Strona 1 z 1

Czujnik predkosci pojazu, da rade ominąc lub jak podłączyć ?

: śr kwie 02, 2008 02:11
autor: TYQS
Witam nie znalazłem zadnego posta ktory by to wyjasniał. A mianowicie mam problem ponieważ mój TDI nie przekracza 160 km/h zakres mocy ma na pewno, wieże w niego ze poleci więcej na skrzyni 4T :D skoro moj 1.6 D dawał rade 180 (z gorki ;) ) silnik mam z Audi A4 97r 110 ps (AFN) był problem z wyciciem immo, a skoro sie wycieło immo czy da rade mu wyciąć ten odczyt ? by jemu sie wydawało ze ciągle jedzie ? :)
a chcę by zegary zostały moje oryginalne od mk2, jest czujnik na predkosciomiezu z licznika MFA ale to nie zdaje egzaminu :/

sprawa drugo zedna mam do podpiecia jescze pedały hamulca i sprzęgła. I na hamulec idą sygnały z dwóch czujników (oba zamontowane ale nie podłaczone) z czego jeden według schematu sie nazywa "czujnik pedału hamulca" a drugi to "przekaźnik pedału hamulca" ze sprzegłem to sobie poradze :) jescze musze wyprowadzic złącze OBD na zewnątrz :)

: śr kwie 02, 2008 19:57
autor: Cinek
po pierwsze popraw błędy, bo jak czytam o tych CHamulcach to szlag mnie chce trafić, albo pokaż zaświadczenie od lekarza. po drugie jakie masz obroty a nie ile jedziesz, bo może po prostu skrzynia nie pasuje do silnika z przełożeniami.
a w ogóle tak tego posta napisałeś że ja osobiście nie bardzo rozumiem z czym masz problemy

: śr kwie 02, 2008 22:19
autor: Diod
czujniki pedalu hamulca musza byc oba podlaczone, jeden jest od swatel stop,drugi od kompa(tempomat)
impulsatora komp nie potrzebuje-bedzie tak samo jezdzic, jedynie tempomat nie bedzie dzialac...(w sofcie mozna wszystko zmienic ale nie widze sensu)
mozesz wziac sygnaly z impulsatora mfa, konwersja napiecia na wzmacniaczu operacynym i to do kompa :grin:
Pozdrawiam...

: śr kwie 02, 2008 22:52
autor: adam16v
A mnie się wydaje że skrzynka zbyt krótka do tdi

: czw kwie 03, 2008 01:39
autor: TYQS
Cinek pisze:po pierwsze popraw błędy, bo jak czytam o tych CHamulcach to szlag mnie chce trafić
a wiec oba czujniki na hamolcach mają 4 kable wiem ze jak je pomyle to ecu sie moze na mnie obrazic wiec jaka jest roznca miedzy "czujnikiem hamulca" a "sygnałem chamulca" bo nie wiem ktory gdzie podpiąc, ten od swiateł stop to napewno wysle sygnał 12V na sterownik tylko gdzie ja mam wstawic tego drugiego skoro mam tylko jeden pin na schemacie pokazany to drugi kabel wedruje do masy ?
Cinek pisze:po drugie jakie masz obroty a nie ile jedziesz
z tym jest problem bo obrotek z D ni hu hu nie wspołpracuje z TDI, porownawszy z wczesniejszym silnikiem na ostatnim biegu sie zachowuje jak by dochodził do 3500 obrotow skrzynia biegow ma sie skączyc dopiero przy 195 km/h według danych przełozenia skrzyni
Diod pisze:impulsatora komp nie potrzebuje
skąd u mnie tempomat ? :/ nie ma zabespieczenia ze jezeli auto nie jedzie (jesli nie dostanie sygnału predkosci) to nie pozwoli wkrecic silnika na wyzsze obroty ? a tym samym nie poda dawki paliwa takiej jaką powinien ? nawet przy mocniejszym depnieciu z niskich obrotow silnik nawet malunieczkiego dymka nie puszcza a patrzyłem na seryjne TDI to jednak cos sie tam czarnego pojawia
Diod pisze:konwersja napiecia na wzmacniaczu operacynym i to do kompa
jak to zrobic ? bo z tego co wyczytałem to zrozumiałem ze jest to mozliwe :)
adam16v pisze:A mnie się wydaje że skrzynka zbyt krótka do tdi
napewno nie jest ta skrzynia na tyle krotka by sie bujał tylko do 120 km/h


jutro podepne dwa z 3 czujnikow pedałow

ewentualny przeszczep zegarow z MFA do TDI jakie sygnały z kompa beda potrzebne ?

: czw kwie 03, 2008 07:48
autor: BENITO
Chłopie, naucz się pisać po Polsku, bo jesteś na bakier z ortografią.

: czw kwie 03, 2008 19:30
autor: TYQS
BENITO pisze:Chłopie, naucz się pisać po Polsku, bo jesteś na bakier z ortografią.
bylo pozno, ja bylem zmeczony i niebaldzo brałem pod owage problem ortografii gdy golf jedzie jak by chciał a nie mogł