Scatan, rany boskie , kto te węzyki tak popodłanczał ????
Twoje auto nie ma prawa jechać szybciej jak 120-130
Ten luźny weżyk nr1 idzie do ECU i ma być podłączony do krućca nr2 , bez tego komputer nie widzi jakie jest aktualnie cisnienie doładowania, to znaczy widzi cały czas ale cisnienie atmosferyczne ok.1000mbar zamiast wymaganego 1850 przy pełnym bucie, podczas gdy turbina pompuje cały czas jak wściekła bo nie jest sterowana przez ECU, powinien ci łapac notlaufy po mocniejszym butowaniu na 4, 5-biegu bo ECU odczytuje wartośc doładowania 1000mbar podczas gdy wartości z przepływki są bardzo wysokie.
Wężyk 'zielony' ma byc wpiety z jednej strony do plastikowej rury tak jak jest u ciebie , a drugi koniec do zaworka N18
Scatan pisze:sąsiad w tym samym aucie i silniku 1z ma tak ze przewód czerwony nr1 wchodzi do czerwojnej dwójki lecz u mnie jest tam już przewód zielony
Zobacz jak jest u sąsiada i podłącz tak samo jak on, albu kuknij se do tego tematu :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47032
Ostatnio zmieniony ndz kwie 06, 2008 15:56 przez
homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]