Pasek rozrzadu dobrze napiety, przeskoczyl o zabek

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wikus666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn gru 10, 2007 14:12
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Pasek rozrzadu dobrze napiety, przeskoczyl o zabek

Post autor: wikus666 » ndz kwie 06, 2008 18:37

witam.
mam problem wymienilem pasek rozrzadu zakupiony na allegro fiemy contitech continental napiety jest dobrze lecz zauwazylem ze przeskoczyl mi o zabek.
nie wiem czy jest to spowodowane tym ze ktos sprzedal mi nie orginalny pasek bo wydaje misie ze jest dobrze napiety.
prosze o porade jaki kupic pasek zeby nie trafic na lipe??
Ostatnio zmieniony ndz kwie 06, 2008 20:58 przez wikus666, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdro

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz kwie 06, 2008 19:52

wikus666 pisze:napiety jest dobrze lecz zauwazylem ze przeskoczyl mi o zabek.
Ojezusienazarejski... a ja chciałem przy niedzieli się odstresowac trochę czytając forum... ratuuuuunku



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz kwie 06, 2008 19:55

uysy, chlapnij sobie <piwo> w niedzielny wieczor i odpocznij ;)

wikus666, skoro jest dobrze napiety to jak Ci mogl przeskoczyc?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

lowi85
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 17:26
Lokalizacja: Przyszowice
Kontakt:

Post autor: lowi85 » ndz kwie 06, 2008 20:53

myślę, że ten problem nie spotkał tylko Ciebie, ja miałem to samo, przeskoczył pasek o jeden lub dwa zęby na (niby) pompie wtryskowej - słowa mechanika. Nie wiem co myśleć bo nic samo od siebie w rozrządzie nie może przeskoczyć. Czytałem dość uważnie to forum i piszą tu że jest to raczej wina napinacza. Tyle że nie wiem czy winą jest źle przykręcony napinacz czy po prostu niesprawny napinacz...



Awatar użytkownika
wikus666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn gru 10, 2007 14:12
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: wikus666 » ndz kwie 06, 2008 21:08

wymienilem rolki pasek i napinacz.
pasek jest bardzo mocno napiety.
jak probowalem pokrecic pompa to pasek perzeskoczyl na starym pasku bylo to nie mozliwe


pozdro

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz kwie 06, 2008 21:17

wikus666 pisze:jak probowalem pokrecic pompa to pasek perzeskoczyl na starym pasku bylo to nie mozliwe
Adammm trzymaj mnie.....



Awatar użytkownika
wikus666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn gru 10, 2007 14:12
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: wikus666 » ndz kwie 06, 2008 21:42

to jest wlasnie to koledzy zamiast pomoc to piszecie do siebie


pozdro

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz kwie 06, 2008 22:09

wikus666 pisze:to jest wlasnie to
zamiast myśleć przed to przybiegłeś po...



Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » ndz kwie 06, 2008 22:12

Dziwne zeczy Ci sie dzieja, blokowales przy zmianie paska kola pompy i walka rozrzadu? po zalozeniu paska przekrecales 2 razy wal?? Pamietaj ze naciagamy napinacz tak aby pasek jak najwiecej zebow lapal i wiedz tez ze przy napinaniu tez sie przestawi pompa i walek no chyba ze masz blokadki(zaczynamy zakladac pasek od przodu czyli najpierw na wal,pompa,walek rozrzadu od walu do pompy ma byc sztywny a takze od pompy do kola walka) banalne zeczy pisze ale moze o tym nie wiesz...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Nike » ndz kwie 06, 2008 22:14

wikus666 pisze:jak probowalem pokrecic pompa to pasek perzeskoczyl na starym pasku bylo to nie mozliwe
Kolego przeczytaj co piszesz i zastanów się jak Ci pomóc. Ani ładu ani składu. Po drugie jak zauważyłeś na naciągniętym pasku iż jest przestawiony o jeden ząbek?? Opisz wpierw dobrze swoje spostrzeżenia to napewno ktoś Ci dobrze napisze odpowiedź. raczej mało prawdopodobne by przeskoczył przy dobrym naciągu. Napisz skąd masz takie spostrzeżenia, sprawdzałeś ustawienie punktów, że tak sądzisz??


Wherever you are,
Wherever you go,

ALWAYS---VW......
______________________________________
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/240064.html][img]http://images.spritmonitor.de/240064_3.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » ndz kwie 06, 2008 22:14

Bez blokadek to nie jest to wcale takie latwe bo wszystko ucieka...

[ Dodano: 06 Kwi 2008 22:16 ]
Napisz czy masz blokadki czy znaczysz, postaram sie pomoc bo juz pare rorzadow wymienilem i raczej takich problemow jak ty nie mialem...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
wikus666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 114
Rejestracja: pn gru 10, 2007 14:12
Lokalizacja: Głubczyce
Kontakt:

Post autor: wikus666 » ndz kwie 06, 2008 22:19

nie mam blokadek przed sciagnieciem naturalnie ustawilem na znaki. chodzi mi o to ze po napieciu paska oczuwiscie wszystko bylo oki.
ustawilem sobie kont wtrysku.
jechalem i pasek przeskoczyl a napielem ze byl sztywny nawet zapalilem silnik i po kilku minutach znowu sprawdzilem napiecie paska

[ Dodano: 06 Kwi 2008 22:23 ]
Nike pisze:Kolego przeczytaj co piszesz i zastanów się jak Ci pomóc. Ani ładu ani składu. Po drugie jak zauważyłeś na naciągniętym pasku iż jest przestawiony o jeden ząbek?? Opisz wpierw dobrze swoje spostrzeżenia to napewno ktoś Ci dobrze napisze odpowiedź. raczej mało prawdopodobne by przeskoczył przy dobrym naciągu. Napisz skąd masz takie spostrzeżenia, sprawdzałeś ustawienie punktów, że tak sądzisz??

kolego bardzo latwo sprawdzic czy pasek przeskoczyl o zabek jak sie robi znaki na posku i na kole w tym samym miejscu.

[ Dodano: 06 Kwi 2008 22:25 ]
dzieki za pomoc koledzy chodzi mi dokladnie o to czy moze to byc wina paska gdy jest nie oryginalny??


pozdro

Awatar użytkownika
Grześko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 17:27
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: Grześko » ndz kwie 06, 2008 22:31

wikus666 pisze:na posku i na kole w tym samym miejscu
Na pasku i kole? :panna:
Jeszcze na obudowie i kole to bym się za bardzo nie zdziwił. :bajer:
A poza tym nie ma być sztywny tylko ma być odpowiednio napięty, po to jest znak na napinaczu. :bigok:

[ Dodano: 06 Kwi 2008 22:33 ]
wikus666 pisze:czy moze to byc wina paska gdy jest nie oryginalny
Mało prawdopodobne, aczkolwiek niczego nie można wykluczyć w 100%.


Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » ndz kwie 06, 2008 22:38

wikus666 pisze:jak probowalem pokrecic pompa to pasek perzeskoczyl na starym pasku bylo to nie mozliwe
uysy pisze:Adammm trzymaj mnie.....
wikus666, uysy swoją wypowiedzią chciał zapewne powiedzieć, że nie wolno nigdy kręcić rozrządem za pomocą koła na pompie wtryskowej. Kręci się tylko wałem korbowym...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości