Przeładowanie w AFN
: ndz mar 30, 2008 00:03
No więc po kolei. Problem niby typowy, ale nie do końca.
Auto zaczelo przeladowywac. Wiele sie nie zastanawiajac wywalilem turbine i ja wyczyscilem. Po zalozeniu turbiny dalej to samo. Stwierdzilem zatem ze N75 jest tutaj winowajcą bo nie ma innej opcji. Nie podmienialem go z N18 tylko rozebralem. Nie był ani przytarty ani zacięty. Przesmarowałem go ładnie i prewencyjnie wyczyscilem. Dalej to samo, auto przeładowuje. Dzwignia gruchy nie dotykana od nowości i przy czyszczeniu kierownic również nie była demontowana, poza tym w ustawieniach podstawowych w bloku 11 wszystko w porządku roznice rzędu 160-180 milibarow. Kierownice po czyszczeniu na pewno działają dobrze. Zabawiłem się w zaworek N75 i zasysałem sobie rureczkę od podcisnienia do gruchy. Dzwignia dziala w calym zakresie i plynnie wraca do swojego polozenia. Sprawdzalem to kilkakrotnie i na 100% jest ok. Wszyskie rurki z podcisnieniami są szczelne i nie poprzecierane. Jakies inne pomysły oprócz wymiany N75 na pałę (lub podmianą z N18) ? Dodam ze przeładowania nie zdarzają się zawsze. Czasem przy logowaniu cisnienie utrzymywane jest na właściwym poziomie (nie przekracza 1 bara). Czasem jedzie doladowanie np do 1,3 i jest gwaltownie cięte do 0,8. Czasem nie jest ograniczane i notlauf.
Jakies propozycje? (ciekawe kto to wszystko przeczytal)
Auto zaczelo przeladowywac. Wiele sie nie zastanawiajac wywalilem turbine i ja wyczyscilem. Po zalozeniu turbiny dalej to samo. Stwierdzilem zatem ze N75 jest tutaj winowajcą bo nie ma innej opcji. Nie podmienialem go z N18 tylko rozebralem. Nie był ani przytarty ani zacięty. Przesmarowałem go ładnie i prewencyjnie wyczyscilem. Dalej to samo, auto przeładowuje. Dzwignia gruchy nie dotykana od nowości i przy czyszczeniu kierownic również nie była demontowana, poza tym w ustawieniach podstawowych w bloku 11 wszystko w porządku roznice rzędu 160-180 milibarow. Kierownice po czyszczeniu na pewno działają dobrze. Zabawiłem się w zaworek N75 i zasysałem sobie rureczkę od podcisnienia do gruchy. Dzwignia dziala w calym zakresie i plynnie wraca do swojego polozenia. Sprawdzalem to kilkakrotnie i na 100% jest ok. Wszyskie rurki z podcisnieniami są szczelne i nie poprzecierane. Jakies inne pomysły oprócz wymiany N75 na pałę (lub podmianą z N18) ? Dodam ze przeładowania nie zdarzają się zawsze. Czasem przy logowaniu cisnienie utrzymywane jest na właściwym poziomie (nie przekracza 1 bara). Czasem jedzie doladowanie np do 1,3 i jest gwaltownie cięte do 0,8. Czasem nie jest ograniczane i notlauf.
Jakies propozycje? (ciekawe kto to wszystko przeczytal)