Strona 1 z 1

Po wymianie sprzęgła, tarcza - docisk, dwumas

: pt kwie 04, 2008 14:22
autor: stania-PL
Witam,
Własnie zmieniłem sprzęgło na LUK, tarcza, docisk, łożysko oporowe i koło dwumasowe cały zestaw LUK (tylko łozysko innej firmy)

Prosze o jakies opinnie wskazówki jak postępować na początku życia sprzęgła, żeby go nie zabić szybko. Czy go oszczędzać czy troche dać mu wycisk na poczatku...

Pozdro

: pt kwie 04, 2008 14:48
autor: patrol
hmmm ja mam jedna zasade glowna ;) zawsze staram sie nie wciskac do oporu ponizej 2tys obr. to raczej nie jest wskazane :helm:

: pt kwie 04, 2008 14:49
autor: souler
hehe normalnie jezdzic. nie wciskaj pedalu gazu na maxa ponizej 2k obr i bedzie zyc wieki. sprzeglo najbardziej cierpi, gdy musi przeniesc potezne obciazenia wynikajace z max buta przy zbyt niskich obrotach. wtedy wlasnie wyczuwalne sa drgania dwumasa. reszta silnika tez cierpi.

: pt kwie 04, 2008 21:35
autor: Franek
Stania a co z drgawkami po wymianie 2 masu? Ustały czy dalej są?

: sob kwie 05, 2008 19:16
autor: stania-PL
Nie ma drgawek nie ma nic jest cuuuuuuuudownie :)