu i wzrusza jakąś wajche tylko że jak ta wajcha się wyciągnie to aż sie ugina w dół :/ ile tej rączki sie powinno wyciągnąć? być może ktoś już tam grzebał i te auto mi idzie cały czas na tym przyspieszaczu ? - nie mam nikogo aby porównać jak to ma chodzić...
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 08:08 przez Naznaczony, łącznie zmieniany 1 raz.
jakby ciagle chodzilo to obr byly by wieksze niz 750Naznaczony pisze:jak to sprawdzić ? da sie to zrobić samemu lub z pomocą drugiej osoby ?
aha btw to jak wyciagne linke to pomiedzy pompą a silnikiem linka idzie po lini poziomej po czym przechodzi jakimś pręcikiem chyba do pionu i wzrusza jakąś wajche tylko że jak ta wajcha się wyciągnie to aż sie ugina w dół :/ ile tej rączki sie powinno wyciągnąć? być może ktoś już tam grzebał i te auto mi idzie cały czas na tym przyspieszaczu ? - nie mam nikogo aby porównać jak to ma chodzić...
wymien swiece jak dalej talepie na zimnym jak pociagiem to moze cos w pompie stanelo nie tak i mimo ze ty za przyspieszacz ciagniesz to przy pompie cięgiełko sie przegina ale w pompie zadnego polozenia nie zmienia... do pompiarza...
- Naznaczony
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
- Lokalizacja: Siemianowice
W Koszalinie za ten zestaw regulacji jeden pompiarz bierze 48,80zł (z VAT )Naznaczony pisze:w sumie to trzeba to zrobić jak najszybciej, tylko ile taka usluga moze kosztować ? regulacja obrotów jałowych+ reg. obr. po ssaniu i sama regulacja ssania jak i być może sprawdzenei poczatku wtrysku tak na wszelki wypadek ?
Pozdro
- Naznaczony
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
- Lokalizacja: Siemianowice
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
Naznaczony, mi sie wydaje, że musisz wyregulować obr. biegu jałowego i tyle!! Możesz sam to zrobić!! Na lice przy łaczeniu z cięgnem gazu na pompie jest takie zabezpieczenie, podciągasz troche linke i przekładasz zabezpieczenie. Ustaw ok 950obr i bedzie gitara. Bo przy takich obrotach co masz to bedzie telepało autem
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- Naznaczony
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: czw kwie 17, 2008 20:22
- Lokalizacja: Siemianowice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 138 gości