Strona 1 z 1
Wymiana popychaczy z uszczelniaczami ehhhh
: czw kwie 10, 2008 17:57
autor: Bidon
Witam jak w temacie chciałem wymienić z sąsiadem popychacze i uszczelniacze ma ktoś może foto poradę lub gdzieś widział jak wymienić popychacze z uszczelniaczami i mam zamiar wyciągnąć głowice i czy kupować przyrząd do blokowania rozrządu bo od razu pasek bym wymienił.
Mechanicy zawołali ode mnie 1500 zł

za wyciągniecie głowicy wymianę paska uszczelniaczy popychaczy i jeszcze ze szlif głowicy trzeba zrobić powiedzieli nowe śruby i sprawdzenie szczelności ha ha ha......
I troszkę sie już dowiedziałem na ten temat i czy do wyciągnięcia uszczelniaczy będę potrzebował tych szczypiec specjalnych i czy muszę przy czymś szczególnie uważać.
Silniczek to 1.9diesel Vento
Z Góry Dzięki
: czw kwie 10, 2008 18:03
autor: master_graphic
Witaj w tym tygodniu dokonywałem tego samego, lecz nie samemu ale u mechanika.
Wymiana uszczelki pod głowicą, uszczelniaczy, samoregulatorów, pasek rozżądu z rolką.
Cena robocizny 300, części 280.
Przy okazji oczywiście posprawdzanie wszystkiego.
Efekt zamierzony jest więc może poszukaj jakiegoś innego "maściorza" od silników
: czw kwie 10, 2008 18:23
autor: Bidon
Myślę że zrobie to z sąsiadem i szukam wszelkich informacji a narazie mechaników mam dość już jeden wymieniał mi półoske to musialem samemu dokonczyc bo śruby obrobił na przegubie wewnetrznym i powiedzial ze nie może odkręcić zebym jechał gdzie indziej <lol>
[ Dodano: 10 Kwi 2008 22:29 ]
to co koledzy nikt nie wie??
: pt kwie 11, 2008 12:02
autor: anaba255
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=38234
Zobacz tutaj.
A jesli chodzi o wymiane uszczelniaczy, to [przynajmniej 1.6 D] nie trzeba sciągać głowicy, potrzebny jest "taki" przyrząd. Podciągasz tłok do samej góry na każdym cylindrze, tak żeby zawór się na nim oparł, należy docisnąc sprężyne "tym" przyrzadem.
Na tej stronie jest książka do mk2 TD
: pt kwie 11, 2008 13:32
autor: Adamm
w 1.9 tez nie trzeba zdejmowac glowicy, wystarczy troche sprytu i odpowiedni przyrzad
np taki
i jedziesz
Bidon pisze:za wyciągniecie głowicy wymianę paska uszczelniaczy popychaczy i jeszcze ze szlif głowicy trzeba zrobić powiedzieli nowe śruby i sprawdzenie szczelności ha ha ha......
wymiana paska, nowe sruby glowicy obowiazkowe, nowa uszczelka, szlif - planowanie jesli ma nierownosci, sprawdzenie szczelnosci dobra rzecz jesli jest juz na wierzchu
wiec nie wiem z czego sie smiac bo to normalne rzeczy, chyba ze chcesz po taniosci i robic 5 razy to wtedy i uszczelke pod glowica mozna dac stara

ale tym tokiem to po co uszczelniacze wymieniac