Drgania na biegu jalowym i przy ruszaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

agent008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:17
Lokalizacja: Lodz

Drgania na biegu jalowym i przy ruszaniu

Post autor: agent008 » sob kwie 05, 2008 23:47

Na biegu jalowym wystepuja drgania w kabinie, jak zwieksze obroty do ok. 1000 to drgania ustepuja. Jak ruszam to rownież się pojawiają. Co może być przyczyną - poduszka pod silnikiem czy coś innego ?



bogoria
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: pt sty 26, 2007 21:33
Lokalizacja: legnica

Post autor: bogoria » ndz kwie 06, 2008 08:13

sprawdź przednią poduszkę. jeśli szarpie przy ruszaniu to może być to. włącz wsteczny bieg, otwórz maskę i próbuj popychać przód - tył i obserwuj jak zachowuje się poducha. jeśli podrywa ja wyraźnie, to może oznaczać jej koniec



Awatar użytkownika
stania-PL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 01:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Re: Drgania na biegu jalowym i przy ruszaniu

Post autor: stania-PL » ndz kwie 06, 2008 11:53

agent008 pisze:Na biegu jalowym wystepuja drgania w kabinie, jak zwieksze obroty do ok. 1000 to drgania ustepuja. Jak ruszam to rownież się pojawiają. Co może być przyczyną - poduszka pod silnikiem czy coś innego ?
Jak nie łapa no to szykuj się na dwumas


<wymoderowano>

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz kwie 06, 2008 11:56

stania-PL pisze:Jak nie łapa no to szykuj się na dwumas
dwumas w TD :P



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz kwie 06, 2008 11:57

stania-PL pisze:Jak nie łapa no to szykuj się na dwumas
Założyciel tematu nie napisał w sumie jaki silnik ma, w podpisie ma TD co moze sugerowac AAZ czyli o dwumasie możemy zapomnieć.

Jedyny "spaprany" dwumasem diesel w mk3 to AFN :helm: niestety


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » ndz kwie 06, 2008 11:59

homsky pisze:Założyciel tematu nie napisał w sumie jaki silnik ma, w podpisie ma TD
oraz w prefixie ma wybrany TD :bajer:



agent008
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:17
Lokalizacja: Lodz

Post autor: agent008 » ndz kwie 06, 2008 19:20

Jak probowalem ruszac na wstecznym, to silnik w miejscu mocowania jednej z poduszek (tej po prawej stronie, stronie pasażera) -podnosil sie o dobre kilka cm, tak ma byc ? Natomiast na pozostalych poduszkach, silnik nie unosil sie.



Awatar użytkownika
scols11
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 18:03
Lokalizacja: Jaslo

Post autor: scols11 » ndz kwie 06, 2008 19:30

Kolego tez tak mialem! Sparawdz roszrzad i kat wtrysku!!! U mnie wina byla w kacie wtrysku!!!!


,,Kto się pyta jest głupcem przez chwilę, ten który się nie pyta jest głupcem przez całe życie."

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz kwie 06, 2008 19:40

witam ...sąsiad miał to samo ,trzęsło budą po odpaleniu i przy ruszaniu,powymieniał co się dało ,bez zmian trzęsło ,w końcu przypadkiem znalazł powód okazało sie że niedokrecona była przednia belka do której mocowana jest poduszka silnika...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Nike
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: czw lut 22, 2007 17:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Nike » ndz kwie 06, 2008 22:28

Dołącze swoje spostrzeżenia bo mam tez taki problem, wszystkie poduchy nowe, kąty poustawiane a i tak trzęsie. Wkurza mnie to niemiłosiernie, ja mam też TD-AAZ. Gość który ustawiał kąty wtrącił coś o jakiejś przeciwwadze która powinna być przymocowana do silnika z jakąś łapą a ja ją mam na belce pod silnikiem. Znowu na każdym szrocie wszystkie przeciwwagi są właśnie przymocowane do wózka więc cholera wie w czym tkwi problem. A taki masażyk na krzyżówce naprawdę jest lekko irytujący.



Awatar użytkownika
rafal77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: wt lip 03, 2007 15:23
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: rafal77 » pn kwie 07, 2008 09:18

Winą też może by niższe ciśnienie sprężania na jednym cylindrze i dlatego trzęsie, szczególnie jak się silnik rozgrzeje u mnie prawdopodobnie tak jest, przynajmniej tak mechanik powiedział jak sprawdzę sprężanie to wtedy będę wiedział.



Awatar użytkownika
wojtaz83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: pn maja 08, 2006 07:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wojtaz83 » ndz kwie 27, 2008 21:51

panowie a ja mam taki problem zaczal sie od wbicia wstecznego raz ruszylem do tylu cos przeskoczylo i pojawily sie drgania gdy puszcze sprzeglo to drgan prawie niema wciskam spowrotem i drga stuka niewiem jak to powiedzie, kiedy wrzuce 1 i rusze do przodu znowu cos przeskakuje i juz jest ok jak nowka ale po kolejnym razie wbicia wstecznego i ruszeniu znowu przeskok i znowu drga jak nawet na luzie jak wciskam sprzeglo musze znowu wbic jeden ruszyc cos tam przeskoczy i po drganiach niemam pojecia oco chodzi mial ktos juz taki problem??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 235 gości